Joh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Probleem met loten is dat je ook uitgeloot kan worden terwijl je wél heel graag wilt
Ah, voor het niet dragen van een gordel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
Nieuwe Nederlander krijgt prent. Mooi tafereel.
Don't want to burst your bubble, maar geneeskunde is voor 90% stampen (en leren).quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
En dat geneeskunde systeem is bullshit. Meisje op middelbare school had gemiddeld een 8 maar was zo dom als dikke stront.. wat kon zij? stampen en leren.. algemene kennis of een beetje inzicht? niet aanwezig.
zo'n iemand wil ik niet als arts en 3x raden wat zij doet? geneeskunde
Ja dat is met veel dingen maar ik heb een hekel aan mensen die niet zelf kunnen nadenken.. als iets niet in het boekje staat.. wat dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Don't want to burst your bubble, maar geneeskunde is voor 90% stampen (en leren).
Dude, what the fuck.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is met veel dingen maar ik heb een hekel aan mensen die niet zelf kunnen nadenken.. als iets niet in het boekje staat.. wat dan?
Als sociaal geograaf maakt het dan geen ruk uit maar als je met mensenlevens aan het spelen bent. Blegh
Wat? Je hebt zat van die mensen hoor..quote:
Ik doelde meer op de willekeurigheid van je posts soms.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat? Je hebt zat van die mensen hoor..
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de willekeurigheid van je posts soms.
Ik ben geen arts, maar het lijkt mij dat ik niet willekeurige medicijnen zou voorschrijven als iets 'niet in het boekje staat', puur omdat dat je 'logisch' lijkt. Geneeskunde is juist erg afhankelijk van die regeltjes en het stampen, juist omdat er met levens gespeeld wordt.
True.. ik heb het ook niet over basale dingen als medicijnen maar dingen zoals diagnoses waarmee mensenlevens radicaal veranderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de willekeurigheid van je posts soms.
Ik ben geen arts, maar het lijkt mij dat ik niet willekeurige medicijnen zou voorschrijven als iets 'niet in het boekje staat', puur omdat dat je 'logisch' lijkt. Geneeskunde is juist erg afhankelijk van die regeltjes en het stampen, juist omdat er met levens gespeeld wordt.
Wintersportvakantie bespreken?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wintersportvakantie bespreken?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wintersportvakantie bespreken?
Je blijft heel erg hangen in een aantal extremiteiten. Apple, autisme en ik ben vast nog iets vergeten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef Boterbartje het volgende:
True.. ik heb het ook niet over basale dingen als medicijnen maar dingen zoals diagnoses waarmee mensenlevens radicaal veranderen.
oh ik ben niet zo van de extremen.. alleen apple is een kutbedrijf en heb ik schijt aan mensen die alleen maar stampen en dat intelligentie noemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je blijft heel erg hangen in een aantal extremiteiten. Apple, autisme en ik ben vast nog iets vergeten.
Ik bespeur autistische trekjes.
Nu bespeur ik irritatie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ik ben niet zo van de extremen.. alleen apple is een kutbedrijf en heb ik schijt aan mensen die alleen maar stampen en dat intelligentie noemen.
verder niets..
en nu ben jij aan het kwalificeren.. iets waar afgestudeerde psychologen zelfs constant in falen.. doe het niet.
Ik moest helemaal om de Dam heen lopenquote:
Mijn aanwezigheid zorgde voor commotiequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest helemaal om de Dam heen lopenTerwijl ik eerst al 10 minuten had gewacht op het Spui op een tram die niet kwam
![]()
Liep je weer met een waxinelichtje in je hand voor het paleis?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid zorgde voor commotie
Heel hard schreeuwen denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Liep je weer met een waxinelichtje in je hand voor het paleis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |