SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 09:50:17 ]![]()
Why?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:49 schreef Nixx- het volgende:
Ik voel me eerder fris, fruitig en enorm klote.![]()
![]()
Wil je het kwijt? Vertel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:49 schreef Nixx- het volgende:
Ik voel me eerder fris, fruitig en enorm klote.![]()
Misschien is het druk op de weg? En bij de dokter loopt het meestal ook wel uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou weg gebracht worden, maar mijn pa is nog niet thuis. Dadelijk kom ik nog te laat
Aldo
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:07:05 ]![]()
Lola ben je gek ofzo, autodrop en andere lekkere dingen verbieden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij moest even naar de zaak toe. Dat is nog geen 10 minuten. Zo druk is het op dat stuk ook niet. Als ie maar niet denkt dat we om 10:20 weg moetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien is het druk op de weg? En bij de dokter loopt het meestal ook wel uit.
Aldo![]()
![]()
![]()
Teveel verleidingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola ben je gek ofzo, autodrop en andere lekkere dingen verbieden
Stuur een smsje/bel hem voor je eigen geruststelling hij is vast al onderwegquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moest even naar de zaak toe. Dat is nog geen 10 minuten. Zo druk is het op dat stuk ook niet. Als ie maar niet denkt dat we om 10:20 weg moeten
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:10:06 ]![]()
Dat gaat niet, hij heeft dat ding nooit bij zich. Alleen op vakantiequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveel verleidingen
[..]
Stuur een smsje/bel hem voor je eigen geruststelling hij is vast al onderweg![]()
![]()
Alle lekkere mannen en vrouwen ook maar uit Hoorn en omgeving verbannen dan..quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveel verleidingen
[..]
Stuur een smsje/bel hem voor je eigen geruststelling hij is vast al onderweg
Hell no... want Raene komt vanavond etenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle lekkere mannen en vrouwen ook maar uit Hoorn en omgeving verbannen dan..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:18:06 ]![]()
Bel de dokter en leg het uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
Beter was ik gewoon met de bus gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
bah, ik moet nu interviews gaan verzinnen voor een of ander project
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien dacht ie 10 voor 11 ipv 10 voor half 11.Oh nou PM staat open mocht het dringend zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel kwijt, alleen een beetje lastig neerpennen.![]()
![]()
Oehlalaquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hell no... want Raene komt vanavond eten
Oh, wat blijkt. M'n ma had tegen m'n pa gezegd dat het 11:10 was, maar 't was 10:20. Dat lijkt niet eens op elkaarquote:![]()
![]()
10 over 11, 10 voor half 11.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wat blijkt. M'n ma had tegen m'n pa gezegd dat het 11:10 was, maar 't was 10:20. Dat lijkt niet eens op elkaar
Ik zou me daar ook in kunnen vergissen hoor
Mij Pa dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
Jaja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
"Ik moet er 10 voor half 11 zijn." Dat klinkt niet als "Ik moet er 10 over 11 zijn". Als het nou 10 voor 11 was, dan was het nog enigszins een logische vergissing.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
10 over 11, 10 voor half 11.
Ik zou me daar ook in kunnen vergissen hoor![]()
NEIN!!!!!!!!!!!111einz!!oderetwasjahnochmalquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:45:45 ]![]()
Nee, maar wel zevenlijkquote:quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEIN!!!!!!!!!!!111einz!!oderetwasjahnochmal
Supertollganzgeilquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel zevenlijk
[..]
[..]![]()
![]()
In een bed moet je dan ook liggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat in bed zitten. Maar als ik uit bed ga krijg ik het koud
frrrreeeeee thhheeee wooooorrrrllllddd
let them know it's christmas timeWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In een bed moet je dan ook liggenwat zijn we scherp vandaag
![]()
Vertel jij mij eens hoe ik fatsoenlijk een laptop kan gebruiken als ik lig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In een bed moet je dan ook liggen![]()
ik heb al 4 bakken koffie op, dus dat mag dan ook welquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahawat zijn we scherp vandaag
Armspieren trainen, en dan boven je hoofd houden terwijl je ligtquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel jij mij eens hoe ik fatsoenlijk een laptop kan gebruiken als ik lig.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dan kun je toch niet typen manquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb al 4 bakken koffie op, dus dat mag dan ook wel
[..]
Armspieren trainen, en dan boven je hoofd houden terwijl je ligt![]()
![]()
Hihihi, mijn hondje wil niet bij me weg. Mijn ma moest vijf keer roepen
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of op je buik liggen, en dan de laptop op je kussen zettenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ahwquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, mijn hondje wil niet bij me weg. Mijn ma moest vijf keer roepen
.
Zon? Wat is dat?quote:![]()
Niet goed voor mijn rug.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of op je buik liggen, en dan de laptop op je kussen zetten![]()
![]()
morguh
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Zeg maar doei tegen je rug, danquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of op je buik liggen, en dan de laptop op je kussen zetten.
heey man en hoe issie nog steeds ziek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen Giertje
[..]
Jij begrijpt mijLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jep nog steeds ziek. Hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man en hoe issie nog steeds ziek?Dat kloptquote:![]()
![]()
![]()
echt wel is meestal het eerste wat ik doe na een dag werkenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wie gaat er nou niet naakt douchen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mits naakt en met een vrouw![]()
![]()
mja wel goed net wakkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep nog steeds ziek. Hoe is het bij jou?
[..]
Dat klopt![]()
gisteren mijn vakantie periode door gegeven
ben mooi vrij van kerst tot 1 januari
Det Som En Gang Var
voetballers die met hun onderbroek aan douchenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er nou niet naakt douchen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed net wakker
ben mooi vrij van kerst tot 1 januari![]()
![]()
Hehe, lekker uitgeslapen dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed net wakker
ben mooi vrij van kerst tot 1 januari
Oh, dat is wel chill om in die periode vrij te zijn ja![]()
![]()
Dan heb je het ook over bepaalde mensenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voetballers die met hun onderbroek aan douchen![]()
![]()
Ik wil ook douchen, ik ben alleen bang dat ik uitglijd.
Stoel een idee?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Kan iemand niet een plastic tuinstoel neerzetten voor je? of een krukjequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Altijd leuk, aan buitenlanders uitleggen dat we jodenkoeken in Nederland hebben
quote:echt wel sowieso had ik vrij nodig voor de assassins creed marathon die we gaan doen met zijn 5enquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, lekker uitgeslapen dus.
Oh, dat is wel chill om in die periode vrij te zijn ja
alle delen in 48 uur
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
echt wel sowieso had ik vrij nodig voor de assassins creed marathon die we gaan doen met zijn 5en
alle delen in 48 uur![]()
Succes alvast
![]()
![]()
Ja, denk dat we dat maar moeten doen, idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan iemand niet een plastic tuinstoel neerzetten voor je? of een krukje“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met zijn 5'en op een rijtje of weet ik veel hoe allemaal bij het begin beginnen en kijken wie het haalt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Assasinscreed marathon?Hoe doe je die met 5 man dan?
![]()
![]()
nou we gaan alle 5 de delen achter elkaar spelen
en dan om de 2 uur afwisselen
Det Som En Gang Var
Ik heb het eigenlijk nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met zijn 5'en op een rijtje of weet ik veel hoe allemaal bij het begin beginnen en kijken wie het haalt?![]()
Ik wacht gewoon op de nieuwe hitman
Ik wil dat wel voor je doen, ik wil je zelfs vasthouden tijdens het douchen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk dat we dat maar moeten doen, idd.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog nooit gespeeld![]()
Ik wacht gewoon op de nieuwe hitman![]()
Ik speel sowieso vrijwel geen games meer.![]()
Wat doet die 5e dan? Die zit 8 uur te kijken?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:08 schreef Giertje het volgende:
en dan om de 2 uur afwisselen
Energiedrink halen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat doet die 5e dan? Die zit 8 uur te kijken?![]()
![]()
Laat ik het maar bij een stoel houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil dat wel voor je doen, ik wil je zelfs vasthouden tijdens het douchen..
Huh... Ik snap het nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:08 schreef Giertje het volgende:
en dan om de 2 uur afwisselen.
zoiets we zijn er nog niet helemaal over uit hoe we het gaan doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat doet die 5e dan? Die zit 8 uur te kijken?
maar we gaan wel kijken of het lukt om de hele reeks in 48 uur af te ronden
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het maar bij een stoel houden.
![]()
![]()
Zal ik je inzepen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het maar bij een stoel houden.
![]()
![]()
Lukt nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets we zijn er nog niet helemaal over uit hoe we het gaan doen
maar we gaan wel kijken of het lukt om de hele reeks in 48 uur af te ronden
He, niet zo hequote:. Voor je eigen veiligheid.
Hoe is het met je huisje, trouwens?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zij welquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze met je tieten mag spelen..quote:ik kan dat wel goed denk ik
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 11:16:10 ]![]()
Dudequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze met je tieten mag spelen..![]()
![]()
dunno we komen er vanzelf wel achterquote:
volgens mijn berekeningen moet het net te doen zijn als we niet teveel side missions gaan doenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
de serie of de tekenfilm?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, ik moet Dexter nog even downloadenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: