abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:16:06 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119432003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Sowieso onnozel van die vader om in het wilde weg van alles te roepen.
Laat die man tegen zichzelf in bescherming worden genomen, ik was gisteren al verbaasd dat hij thuis geïnterviewd werd (volgens mij ook nog door verschillende programma's).
Ik snap best dat die man zielsgelukkig is, en het het liefst van de daken zou willen schreeuwen, maar al die interviews geven is gewoon niet handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119432056
Ze moest gewoon snel gevonden worden dacht hij waarschijnlijk daarom heeft hij een fiets langs de weg gezet (zelf ook op een fiets rijdend misschien) zodat iemand daar sneller zou gaan kijken. En dat leidt af van het feit dat hij haar met de auto opgepikt heeft vlakbij Geke's huis ipv dat Marianne zelf richting huis is gefietst. Neem aan dat er echt wel meerdere mensen dit hebben gehoord/gezien, maar dit af hebben gedaan als iets onschuldigs...
pi_119432245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Xan21 het volgende:
Ze moest gewoon snel gevonden worden dacht hij waarschijnlijk daarom heeft hij een fiets langs de weg gezet (zelf ook op een fiets rijdend misschien) zodat iemand daar sneller zou gaan kijken. En dat leidt af van het feit dat hij haar met de auto opgepikt heeft vlakbij Geke's huis ipv dat Marianne zelf richting huis is gefietst. Neem aan dat er echt wel meerdere mensen dit hebben gehoord/gezien, maar dit af hebben gedaan als iets onschuldigs...
Wie is die Geke en die twee vrienden hebben toch ook verklaard dat ze Marianne hebben zien wegfietsen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119432327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Wie is die Geke en die twee vrienden hebben toch ook verklaard dat ze Marianne hebben zien wegfietsen?
Complotsites
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:22:58 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119432341
Kan er geen kleurtje voor de complottheorieaanhangers gemaakt worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119432510
Die twee liegen (bevestigd door vier verschillende getuigen), maar dat komt nog wel uit

Hoe onlogisch is het dat iemand een fiets gaat proberen te stelen in een heel ander dorp, een hele omweg maakt daarvoor en dan een herenfiets steelt voor een vrouw die diverse malen had aangegeven aan haar ouders dat ze bang was in het donker. tevens zou Spencer een taxi voor haar regelen, maarja dat kon niet meer...
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:35:05 #257
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119432813
Geke H. is een "getuige" die door de politie niet serieus werd genomen. De complotdenker (nou ja, denker....) Wim Dankbaar baseerde zijn stelling dat asielzoekers Feik en Ali de daders waren o.a. op haar verklaringen. Dankbaar meende zelfs de zaak te hebben opgelost.
Ik heb me indertijd verdiept in de verklaringen van deze Geke H. uit Kollum, en ik kan me goed voorstellen dat de politie daar niets mee kon. Ze lijkt me iemand die waarheid en fantasie niet uit elkaar kan houden. Ze beweert niet alleen dat ze, toevallig pal voor haar huis, gesprekken van Marianne, Spencer en Wietse heeft opgevangen, maar ze was zogenaamd ook in cafetaria It Filtsje (tegenwoordig lunchroom AnyTyme), honderden meters verderop, waar Mariannes vriendje Spencer, uit Buitenpost, die Geke helemaal niet kende, tegen haar, Geke dus, gezegd zou hebben: "Ze gaan vanavond mijn vriendin pakken."
Later die avond hoorde ze niet alleen voor haar huis de gesprekken tussen de jongelui over de lekke banden van hun fietsen, maar ze zag ook een auto voorbijkomen waarvan ze de in Kollum wonende Duitser Wolfgang H. als chauffeur herkende.
Geen wonder dat alleen complotters haar serieus namen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:37:57 #258
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_119432936
Ik denk dat Jasper S achter of voor haar fietste en toen ze elkaar passeerden in gesprek met elkaar kwamen. Vervolgens moest Marianne pissen en toen sloegen de stoppen door bij onze psychopaat. Daarna rookte hij een sigaretje en stopte bewust de aansteker in haar tas. S. fietste tenslotte naar huis.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_119432967
Ze hoorde Feik zeggen, Wij pakken jouw vriendin nog wel, niet dat Spencer dat tegen haar op die manier zei, haar man en de eigenaren van It Filtsje hebben dus allemaal waanideeen? Het is inderdaad wel jammer dat Mr Kat hier mee kwam maar niemand wilde Geke's getuigenis horen omdat de jonge kinderen waarschijnlijk beschermd moesten worden.

Verry Brouwer (en zijn vriendin) die Spencer en Wietse op een andere plek zagen (waar ze op dat moment hadden moeten wezen volgens hun scenario) kwam nog aan het woord in een oud interview met Peter R de Vries

[ Bericht 22% gewijzigd door Xan21 op 20-11-2012 17:45:59 ]
pi_119433297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Xan21 het volgende:
Ze hoorde Feik zeggen, Wij pakken jouw vriendin nog wel, niet dat Spencer dat tegen haar op die manier zei, haar man en de eigenaren van It Filtsje hebben dus allemaal waanideeen? Het is inderdaad wel jammer dat Mr Kat hier mee kwam maar niemand wilde Geke's getuigenis horen omdat de jonge kinderen waarschijnlijk beschermd moesten worden.

Verry Brouwer en zijn vriendin die Spencer en Wietse op een andere plek zagen (waar ze op dat moment hadden moeten wezen volgens hun scenario) kwam nog aan het woord in een oud interview met Peter R de Vries

Dit is toch niet relevant meer? Het is wel frappant dat Spencer en Wietse zeiden bij de tunnel afscheid te hebben genomen (Discotheek Dokkum > Shoarmatent Buitenpost > Afscheid Marianne bij fietstunnel), maar Verry (getuige in video) zag Marianne al niet meer bij de jongens bij de tennisvelden, wat - qua fietsroute - voor het eten bij de shoarmatent in Buitenpost ligt.
pi_119433444
Dat bedoel ik, en wat niet in de video gezegd wordt maar wel verklaart is door de beste jongen is dat Spencer aan een fiets zat te frommelen (fiets stelen om Marianne te gaan zoeken)
pi_119433485
Kunnen de mensen met al die complottheorieën of die daar over willen praten niet even verhuizen naar Brave New World 8)7
pi_119433526
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Kunnen de mensen met al die complottheorieën of die daar over willen praten niet even verhuizen naar Brave New World 8)7
Dit zijn geen complottheorien. Maar ik ben het met je eens dat het totaal niet relevant is, aangezien Jasper de moordenaar is. Ik heb hierboven dmv foto's geprobeerd aan te tonen dat hij in ieder geval niet lopend over het land (van medeboeren) is gekomen.
pi_119433544
quote:
Kan ik net zo goed aan jou vragen, want laat mij bewijs zien dat Marianne op die fiets heeft gereden...daar is geen bewijs voor, geen voetafdrukken die matchen naar haar vindplek toe

Overduidelijk lijkt me dat Jasper S de dader is, maar dat er valse getuigenissen zijn afgelegd door Spencer, Wietse en anderen
pi_119433569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Kan ik net zo goed aan jou vragen, want laat mij bewijs zien dat Marianne op die fiets heeft gereden...daar is geen bewijs voor, geen voetafdrukken die matchen naar haar vindplek toe
pi_119433572
Ik beweer dat dan ook niet maar ik zit niet te wachten op het zij zei en hij zegt dus pietje van de snackbar denkt dat.
pi_119433597
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:54 schreef h-fc het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dus? Is dat van Marianne? Bewijs hiervoor?
pi_119433655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ja dus?
Heb op vorige pagina duidelijk uiteen gezet hoe of wat, maar als je te lui of bekrompen bent daar op te reageren vraag ik me af of je in dit topic zit om mee te discussieren of om iedereen je willetje en mening op te leggen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:57:42 #269
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119433711
quote:
Mee eens. De strekking van mijn post over Geke H. is dan ook dat het geen zin heeft de oude complotverhalen van Dankbaar, Kat, Vergeer en consorten hier nog eens uitgebreid te herkauwen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_119433759
Ja dat heb ik gelezen obstenaatje, maar het bewijst niks
pi_119433807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik ben bereid naar jouw (complot)theorie te luisteren, maar ik zie niks anders dan reageren met losse flodders en mensen met plausibele theorieen af te vallen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:06:32 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119434065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef h-fc het volgende:

[..]

Dit is toch niet relevant meer? Het is wel frappant dat Spencer en Wietse zeiden bij de tunnel afscheid te hebben genomen (Discotheek Dokkum > Shoarmatent Buitenpost > Afscheid Marianne bij fietstunnel), maar Verry (getuige in video) zag Marianne al niet meer bij de jongens bij de tennisvelden, wat - qua fietsroute - voor het eten bij de shoarmatent in Buitenpost ligt.
Nou, zolang de verdachte niet met een sluitend verhal komt ben ik nog best benieuwd hoe eea is gegaan en hou ik mogelijkheden open.
pi_119434128
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Xan21 het volgende:
Ben je weer thuis van je werk? Gelijk maar weer je aluhoedje op. Succes, ik vertrek hier weer.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119434185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ben je weer thuis van je werk? Gelijk maar weer je aluhoedje op. Succes, ik vertrek hier weer.
Ja sorry sommige mensen werken, en heerlijk origineel ben je ;-)
pi_119434229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef Marrije het volgende:
Nou, zolang de verdachte niet met een sluitend verhal komt ben ik nog best benieuwd hoe eea is gegaan en hou ik mogelijkheden open.
We weten natuurlijk niet hoe het er op dit moment aan toe gaat in de verhoorkamer. Wie weet breekt hij wel volledig na 13 jaar en gaat hij alles vertellen. Helaas leert de ervaring dat de waarheid nooit naar boven zal komen en de politie het moet gaan doen met de bewijzen in de vorm van het DNA en nieuwe getuigeverklaringen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Xan21 het volgende:

Ja sorry sommige mensen werken, en heerlijk origineel ben je ;-)
Kom je nog met je theorie of ga je weer reageren met losse flodders en mensen irriteren? Wat je - aan de post van 'Patroon' - hier altijd goed lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')