Ja dag. Ik zit hier niet de hele dag users af te kammen en te blèren dat ik er zo schijtziek van word.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maak jij de op maar, weet je ook meteen hoe 't zit. Mijn inziens gunstiger.
Ja, dat kan uiteraard als het slachtoffer geen aangife doet. Zeker in die dorpjes willen bekenden het nog wel eens op een andere manier oplossen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de politie zei dat ie geen strafblad heeft?
Of kan je een auto stelen zonder dat dat op je strafblad komt?
De Hele dag users afbleren, hm. Nee, ik zeg het weer als ik het vanavond zie. Gewoon desbetreffende topic lezen en je bent bij. Iemand heeft ook al een samenvatting geplaatst van hoe en wat qua de moord hier, zag ik. We'll, mij lijkt het niet moeilijk of teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja dag. Ik zit hier niet de hele dag users af te kammen en te blèren dat ik er zo schijtziek van word.
Jij wel. Maar daar hou je vanaf nu dus mee op, begrijp ik..
Fijn.
http://www.waldnet.nl/wn/(...)telijk_joyritje.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef Graslul het volgende:
[..]
Ja, dat kan uiteraard als het slachtoffer geen aangife doet. Zeker in die dorpjes willen bekenden het nog wel eens op een andere manier oplossen.
Grotendeels ook mijn gok! Al neig ik toch meer naar een toevallige ontmoeting.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik denk trouwens nav de uitzending van Peter R. gister dat ze elkaar wel al konden en in het geheim hadden afgesproken bij het plaats delict, zij is toen vrijwillig met hem meegelopen het veld in om wellicht een sigaretje te roken (playboy aansteker die gevonden is in haar zak), ik denk dat hij vervolgens sex met haar wou maar zij niet, toen is hij doorgedraaid en heeft hij haar vermoord.
Dat zal voorlopig een discutabele kwestie zijn, want er zijn zelfs mensen die er van overtuigd zijn dat de politie de verkeerde opgepakt heeft, en dat het om bewust geplant DNA zou gaan.... want volgens hen (en Micha Kat) is de Vaatstra-zaak de spil van een verschrikkelijk pedofielen- en misbruiknetwerk, waarbij het AZC, Prins Friso, Joris Demmink en iedereen die de huidige gang van zaken als de juiste gang van zaken erkent, een hoofdrol spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:44 schreef Disana het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden als de OP alle bewezen feiten zou bevatten, want niet iedereen weet alles. Hulde aan de poster die zo'n OP wil maken.
De Telegraaf gaat daar al de fout in door te stellen dat de psychiater die stoornis toen vaststelde....quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
[..]
Let op, die wordt straks gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Het staat niet vast dat hij daaraan leed. Het wordt als mogelijkheid geopperd voor zijn merkwaardige autodiefstal en dodenrit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef DeParo het volgende:
Dissociatieve fugue
Hier zou hij aan lijden wat volgens wikipedia voor gaten in het geheugen zorgt vermoedelijk. Het zal me dus niet eens verbazen als hij het hele voorval niet eens herinnert dus dit wordt TBS vermoedelijk.
Doel je nu op de joyride of op de verkrachting?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat hij daaraan leed. Het wordt als mogelijkheid geopperd voor zijn merkwaardige autodiefstal en dodenrit.
Je kan er van alles bij bedenken. Zo dacht ik: misschien verklaart het waarom hij beslist uit handen van de politie wilde blijven en als een bezetene reed. En ook, waarom stal hij de auto? Was hij van plan om weer iets bij een meisje te doen? Had hij misschien al vaker in die auto een ritje gemaakt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Telegraaf gaat daar al de fout in door te stellen dat de psychiater die stoornis toen vaststelde....
Lees het originele bericht uit 2009 even:
....
De joyriding met snelheden van 100 per uur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doel je nu op de joyride of op de verkrachting?
Tijdens de rechtszaak kwam naar voren dat hij aan een psychische stoornis lijdt volgens De Volkskrant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat hij daaraan leed. Het wordt als mogelijkheid geopperd voor zijn merkwaardige autodiefstal en dodenrit.
In een 30-km zone.... op een andere weg werden snelheden van 140 km/u bereikt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
De joyriding met snelheden van 100 per uur.
En hij zat in een gestolen auto overigens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een 30-km zone.... op een andere weg werden snelheden van 140 km/u bereikt.
Maar 100 in een 30-km zone is wel zeker een dodenrit.
Er staatquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tijdens de rechtszaak kwam naar voren dat hij aan een psychische stoornis lijdt volgens De Volkskrant.
http://www.volkskrant.nl/(...)wege-joyriding.dhtml
Ik denk dat het dus wel meer is dan alleen een vermoeden, verder kan een andere complicatie zijn dat hij een soort van meer persoonlijkheden heeft, dus opmerkelijk.
Dus omdat de volkskrant het "kan zijn" van de psychiater liever links laat liggen, is het ineens destijds met zekerheid vastgesteld?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tijdens de rechtszaak kwam naar voren dat hij aan een psychische stoornis lijdt volgens De Volkskrant.
http://www.volkskrant.nl/(...)wege-joyriding.dhtml
Ik denk dat het dus wel meer is dan alleen een vermoeden, verder kan een andere complicatie zijn dat hij een soort van meer persoonlijkheden heeft, dus opmerkelijk.
Dat hij het heeft volgens mij wel maar dat betekent niet dat het die daad heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat
Tijdens de rechtzaak kwam toen naar voren dat de man mogelijk last zou hebben van een psychische stoornis'.
Het staat helemaal niet vast. Het is slechts als mogelijke oorzaak geopperd.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het meer is dan een vermoeden, ik ga dus er van uit voorlopig dat hij dit heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus omdat de volkskrant het "kan zijn" van de psychiater liever links laat liggen, is het ineens destijds met zekerheid vastgesteld?
Afspraak lijkt mij niet waarschijnlijk. 1. Ze ging mee met haar vrienden toen die naar huis wilden, zij wilde nog wel blijven, zij heeft dat tijdstip dus niet in de hand gehad. 2. Ze had geen vervoer, daarom hebben ze later een fiets gestolen, ze was dus ook niet zeker van het feit of ze überhaupt op ze afgesproken plek zou kunnen aankomen. 3. Ze had geen mobiel, dus ze kon ook niet zeggen, 'ik kom wat later/eerder'. Dat ze met al deze omstandigheden precies op afgesproken tijd op de afgesproken plek zou zijn lijkt mij niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik denk trouwens nav de uitzending van Peter R. gister dat ze elkaar waarschijnlijk wel al konden en in het geheim hadden afgesproken of elkaar zijn tegengekomen bij het plaats delict, zij is toen vrijwillig met hem meegelopen het veld in om wellicht een sigaretje te roken (playboy aansteker die gevonden is in haar zak), ik denk dat hij vervolgens sex met haar wou maar zij niet, toen is hij doorgedraaid en heeft hij haar vermoord.
Ik ken de Lauwersmeerweg, daar kun je met een beetje stuurmanskunst nog wel 140 rijden. Maar 100 waar het 30 moet zijn, ja, dat is ronduit gevaarlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een 30-km zone.... op een andere weg werden snelheden van 140 km/u bereikt.
Maar 100 in een 30-km zone is wel zeker een dodenrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |