Hier ook. Heb wel al een betaalbevestiging in de mail.quote:
Ik nog nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier ook. Heb wel al een betaalbevestiging in de mail.
Idem hier.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
Klapte eruit bij die veiligheisdcheck... nu opnieuw inloggen maar dat werkt alweer niet. kutsysteem.
Ik heb per post gekozen... Altijd leuk als aandenken... Alleen jammer of ik nu niet weet of het goed gegaan is pff....quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:08 schreef Freudie het volgende:
Ik krijg net de tickets gestuurd in PDF, ik heb ze!!!!!
Op Ticketmaster.nl kun je in je account je bestelgeschiedenis bekijken. Heb gekeken of de kaartjes daar tussen stonden, en dat was zo. Vlak daarna kreeg ik de bevestiging. Dus zou even wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:09 schreef Keyos het volgende:
Damn wat moet ik nu doen, betaling is in hun systeem mislukt maar het is wel afgeschreven en er is geen bevestiging. Gewoon opnieuw tickets kopen en dan dit bedrag terugclaimen of maar op de gok hopen dat het toch goed is gegaan? Zelfdegeld kan ik naar tickets fluiten als het uitverkocht is wanneer mijn betaling in behandeling wordt genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |