En die Andrea heeft een vies botoxhoofd. Kan daar totaal niet warm voor lopen, ook het personage zelf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperd
Waarschijnlijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Vond het stuk met de telefoon ook tegenvallen. Jammer dat het (waarschijnlijk) in Ricks hoofd gebeurde. Ik had graag gezien dat het mysterieus had gebleven en we niet wisten welke groepen er nog meer zijn in de omgeving.
Nee joh, aantal Walkers lijkt me niet, hij zat toch echt vet snel streepjes achter elkaar te trekken, lijkt me niet dat dat Walkers zijn. Misschien is het iets neurotisch? Of whatever.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het betekent hoeveel walkers zijn vermoord. Dat zou suf zijn.
Vond het stuk met de telefoon ook tegenvallen. Jammer dat het (waarschijnlijk) in Ricks hoofd gebeurde. Ik had graag gezien dat het mysterieus had gebleven en we niet wisten welke groepen er nog meer zijn in de omgeving.
Dat vond ik juist jammer. Dat er niet ergens een mysterieuze groep was die willekeurig telefoonnummers intoetste.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Over welke groepen heb je het nu? Want er is geen groep.
Mensen die hij vermoord heeftquote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die streepjes in het schrift van de Governor betekenen.
het is één grote real life soap a-la The Truman Show; zombies zijn acteurs en iedereen is in het complot behalve rick.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Complottheorie: Lori leeft nog en is de oorzaak van de zombieuitbraak.
Als het maar niet als The Sixth Sense eindigt: de hele groep is al dood.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Zith het volgende:
[..]
het is één grote real life soap a-la The Truman Show; zombies zijn acteurs en iedereen is in het complot behalve rick.
Haha, dat zou echt grote faalheid zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of nog erger, Rick wordt wakker in het ziekenhuis uit een hele lange coma en heeft alles gedroomd.
Nee joh... dat kan echt niet.quote:
En merkt in de laatste shot dat hij toch nog een zombie-litteken op zijn lichaam heeft; total 100% mindfuck, goede afsluiting zou dat zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
...Rick wordt wakker in het ziekenhuis uit een hele lange coma en heeft alles gedroomd.
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Zith het volgende:
[..]
En merkt in de laatste shot dat hij toch nog een zombie-litteken op zijn lichaam heeft; total 100% mindfuck, goede afsluiting zou dat zijn.
Aangezien Andrea zei haar na al die tijd samen nog helemaal niet goed te kennen, verwacht ik niet dat ze bij een vreemde, maar goed ogende groep wel open zal zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben voor de volgende afl. benieuwd of Rick Michonne zomaar het hek binnen laat, en/of ze hem gaat chanteren met het mandje. Ik kan niet peilen of Michonne tegen iedereen wantrouwig is of bij 'goed volk' wel open reageert.
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aangezien Andrea zei haar na al die tijd samen nog helemaal niet goed te kennen, verwacht ik niet dat ze bij een vreemde, maar goed ogende groep wel open zal zijn.
'I come in peace with zombieguts on my body'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijk
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
'I come in peace with zombieguts on my body'
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn and all I get is this lousy t-shirt'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn'
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijk
Misschien scheelt het dat Andrea ongetwijfeld wel wat heeft losgelaten over haar groep en dat de meeste relatief vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.
Jij mag het einde schrijven van mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
februari/maart ergensquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vergeef mij als het allang gevraagd/gezegd is in dit topic maar ik heb geen zin om terug te bladeren; iemand enig idee wanneer het seizoen weer verder gaat na de 'stop'? Ik heb begrepen dat er nu nog twee aflevering komen dus t/m 2 december en dat het daarna eventjes stopt?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Glenn en Maggie zijn wel echt een lekker stel.
Die mensen lezen teveel strips.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB hopen mensen dat Maggie verkracht gaat worden en ze verheugen zich erop
lijkt wel op alle geinfecteerden, dit kwam bij mij opquote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die streepjes in het schrift van de Governor betekenen.
Elke zondagavond in Amerika dus hier op maandagochtend te downloaden. Nu nog 2 afleveringen en dan een korte break tot februari.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef johnson555 het volgende:
net alle afleveringen gezien tot seizoen 3 aflevering 6![]()
Nette serie leuke verhaallijn, alleen de OP hier is een beetje spoiling
Ik was pas aan et begin van seizoen 2 toen ik zag dat Lori een rode kruis had
waanneer is volgende aflevering trouwens?
Leuk om te zien! Heel goed te herkennen is het niet, maar met een beetje goede wil kan ik de locaties erin terug zien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef JK het volgende:
Misschien nog wel aardig om te zien;
De locaties van TWD op Google Maps, waar ze allemaal gefilmd hebben in Georgia.
https://maps.google.com/m(...)200565,1.175537&z=10
Zo liggen bijv. Hershel's boerderij, Woodbury en de Prison maar een paar km van elkaar af.
Ook de woonwijk waar Shane en Andrea die zombies tegenkwamen en ondertussen nog even een nummertje in de auto maakten. Ook de helikopter-crash scene is opgenomen op het veld/bos naast Hershel's boerderij. Veel locaties staan in bovenstaande link van de afgelopen afleveringen (incl. s1 en 2)
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dus het zou terug kunnen komen in de aflevering ?
Leuk! Ik zie het wel goed, very nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef JK het volgende:
Misschien nog wel aardig om te zien;
De locaties van TWD op Google Maps, waar ze allemaal gefilmd hebben in Georgia.
https://maps.google.com/m(...)200565,1.175537&z=10
Zo liggen bijv. Hershel's boerderij, Woodbury en de Prison maar een paar km van elkaar af.
Ook de woonwijk waar Shane en Andrea die zombies tegenkwamen en ondertussen nog even een nummertje in de auto maakten. Ook de helikopter-crash scene is opgenomen op het veld/bos naast Hershel's boerderij. Veel locaties staan in bovenstaande link van de afgelopen afleveringen (incl. s1 en 2)
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
spoilertquote:
Ik zeg alleen dat ze teveel strips lezen. Maggie is nooit verkracht op papier, maar omdat de TV serie echt wel anders is dan de strips, kan ALLES gebeuren. Er kunnen zelfs aliens landen in de volgende aflevering.en iedereen dood maken. Gelukkig kunnen ze er een hele eigen draai aan geven, zo blijft het voor iedereen een aardige serie om te kijken. Tot nu toevermaak ik me echt heel erg goed met seizoen 3, vooral het begin van s2 had ik het zwaar, net als bijna iedereen. Gelukkig luisteren ze wel naar de kritiek van de kijkers, anders was het na s3 wel klaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef johnson555 het volgende:
net alle afleveringen gezien tot seizoen 3 aflevering 6![]()
Nette serie leuke verhaallijn, alleen de OP hier is een beetje spoiling
Ik was pas aan et begin van seizoen 2 toen ik zag dat Lori een rode kruis had
waanneer is volgende aflevering trouwens?
Het was maar een eenheid van de nationale garde dus hadden ze waarschijnlijk geen gevechtservaring. Hadden ze die ervaring wel gehad dan zouden volgens mij ze wat voorzichtiger geweest zijn met betrekking tot de gouverneur en ook niet zo onbeschut op de vrachtwagens hebben gestaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef johnson555 het volgende:
wel een beetje vaag met die militaire konvooi en die helikopter, je zou toch verwachten dat een militaire unit meer weerstand zou bieden en sneller zou reageren op die Governor en zn gang
You get the pointquote:
Mwhaa alsnog Luitentant en dergelijke lijk mij toch wel dat ze training hebben gehad en ze hadden zelfs zware wapens bij zich, maar ja blijft een serie :pquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het was maar een eenheid van de nationale garde dus hadden ze waarschijnlijk geen gevechtservaring. Hadden ze die ervaring wel gehad dan zouden volgens mij ze wat voorzichtiger geweest zijn met betrekking tot de gouverneur en ook niet zo onbeschut op de vrachtwagens hebben gestaan.
Lieutenant rangen hoeft niet veel te betekenen als rang zijne, en ze zijn natuurlijk nooit zo op hun hoede als een "echte" eenheid, omgeven niet scannen als er iemand zo maar uit het niets op je locatie afkomt, niemand hield hem onder schot dacht ik ect. Ze hebben echt gewoon de basis training gehad die ook bijvoorbeeld een ICT-er bij defensie zou krijgenquote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef johnson555 het volgende:
[..]
You get the point
[..]
Mwhaa alsnog Luitentant en dergelijke lijk mij toch wel dat ze training hebben gehad en ze hadden zelfs zware wapens bij zich, maar ja blijft een serie :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |