Hallo,
Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen. Alles prima en oke, erg leuk samen alleen is er iets waar ik me steeds meer aan ga ergeren.
Hij is verslaafd aan blowen, al zo'n 3 jaar. Het is nu zover dat hij elke dag een stuk als 5 jointjes rookt. Verder geen probleem, ben hierin erg nuchter alleen brengt het een probleem met zich mee waar ik mij minder prettig bij voel. Naar mijn idee worden zijn gevoelens afgevlakt en dan vooral op het seksuele gebied. Ook gamet hij erg veel.
Dit betekent dat als ik zelfs naakt voor hem ga staan hij mij een beetje dom aankijkt voor een paar seconden en dan weer verder gaat met gamen. Ik voel mij niet sexy meer, als ik nieuwe lingerie aan heb word er geen aandacht aan besteed, voor zijn part kan ik de hele dag naakt rondlopen en dat wekt nog geen seksuele gevoelens op. En als we dan seks hebben bestaat het echt uit 4 seconden mij duidelijk maken dat ie seks wil, piemel erin en klaar. De seks is verminderd van elke avond tot 1 keer in de week.. Dit vermindert mijn zelfvertrouwen nogal. Ik zat ook al te denken dat het misschien zou komen omdat we al 4 jaar samen zijn, maar zo lang is dat nou ook weer niet.. Toch?
In ieder geval, lukt het mij niet hem dit duidelijk te maken. Hij zegt dat niet alle mannen altijd seks willen en dat ik niet zo moet zeuren, en dat het vooral niet ligt aan zijn overmatig wietgebruik..
Stel ik mij nu aan of niet? Ik weet het even ook niet meer, in ieder geval voel ik mij niet echt meer geweldig inmiddels..