wat een na-aper. ik ook namelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:53 schreef GimmeGore het volgende:
Hahaha Kerry King staat op streetview.
Klinkt alsof ze binnenkort ook ballads gaan uitbrengen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
Darkthrone gooit het ineens weer op een andere boeg:
https://soundcloud.com/peaceville/darkthrone-leave-no-cross
ik vind het wel tof
ze gaan gewoon dieper naar hun black metal roots, (hiervoor was het meer crust-punk). misschien kunnen we ooit een (delta-)blues plaatje verwachtenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze binnenkort ook ballads gaan uitbrengen.
Of een Beatles-tribute.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ze gaan gewoon dieper naar hun black metal roots, (hiervoor was het meer crust-punk). misschien kunne we ooit een (delta-)blues plaatje verwachten
Gaaf!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
ik vind het wel tof
Conclusie jij wordt oudquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:52 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind dat toch wel erg jammer ergens. Van al die bands die ik fantastisch vond toen ik zestien was is bijna niets meer over. Burzum maakt inmiddels kutmuziek, Mayhem stelt weinig meer voor. Emperor bestaat niet meer, Immortal is een kermisact geworden en Darkthrone maakt muppetmuziek. Gelukkig doet Marduk tenminste nog gewoon wat ze deden: toffe black maken en daar elk album een heel klein beetje duisterder in worden. Jammer alleen dat dat dan weer van die simpele hakblack is.
De ontdekking van het jaar was voor mij trouwens Nihil Nocturne. Niet echt hyperorthodox of zoiets, ook niet heel erg ingewikkeld, maar wel erg prettige black.
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zullen we maar zeggen.
Inderdaad, oude tijden herlevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Gaaf!!
Doet me af en toe denken aan Mercyful fate.
echt he...net nix..bahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[..]
Mwah, Cryptopsy is al jaren niet meer wat het geweest is, ze hebben in 07 of 08 ofzo een redelijk andere sound aangemeten die gewoon niet zo best is en live is het echt een aanfluiting, nummers zijn amper te herkennen.
En BRT is al sinds Altered Genesis al niet interessant meer.
Van deze hele line up ben ik als death metal/grindfan nog het meest happy met de toevoeging van Inquisition
[..]
Jezus, wat een zaadmuziek.
Toen ik 16 was waren dit ook mijn favoriete bands. Een of andere demo van Emperor is lang mijn favoriete album geweest. Maar toen ik het een paar jaar geleden weer luisterde vond ik het niks meer aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:52 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind dat toch wel erg jammer ergens. Van al die bands die ik fantastisch vond toen ik zestien was is bijna niets meer over. Burzum maakt inmiddels kutmuziek, Mayhem stelt weinig meer voor. Emperor bestaat niet meer, Immortal is een kermisact geworden en Darkthrone maakt muppetmuziek. Gelukkig doet Marduk tenminste nog gewoon wat ze deden: toffe black maken en daar elk album een heel klein beetje duisterder in worden. Jammer alleen dat dat dan weer van die simpele hakblack is.
De ontdekking van het jaar was voor mij trouwens Nihil Nocturne. Niet echt hyperorthodox of zoiets, ook niet heel erg ingewikkeld, maar wel erg prettige black.
Ok, ik vind het nog steeds ruk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
ik vind het wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |