Best aardige inzending, Bosbeetle. Een mooie eerste plek voorlopig. Hij is gelukkig niet té moeilijk.quote:
whoeiquote:Op woensdag 21 november 2012 12:36 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Best aardige inzending, Bosbeetle. Een mooie eerste plek voorlopig. Hij is gelukkig niet té moeilijk.
Hele goeie Ranja, wie kan dat even regelen? Een mod natuurlijk!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef ranja het volgende:
Misschien krijg je meer reactie als het topic aan de reeks wordt toegevoegd
bijna omgekeerd voor mijquote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was 21-40 een feest van herkenning, en ken ik uit 1-20 niets
Zal een leeftijdsissue zijn. Ik herken er 3, 4 die ik wel eens met bandjes heb gespeeld/met evenementen heb gehoord. En titels is dan nog erger.quote:
quote:
dit ook jaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn nog zat riedeltjes die ik ken, ook uit de tweede helft van de opgave, maar ik heb geen idee wie het is
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef pipster het volgende:
Zo de meeste die ik ken staan wel, nu nog op een paar oh ja's komen...
Leuk, twee nieuwe deelnemers zie ik, welkom pipster & MasterQ !quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef MasterQ het volgende:
Wist niet dat deze quiz bestond! direct maar een poging gewaagd en hopen dat ik in de loop van de week nog achter een paar nummers kan komen.
33 is ook niveautje trouwensquote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik zie aan de antwoordenlijst van Ranja inderdaad dat de tweede helft lastig was.
En nummer 24 is kinda gay inderdaad, Mexicanobakker, maar ik vind 'm echt leuk. En ik mag hopen dat jij dan de eerste bent die 19 ook herkend, die is nog steeds niet geraden door de wat oudere generatie
.
Drie pogingen gedaan, door Bosbeetle, Ranja & Berkery. Ze doen niet veel voor elkaar onder, maar Bosbeetle ligt iets voor als ik het snel bekijk.
Heel de lijst staan genoegquote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
33 is ook niveautje trouwens
En nummer 19.. nee, ik kom er in de buurt denk ik, maar ik denk niet dat ik 'm goed heb. Wel ernstig
Er staan ook wel een aantal echt hele goeie plaatjes tussen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel de lijst staan genoeg- liedjes tussen, dat is het thema ook een beetje ofcourse. Eigenlijk is nummer 40 nog wel het laagste niveau
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel de lijst staan genoeg- liedjes tussen, dat is het thema ook een beetje ofcourse. Eigenlijk is nummer 40 nog wel het laagste niveau
Niet laatste !quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Sfeermaker het volgende:
Een nieuwe koploper, en al een breed deelnemersveld.
Scores lopen niet ver uiteen. Vijf fragmenten is nog niets van geraden.
1. Bosbeetle & Bosfrollie
2. Starla
3. Gehenna
4. Berkery / Modus
6. MasterQ
7. Mexicanobakker
8. Ranja
9. Blogman
10. Gambolputty
Eventjes 7zip of een equivalent downloaden.quote:
Gelukt, thanks!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eventjes 7zip of een equivalent downloaden.
Gelukkig komen er nog wat recentere nummers, anders was het nogal treurig wat ik zou inzendenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:58 schreef Trashcanman het volgende:
Oki, net bezig met luisterbeurt 1.
Conclusie: Sfeermaker feest old school
Edit: ah, de recentere nummers komen later.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:48 schreef Sfeermaker het volgende:
Blogman is verhuisd naar de middenmoot.
Doli wist verrassend veel en staat nu bovenaan met Bosbeetle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |