Dat meisje heeft niks te vinden. Zo werkt het daar...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef error_404 het volgende:
Ben benieuwd wat dat meisje er van vindt...
Kan die sex met zijn stiefmoeder hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat meisje heeft niks te vinden. Zo werkt het daar...
Leuk ook voor die jongen. Zo denk je met een meisje te gaan trouwen, zo heb je ineens een piepjonge stiefmoeder...
Wat dat betreft kunnen we nog een hoop leren van die theedoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat meisje heeft niks te vinden. Zo werkt het daar...
Jij prefereert een vrouw die doodsbang is i.p.v. een vrouw die gelukkig is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we nog een hoop leren van die theedoeken.
Voor Sinterklaas even een nieuwe sarcasme-detector vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij prefereert een vrouw die doodsbang is i.p.v. een vrouw die gelukkig is?
En jij mag even nadenken over het verschil tussen sarcasme bedrijven en domme opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas even een nieuwe sarcasme-detector vragen.
Zit er zand in je vagina?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En jij mag even nadenken over het verschil tussen sarcasme bedrijven en domme opmerkingen maken.
Maakt haar niet uit door wie ze onderdrukt wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef error_404 het volgende:
Ben benieuwd wat dat meisje er van vindt...
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En jij mag even nadenken over het verschil tussen sarcasme bedrijven en domme opmerkingen maken.
Alsof vrouwen hier in het westen gelukkig zijn. Lekker feministisch, lekker vrijgevochten en vooral lekker eenzaam, want het aantal alleenstaande moeders en vrouwen is enorm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij prefereert een vrouw die doodsbang is i.p.v. een vrouw die gelukkig is?
En tegelijk zit jij te fappen op manwijf Tanja Nijmeijerquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alsof vrouwen hier in het westen gelukkig zijn. Lekker feministisch, lekker vrijgevochten en vooral lekker eenzaam, want het aantal alleenstaande moeders en vrouwen is enorm.![]()
Ik zeg niet dat het Saoedische systeem zo geweldig is, maar ons westerse systeem, waarin de vrouw thans meer rechten en vooral meer praatjes heeft dan de man, werkt ook niet. Het werkt niet voor de man in het westen, maar cynisch genoeg voor de vrouw zelf dus ook niet. En de kinderen groeien op in gebroken gezinnen bij een gestresste moeder die in haar uppie de zorg voor de kinderen helemaal niet aankan (daarom is een huwelijk ook bedoeld tussen twee personen en niet voor een vrouw met drie kinderen alleen in een huishouden).
Feminisme heeft de samenleving flink ontwricht.
Tanja is toch niet echt een feministe?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En tegelijk zit jij te fappen op manwijf Tanja Nijmeijer
...Jij bent nog simpeler dan een racist.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tanja is toch niet echt een feministe?![]()
Ik moet wel toegeven dat er twee minpuntjes zijn in de traditionele linke stroming:
1. Radicaal Darwinistisch Atheïsme (ik ben zelf namelijk gelovig en vind atheïsten koude mensen)
2. Feminisme
Hoe de FARC-EP exact tegen deze zaken aankijkt weet ik niet. Chavez bijvoorbeeld is wel gelovig en daarom afwijkend van traditioneel links. Hoe Chavez exact tegen feminisme aankijkt weet ik niet.
Tanja is gewoon ook een erg mooie sexy vrouw.
En haar karakter is - voor zover ik haar karakter ken dan - ook wel tof. Revolutionair, links, daadkrachtig, niet materialistisch, maar idealistisch. Ik zou graag een keer met haar spreken, ook om gewoon meer over al haar ideeën en idealen te weten te komen. Als ze echt ook feministe zou zijn, zou dat wel een afknapper zijn voor me. Feministes mag ik gewoon niet. Hoe kijk jij tegen het feminisme aan en dan m.n. de hedendaagse westerse variant, Piet?
Tis gewoon sick, klaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef koekii het volgende:
Dat is toch belachelijk dat vrouwen geen meningen daar hebben. En wat voor een vader ben je wel dat je eerder voor de bruid kiest dan voor je zoon. Was de vader al getrouwd voordat hij akkoord ging met de bruid?
Ja oke maar het is anno 2012 geen profeet Mohammed tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon sick, klaar.![]()
Alle rand condities maken geen flikker uit, achterlijk gedoe.
Ik zeg ook niet dat alle linkse mensen atheïsten zijn, ik ben zelf links en gelovig. Ik merk alleen bij veel atheïsten die ik ken dat ze nogal koud zijn. Atheïsme is ook geen warme stroming, het biedt geen hoop, het biedt alleen ellende zonder vooruitzicht en verwachting. Bovendien is het een valse doctrine, aangezien God gewoon bestaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
...Jij bent nog simpeler dan een racist.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Atheïsme is niet een doctrine slimpie. Net zo min als jouw gebrek aan geloof in het magische spaghetti monster een doctrine is. Geloven dat alle andere mensen die niet hetzelfde als jou geloven eeuwig moeten branden in de hel is een koude doctrine zonder hoop. Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de hemel terwijl je ouders en vrienden eeuwig lijden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle linkse mensen atheïsten zijn, ik ben zelf links en gelovig. Ik merk alleen bij veel atheïsten die ik ken dat ze nogal koud zijn. Atheïsme is ook geen warme stroming, het biedt geen hoop, het biedt alleen ellende zonder vooruitzicht en verwachting. Bovendien is het een valse doctrine, aangezien God gewoon bestaat.
Bewijs het maar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
aangezien God gewoon bestaat.
Wie of wat is 'God'?quote:
Als dat betekent dat je daardoor wat minder vaak onzin neerplempt in NWS, juich ik dat van harte toe...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou er nog eens een satirische column over moeten schrijven.
Hij snapt 'm niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je daardoor wat minder vaak onzin neerplempt in NWS, juich ik dat van harte toe...
Het Laatste Nieuws, zeg maar de Telegraaf van Vlaanderen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:41 schreef igottagun het volgende:
Weer dat HLN.be, ik roep Hoax en propaganda...
Die redactie pagina ook...
De layout is anders een kopie van het AD.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het Laatste Nieuws, zeg maar de Telegraaf van Vlaanderen.
Die wordt gecensureerd om de gevoelige zieltjes te beschermen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:39 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik zie dat je (helaas) nog niet aan je column bent begonnen....
Censuur is volgens jou nooit en nergens nodig. En mocht Fok! toch delen van je column censureren, dan moet je daar je consequenties aan verbinden en vertrekken. We wachten wel af.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die wordt gecensureerd om de gevoelige zieltjes te beschermen.
Dat waren jouw woorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Censuur is volgens jou nooit en nergens nodig.
Er is geen hel waar mensen eeuwig moeten verblijven. Je reincarneert (is bewezen door bijvoorbeeld http://www.bol.com/nl/p/b(...)687/?featuredProduct ) en naar gelang je karma kom je beter of slechter of gelijk terecht op deze planeet nogmaals of een andere planeet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Atheïsme is niet een doctrine slimpie. Net zo min als jouw gebrek aan geloof in het magische spaghetti monster een doctrine is. Geloven dat alle andere mensen die niet hetzelfde als jou geloven eeuwig moeten branden in de hel is een koude doctrine zonder hoop. Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de hemel terwijl je ouders en vrienden eeuwig lijden.
klopt , daarom : Wetenschapquote:Op woensdag 21 november 2012 08:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar zie het maar als een 'Quest', de Waarheid is vindbaar, maar alleen voor de moedigen, oprechten van hart en zij die werkelijk zoeken.
Bestel en lees dat boek dan van de Zweedse wetenschapper Stevenson over Bewijzen van Reincarnatie. Een Zweed ook nog een keer he? Geen atheistischer, wetenschappelijker en nuchterder volk dan de Zweden. Deze man is wetenschapper, geen pastoor of imam.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |