De kans was ook aanwezig dat de zaak niet zou worden opgelost, daar sta je dan met je bekentenis voor verkrachting terwijl je ook vrijuit had kunnen gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:15 schreef Chooselife het volgende:
Als de verdachte ten goede trouw was geweest, had hij wel direct naar de politie gestapt met de mededeling dat hij vrijwillige sex met haar had gehad of alleen had verkracht en niet vermoord. Dat laatste klinkt vreemd, maar hij zou er in die situatie alle belang bij hebben dat hij niet als moordverdachte zou worden gezien. Gezien hij geen kik heeft gegeven, is het voorstelbaar en plausibel dat hij meer op zijn kerfstok heeft.
Misschien heeft hij al bekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben erg benieuwd of en wanneer hij gaat bekennen.
Is er al een verdachte?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef Ziba het volgende:
Godverdomme, ik erger me dood aan mensen die het topic niet lezen en bepaalde dingen duizend keer vragen, herhalen of met onzinverhalen aankomen.
Lees.En houd je anders stil.
Het werd gisteravond in EenVandaag gezegd dat het verhaal rondging dat hij bij het afnemen van het wangslijm zou hebben gezegd "IK ben de moordenaar".quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie niet.
Dat van Bieber is dan wel weer jammer![]()
Wie gaat er nou 9 topics nalezen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef Ziba het volgende:
Godverdomme, ik erger me dood aan mensen die het topic niet lezen en bepaalde dingen duizend keer vragen, herhalen of met onzinverhalen aankomen.
In ieder topic staat weer hetzelfde qua feiten. Niet moeilijk medunktquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 9 topics nalezen?
Misschien is het dan beter om die feiten in de OP te zetten, want ik snap wel dat mensen niet alles gaan lezen omdat misschien het antwoord op de vraag al ergens genoemd is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
In ieder topic staat weer hetzelfde qua feiten. Niet moeilijk medunkt
Het lastige daaraan is dat een dorpsroddel geen feit is....quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om die feiten in de OP te zetten, want ik snap wel dat mensen niet alles gaan lezen, omdat misschien het antwoord op de vraag al ergens genoemd is.
tis wat...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef Ziba het volgende:
Ah okay... ik dacht dat hij (collega) het verzonnen had maar tis dus daadwerkelijk ergens genoemd qua gerucht. Thxquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het werd gisteravond in EenVandaag gezegd dat het verhaal rondging dat hij bij het afnemen van het wangslijm zou hebben gezegd "IK ben de moordenaar".
Maar goed, in een dorp wordt een klein verhaal over een muisje in een theekopje al snel een olifant die en hele porseleinkast omver loopt.
Mooie taak voor Ziba die schijnbaar van alle feiten op de hoogte is en zich het meeste ergert.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om die feiten in de OP te zetten, want ik snap wel dat mensen niet alles gaan lezen, omdat misschien het antwoord op de vraag al ergens genoemd is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooie taak voor Ziba die schijnbaar van alle feiten op de hoogte is en zich het meeste ergert.
Het gaat ook niet om de 9 topics. Ik las in 1 topic ook alles bij. Alleen in dit topic staat alles wat in de voorgaande topics ook staat. Lijkt mij echt niet moeilijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:41 schreef Staal het volgende:
Net alsof iedereen niks anders te doen heeft dan 9 topics doorlezen.
Ik moet nog wel eens werken.
Let op, die wordt straks gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:In 2009 werd hij volgens onbevestigde berichten echter veroordeeld tot een boete en rijontzegging. S. stal na afloop van een vergadering een auto van een collega en reed 100 kilometer per uur waar maximaal 30 was toegestaan. Een psychiater stelde toen een dissociatieve stoornis vast waardoor S. volgens de arts niet wist wat hij deed.
Nu moet je niet gaan terugkrabbelen omdat er nu iets aan moeite aan jou gevraagd wordt. Maak gewoon die OP even.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de 9 topics. Ik las in 1 topic ook alles bij. Alleen in dit topic staat alles wat in de voorgaande topics ook staat. Lijkt mij echt niet moeilijk.
en dus?... heeft hij het dan niet gedaan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
[..]
Let op, die wordt straks gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Dat zei ik net ook al: lees enkel dit topic door en je weet alles.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan terugkrabbelen omdat er nu iets aan moeite aan jou gevraagd wordt. Maak gewoon die OP even.
Als er dan nog iemand iets durft te vragen mag jij die opvangen met een verwijzing naar de OP.
Maar de politie zei dat ie geen strafblad heeft?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
[..]
Let op, die wordt straks gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Je hebt wel een grote mond voor iemand die nog vele malen luier is dan mensen die toevallig dit topic ontdekken en ook maar iets durven te vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al: lees enkel dit topic door en je weet alles.
Maak jij de op maar, weet je ook meteen hoe 't zit. Mijn inziens gunstiger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond voor iemand die nog vele malen luier is dan mensen die toevallig dit topic ontdekken en ook maar iets durven te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |