Best aardige inzending, Bosbeetle. Een mooie eerste plek voorlopig. Hij is gelukkig niet té moeilijk.quote:
whoeiquote:Op woensdag 21 november 2012 12:36 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Best aardige inzending, Bosbeetle. Een mooie eerste plek voorlopig. Hij is gelukkig niet té moeilijk.
Hele goeie Ranja, wie kan dat even regelen? Een mod natuurlijk!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef ranja het volgende:
Misschien krijg je meer reactie als het topic aan de reeks wordt toegevoegd
bijna omgekeerd voor mijquote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was 21-40 een feest van herkenning, en ken ik uit 1-20 niets
Zal een leeftijdsissue zijn. Ik herken er 3, 4 die ik wel eens met bandjes heb gespeeld/met evenementen heb gehoord. En titels is dan nog erger.quote:
quote:
dit ook jaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn nog zat riedeltjes die ik ken, ook uit de tweede helft van de opgave, maar ik heb geen idee wie het is
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef pipster het volgende:
Zo de meeste die ik ken staan wel, nu nog op een paar oh ja's komen...
Leuk, twee nieuwe deelnemers zie ik, welkom pipster & MasterQ !quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef MasterQ het volgende:
Wist niet dat deze quiz bestond! direct maar een poging gewaagd en hopen dat ik in de loop van de week nog achter een paar nummers kan komen.
33 is ook niveautje trouwensquote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik zie aan de antwoordenlijst van Ranja inderdaad dat de tweede helft lastig was.
En nummer 24 is kinda gay inderdaad, Mexicanobakker, maar ik vind 'm echt leuk. En ik mag hopen dat jij dan de eerste bent die 19 ook herkend, die is nog steeds niet geraden door de wat oudere generatie
.
Drie pogingen gedaan, door Bosbeetle, Ranja & Berkery. Ze doen niet veel voor elkaar onder, maar Bosbeetle ligt iets voor als ik het snel bekijk.
Heel de lijst staan genoegquote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
33 is ook niveautje trouwens
En nummer 19.. nee, ik kom er in de buurt denk ik, maar ik denk niet dat ik 'm goed heb. Wel ernstig
Er staan ook wel een aantal echt hele goeie plaatjes tussen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel de lijst staan genoeg- liedjes tussen, dat is het thema ook een beetje ofcourse. Eigenlijk is nummer 40 nog wel het laagste niveau
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel de lijst staan genoeg- liedjes tussen, dat is het thema ook een beetje ofcourse. Eigenlijk is nummer 40 nog wel het laagste niveau
Niet laatste !quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Sfeermaker het volgende:
Een nieuwe koploper, en al een breed deelnemersveld.
Scores lopen niet ver uiteen. Vijf fragmenten is nog niets van geraden.
1. Bosbeetle & Bosfrollie
2. Starla
3. Gehenna
4. Berkery / Modus
6. MasterQ
7. Mexicanobakker
8. Ranja
9. Blogman
10. Gambolputty
Eventjes 7zip of een equivalent downloaden.quote:
Gelukt, thanks!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eventjes 7zip of een equivalent downloaden.
Gelukkig komen er nog wat recentere nummers, anders was het nogal treurig wat ik zou inzendenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:58 schreef Trashcanman het volgende:
Oki, net bezig met luisterbeurt 1.
Conclusie: Sfeermaker feest old school
Edit: ah, de recentere nummers komen later.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:48 schreef Sfeermaker het volgende:
Blogman is verhuisd naar de middenmoot.
Doli wist verrassend veel en staat nu bovenaan met Bosbeetle.
Dank voor het aanbod, maar ik had toen mijn editie nog niet af en nu ook nog niet. Ik heb mijn inzending voor deze editie verstuurd. Er staat fijne funk in, waar ik nieuwsgierig naar ben, maar het liefste wil ik wel nummer 40 in zijn geheel horenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey ik ben vanaf heden Sfeermaker,
Die username Kadafi kon echt niet meer, dus zodoende. Daarbij is het emailadres dat ik gebruikte voor dat account inmiddels komen te vervallen.
Dan zet ik mijn editie zondagavond online, mocht dat niet lukken dan maandagmorgen. Vind je dat goed timbob? Ik moet nog wat kerstliedjes eruit knikkeren, daarvoor komen betere fragmenten terug. Tim. mag van mij natuurlijk ook voorgaan als 'ie wil.
De rode lantaarn is voor jou, timquote:Op zondag 2 december 2012 00:18 schreef tim. het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar ik had toen mijn editie nog niet af en nu ook nog niet. Ik heb mijn inzending voor deze editie verstuurd. Er staat fijne funk in, waar ik nieuwsgierig naar ben, maar het liefste wil ik wel nummer 40 in zijn geheel horen.
Ik denk dat de strijd om de laatste plaats ook spannend is, die gaan tussen Trashcanman en mij.
Geen puntje erbij met mijn laatste inzending ?quote:Op zondag 2 december 2012 18:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Wie kan Rob nog verslaan?
01. Robdriessen 58
02. Doli 46
03. Pipster 44
04. Bosbeetle & Bosfrollie 43
05. Starla 38
06. Gehenna 36
07. Berkery / Blogman 34
09. Modus 33
10. MasterQ 32
11. Mexicanobakker 28
12. Ranja 26
13. Gambolputty 24
14. Trashcanman 22
15. tim. 14
Nee ik heb namelijk toch twee keer een zelfde inzending nagekeken, dus je had aanvankelijk gelijk dat je niets 'anders' meer verbeterd hadquote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef Blogman het volgende:
[..]
Geen puntje erbij met mijn laatste inzending ?
Aha. Nou nog misschien eens een keertje luisteren voor dat ene puntje.. Maar dat zit er niet echt in, denk ik dan.quote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nee ik heb namelijk toch twee keer een zelfde inzending nagekeken, dus je had aanvankelijk gelijk dat je niets 'anders' meer verbeterd had.
Weinig tijd sávonds, sla'm ff over.quote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef Sfeermaker het volgende:
Drie fragmenten zijn nog steeds niet geraden.
Ik verwacht nog enkele deelnemers. Die hebben tot en met morgen de tijd. Waar blijven elmo&brabo, weezerbutler, noobie, cafca en froebelmeister bijvoorbeeld?
Graag gedaan. De lijst was best wel mainstream, vooral de tweede helft. De gemiddelde top40 luisteraar had ook gemakkelijk mee kunnen doen. Gelukkig zijn wij fok!kers breder geïnteresseerd in muziek en is er niet bijzonder hoog gescoord door de meesten m.u.v. partyboy Robdriessen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:15 schreef robdriessen het volgende:
FLOWERS! ARGH! En als je een meer bekende van Graffiti6 had gepakt, had ik 'm geweten
Maar... JOEPIE, WINNAARBedankt voor het maken van een editie die in mijn straatje lag, Sfeermaker
Linkerrrijtje !quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Sfeermaker het volgende:
Raad de plaat 24, de uitslag en antwoorden
01. Robdriessen pakt goud 58
02. Doli wint zilver 46
03. Pipster heeft brons 44
[ afbeelding ]
04. Bosbeetle & Bosfrollie 43
05. Starla 38
06. Gehenna 36
07. Berkery / Blogman 34
09. Modus 33
10. MasterQ 32
11. Mexicanobakker 28
12. Ranja 26
13. Gambolputty 24
14. Trashcanman 22
15. tim. 14
----------------------------------------------------
Antwoorden raad de plaat 24 - Party time!
01 | Little Richard - Tutti Frutti
02 | James Brown - Get Up (I Feel like being a) sex machine
03 | Wes Montgomery - Caravan
04 | Chuck Berry - Roll over Beethoven
05 | Etta James - Something’s got a hold on me
06 | Stevie Wonder - I wish
07 | Joe Cocker - You can leave your hat on
08 | Maceo & The Macks - Cross the tracks (we better go back) *
09 | KC & the Sunshine Band - Give it up
10 | Michael Jackson - Don’t stop till you get enough
11 | Lulu & The Luvvers - Shout
12 | The Blues Brothers - Soul man
13 | Stevie Ray Vaughan - Pride & joy
14 | Electric Light Orchestra - Evil woman
15 | The Mavericks - Dance the night away
16 | Goran Bregovic - Gas gas *
17 | B*Witched - C’est la vie
18 | Sweet Female Attitude - Flowers **
19 | Belle Perez - Que viva la vida
20 | Dr. Alban - Sing hallelujah
21 | The Prodigy - Omen
22 | Scooter - One (always hardcore)
23 | The Opposites - Licht uit
24 | Metro Station - Shake it
25 | Ice MC - Think about the way
26 | Cassius - Cassius 1999
27 | Mark Ronson - Bang bang bang
28 | Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor
29 | Rage Against the Machine - Killing in the name
30 | Electric Six - Gay bar
31 | Volbeat - Still counting
32 | Heideroosjes - Damclub hooligan
33 | Busted - Year 3000
34 | Foster the People - Pumped up kicks
35 | Graffiti6 - Stone in my heart *
36 | Nick & Simon - De soldaat
37 | Guus Meeuwis & Vagant - Verliefd zijn
38 | Liquido - Narcotic
39 | Will Smith - Gettin’ jiggy with it
40 | Silk - Freak me
* = geheel niet geraden
** = artiest niet geraden
Ik zet mezelf er even bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Even de maaklijst opzoeken
1. OMG
2. Trashcanman
3. tim.
4. On
5. Bosbeetle
6. timbob
7. ranja
8. Berkery
Mijzelf ook even weer toegevoegdquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Even de maaklijst opzoeken
1. OMG
2. Trashcanman
3. tim.
4. On
5. Bosbeetle
6. timbob
7. ranja
8. Berkery
9. Gehenna
Veel jaren 2000/2011 zooi niet herkend zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik het lijstje zie had ik er echt wel 10, 15 meer kunnen hebben
Ik zal 'm eens PM'enquote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef robdriessen het volgende:
Hebben we al een teken van leven van OMG?
Mocht hij niets van zich laten horen, wil ik wel met Tim. van plaats ruilen. Momenteel heb ik niet zo veel tijd om een rdp te maken, dat gaat me in januari vast wel weer lukken.quote:
Ah, in dat geval: Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim! Jij bentquote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Trouwens, na een korte research... OMG heeft al 4/5 edities niet meer meegedaan. Laten we hem maar van de lijst halen.
quote:1. tim.
2. Trashcanman (als dat niet te vroeg komt)
3. On
4. Bosbeetle
5. timbob
6. ranja
7. Berkery
8. Gehenna
9. AllesWatWas
Begin januari moet me wel lukken.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef AllesWatWas het volgende:
Voeg mij ook maar weer toe aan de maaklijstHeb inmiddels weer fatsoenlijk internet hier dus hoef niet alles op de universiteit te doen qua internet
Het wordt dan dus:
[..]
Little Richard, The Mavericks, Belle Perezquote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Veel jaren 2000/2011 zooi niet herkend zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |