Dit en het is nog steeds leuk om er te postenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef Oceanview het volgende:
Nou de noobies een breezers stellen hier hun vragen, wat enigszins vermakelijk is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige posten alleen maar hier,omdat nachtbagger overdag dicht is.
Ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef leeell het volgende:
meer dan een leedvermaak topic links en rechts is er niet echt meer, pubers zijn niet zo wereldvreemd meer als ooit blijkbaar, goede zaak wel
ik snap het probleem nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Dicht.
Enige wat ik daar tegenkom zijn rottopics waar mensen elkaar uitschelden.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen de slowchat ervan is interessant (wil het graag behouden hebben mocht pub sluiten).
Er zitten daar gewoon een paar rotzakken was laatst ook met tong80 topic die maakte daar een supertof topic en werd meteen keihard afgezeken. En zij bepalen en verzieken dus de sfeer daar.quote:
volgens mij zijn mijn argumenten wel degelijk steekhoudend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zit niet te wachten op kulreacties, ik heb een uiterst kort lontje vandaag dus constructief bitte
Dit soort kutreacties dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tong80 is ook de definitie van kanker
Namen van klootzakjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er zitten daar gewoon een paar rotzakken was laatst ook met tong80 topic die maakte daar een supertof topic en werd meteen keihard afgezeken. En zij bepalen en verzieken dus de sfeer daar.
Tering, is het erg moelijk wat namen te geven?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zit niet te wachten op kulreacties, ik heb een uiterst kort lontje vandaag dus constructief bitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |