Volwassen mods check, leeftijdsrestrictie is lastiger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yvonne had je mijn suggestie op de vorige pagina gezien??
om eerlijk te zijn, vind ik de aantrekkingskracht van NB-sc ook wel die mensen die afenoe s nachts even langs strompelen omdat het forum op zn gat ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Andere vraag, kan een nachtbagger ( wat een kutnaam eik) bestaan zonder die paar tetten?
Ja er worden toch bijna geen tetten gepost.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Andere vraag, kan een nachtbagger ( wat een kutnaam eik) bestaan zonder die paar tetten?
Dan krijg je eigenlijk UDOWU. Want het is een groot deel van de mensen die in UDOWU hebben gepost die nu niet weten waar ze naartoe moeten. Ik zie het bij mijzelf ook doordat ik elke keer het groepje wat van UDOWU af kwam, elke keer volg naar een andere SC toe omdat ik mij in een andere SC niet thuis voel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iemand die actief en streng modereert ja. Nu RenRen- weg is, wordt het alleen nog door Surveillance-Fiets gemodereerd. Ik denk dat het te weinig is.quote:
R&P, dat is de discussie niet zo zeer, maar meer hoe je met zulke om wil gaan hier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso zou ik me afvragen waar je met problemen als hoe kan ik hem versieren o.i.d heen moet als pub dicht zou zijn
Dan houd je wel trolls grotendeels.tegen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volwassen mods check, leeftijdsrestrictie is lastiger.
Dus in feite zeg je dat UDOWU sluiten ervoor gezorgd heeft dat jullie geen vaste stek meer hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan krijg je eigenlijk UDOWU. Want het is een groot deel van de mensen die in UDOWU hebben gepost die nu niet weten waar ze naartoe moeten. Ik zie het bij mijzelf ook doordat ik elke keer het groepje wat van UDOWU af kwam, elke keer volg naar een andere SC toe omdat ik mij in een andere SC niet thuis voel.
Zijn al topics en slowchats over.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso zou ik me afvragen waar je met problemen als hoe kan ik hem versieren o.i.d heen moet als pub dicht zou zijn
Nachtbagger is toch een vervanger voor UDOWU, omdat UDOWU na S_H gate niets meer hadden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat UDOWU sluiten ervoor gezorgd heeft dat jullie geen vaste stek meer hebben?
Jij bent inmiddels al 40 ofzo man.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Conflict het volgende:
"Conflict, wil jij mod van PUB worden?"
haha opaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Conflict het volgende:
"Conflict, wil jij mod van PUB worden?"
Zoiets ja. Nu is de groep ook weer veranderd en zijn er users bij gekomen en weg gegaan maar als PUB straks gesloten wordt, zit dat groepje straks zonder een SC waar ze aan gewend zijn. Die zullen weer een nieuwe plek gaan zoeken om verder te gaan, ten koste van iemand anders zijn/haar SC.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat UDOWU sluiten ervoor gezorgd heeft dat jullie geen vaste stek meer hebben?
opaquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels al 40 ofzo man.
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn al topics en slowchats over.
En toen werd je een steengoede modquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef Conflict het volgende:
Die vraag is echt aan mij gesteld. Ik heb toen maar bedankt.
Ik ben nu 35 btw.
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet of pubers zo snel iets zouden plaatsen in iets wat zo "serieus" klinkt als R&P?
Problemen zijn niet alleen met relaties.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?
Ook in R&P wordt wel eens getrolld alleen wordt daar strenger gemodereert, denk dat pub dat ook meer nodig heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als PUB weg is, en dan zullen ze gelijk ook misschien wat betere antwoorden krijgen?
Dat denk ik ook. Met enthousiaste crew heeft PUB echt nog wel bestaansrecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?
PUB vergt behoorlijk wat moderatie, niet zozeer die anderhalve TR als wel het constant levendig houden, nieuwe items, boeken, muziek, mode. Er is zoveel op de markt alleen op de puber van nu gericht.
Waar staat de P ook alweer voor uit R&P?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Problemen zijn niet alleen met relaties.
Haha ja he, GC, STA, K&W... Welke nog meer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom, dit moet toch bestaansrecht horen te hebben?
PUB vergt behoorlijk wat moderatie, niet zozeer die anderhalve TR als wel het constant levendig houden, nieuwe items, boeken, muziek, mode. Er is zoveel op de markt alleen op de puber van nu gericht.
zijn toch problemen in relatie met relaties?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar staat de P ook alweer voor uit R&P?
Zet wel even je leesbril op dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Conflict het volgende:
Ohhh weet je wat, ik doe het toch!
Ga me nu eerst ff inlezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |