Dat zou nog kunnen ja, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze het hele fiets scenario erbij halen want er is geen bewijs dat zij er ooit op heeft gefietst, hij stond alleen maar vlakbij het plaats delict en kan makkelijk geplant zijn om de aandacht af te leiden van de autoweg die veel dichterbij het lijk lag.quote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee keer gegapt is ook wel bijzonder, maar wellicht verklaart het waarom juist die fiets bij het station gegapt was; het slot hoefde waarschijnlijk niet meer gemold te worden als hij al bij het landbouwmuseum gegapt was.
Zij is weggefietst op een gestolen fiets, eigen band was lek. Volgens spencer en die vriend. Of heeft PrdV dit tegen gesproken?quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Nooit bewijs gezien dat het HAAR fiets was, want hij is gestolen (een herenfiets, originele plaats waar de eigenaar hem voor het laatst heeft neergezet is het Landbouwmuseum wat zeer dichtbij was en NIET station buitenpost)
Hadden ze het niet over zijn fiets die bij de huiszoeking gevonden is??quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze het hele fiets scenario erbij halen want er is geen bewijs dat zij er ooit op heeft gefietst, hij stond alleen maar vlakbij het plaats delict en kan makkelijk geplant zijn om de aandacht af te leiden van de autoweg die veel dichterbij het lijk lag.
Nee joh, het is helemaal niet luguber dat haar spoor wel heen maar niet terug liep, en dat van een ander (nog niet tot werkelijke dader bestempelde persoon wel). Dat is doodnormaal. Jouw spoor houdt ook ooit ergens op waar het spoor van een ander nog doorloopt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks, maar ik snap dat gemiep over een "luguber detail" niet.... er is een meisje van 16 vermoord, gewurgd met haar BH en daarna in de nek gestoken, en dan is een post over de voetsporen een luguber detail??
Kom jij uit de buurt/ben je een bekende van de familie Vaatstra?quote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks, maar ik snap dat gemiep over een "luguber detail" niet.... er is een meisje van 16 vermoord, gewurgd met haar BH en daarna in de nek gestoken, en dan is een post over de voetsporen een luguber detail??
Hou alsjeblieft op met iedere keer van die nonsens posts die vooral tot doel hebben het hele topic off-topic te laten gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee joh, het is helemaal niet luguber dat haar spoor wel heen maar niet terug liep, en dat van een ander (nog niet tot werkelijke dader bestempelde persoon wel). Dat is doodnormaal. Jouw spoor houdt ook ooit ergens op waar het spoor van een ander nog doorloopt.
Alles is ok hoor, niks aan de hand! :0
Ben je nu blij?
Hoe bedoel je dichter bij het lijk? Ken je de plaats? Ik woon er 15km vandaan. Het fietspad is naast de weg daarna droge sloot met fiets. Daarna een 100m weiland en dan PD. Autoweg was niet dichterbij PD dan fiets.quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze het hele fiets scenario erbij halen want er is geen bewijs dat zij er ooit op heeft gefietst, hij stond alleen maar vlakbij het plaats delict en kan makkelijk geplant zijn om de aandacht af te leiden van de autoweg die veel dichterbij het lijk lag.
Fanatiek... het is een beetje ziekelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kom jij uit de buurt/ben je een bekende van de familie Vaatstra?
Zomaar een vraagje, omdat je hier erg fanatiek reageert steeds. (Al zijn er meer users die dat doen.)
Was het ook niet zo dat er vingerafdrukken ontbraken? Van Marianne? Beetje vreemd, tenzij het heel koud was die nacht.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Nooit bewijs gezien dat het HAAR fiets was, want hij is gestolen (een herenfiets, originele plaats waar de eigenaar hem voor het laatst heeft neergezet is het Landbouwmuseum wat zeer dichtbij was en NIET station buitenpost)
Pffff...quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met iedere keer van die nonsens posts die vooral tot doel hebben het hele topic off-topic te laten gaan.
Fijn voor je dat je het een luguber detail vindt. Het is zoals het is.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kom jij uit de buurt/ben je een bekende van de familie Vaatstra?
Zomaar een vraagje, omdat je hier erg fanatiek reageert steeds. (Al zijn er meer users die dat doen.)
is ook zo. geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het is bewezen!!1! 100% DNA onderzoek, klaar!!!
Ik gok; omdat ze zich op dat moment niet bedreigd voelde, of.... omdat ze op dat moment dusdanig bedreigd werd dat meelopen het makkelijkst was.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch... toch... waarom zou ze met 'm mee het weiland in zijn gelopen...
Het was voor die definitieve uitslag en bekendmaking dat zij dat beweerde. Dan moet je maar even teruglezen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is ook zo. geen speld tussen te krijgen
Nee, omdat ik er (ook) alleen maar ben omdat het nu in het nieuws is.quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je er over miepen dat het een luguber detail is?? Grow some balls
Alsof nu de dader al 100% zeker bekend is..quote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het was voor die definitieve uitslag en bekendmaking dat zij dat beweerde. Dan moet je maar even teruglezen.
Dat bedoel ik nuquote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening gelijk aan je nick.
Ik bedoel eigenlijk in het geval dat ze zich niet bedreigd voelde. Waarom loop je met een kennis een weiland in om 2 uur 's nachts, dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok; omdat ze zich op dat moment niet bedreigd voelde, of.... omdat ze op dat moment dusdanig bedreigd werd dat meelopen het makkelijkst was.
Maar dat laatste zou door de afstand van de voetsporen ten opzichte van elkaar niet logisch zijn.
Het blijft vreemd, die kennis was wel 15 jaar ouder. Toentertijd ook al getrouwd en dus kinderen. Het kan zo zijn dat hij haar heeft ontmoet op 1 van zijn nachtelijke fietstochtjes, want dat deed hij regelmatig.quote:Op maandag 19 november 2012 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk in het geval dat ze zich niet bedreigd voelde. Waarom loop je met een kennis een weiland in om 2 uur 's nachts, dat bedoel ik.
Dat lijkt mij een terechte vraag.quote:Op maandag 19 november 2012 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk in het geval dat ze zich niet bedreigd voelde. Waarom loop je met een kennis een weiland in om 2 uur 's nachts, dat bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |