Zoiets ja. Nu is de groep ook weer veranderd en zijn er users bij gekomen en weg gegaan maar als PUB straks gesloten wordt, zit dat groepje straks zonder een SC waar ze aan gewend zijn. Die zullen weer een nieuwe plek gaan zoeken om verder te gaan, ten koste van iemand anders zijn/haar SC.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat UDOWU sluiten ervoor gezorgd heeft dat jullie geen vaste stek meer hebben?
opaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels al 40 ofzo man.
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn al topics en slowchats over.
En toen werd je een steengoede modquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef Conflict het volgende:
Die vraag is echt aan mij gesteld. Ik heb toen maar bedankt.
Ik ben nu 35 btw.
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?
Problemen zijn niet alleen met relaties.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?
Ook in R&P wordt wel eens getrolld alleen wordt daar strenger gemodereert, denk dat pub dat ook meer nodig heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?
Dat denk ik ook. Met enthousiaste crew heeft PUB echt nog wel bestaansrecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?
PUB vergt behoorlijk wat moderatie, niet zozeer die anderhalve TR als wel het constant levendig houden, nieuwe items, boeken, muziek, mode. Er is zoveel op de markt alleen op de puber van nu gericht.
Waar staat de P ook alweer voor uit R&P?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Problemen zijn niet alleen met relaties.
Haha ja he, GC, STA, K&W... Welke nog meer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?
PUB vergt behoorlijk wat moderatie, niet zozeer die anderhalve TR als wel het constant levendig houden, nieuwe items, boeken, muziek, mode. Er is zoveel op de markt alleen op de puber van nu gericht.
zijn toch problemen in relatie met relaties?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar staat de P ook alweer voor uit R&P?
Zet wel even je leesbril op dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Conflict het volgende:
Ohhh weet je wat, ik doe het toch!
Ga me nu eerst ff inlezen...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zet wel even je leesbril op dan.
Tussen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef leeell het volgende:
eens, moet je wel streng onderscheid gaan maken
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering, is het erg moelijk wat namen te geven?
PUB'ers en (jong-)volwassenen , de eerste moeten meer gewicht hebben in zo'n subforumquote:
Hoe gaat dat gecontroleerd worden dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef leeell het volgende:
[..]
PUB'ers en (jong-)volwassenen , de eerste moeten meer gewicht hebben in zo'n subforum
kan je wel zien aan postgedrag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe gaat dat gecontroleerd worden dan?niet iedereen vult zijn/haar geboortedatum in toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |