quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu zeg je zelf hele tijd roro, sarcast.
Ah wat liefquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb altijd seks met mijn knuffelkonijn. Ik heb ook een relatie met haar
Hihihiquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag je zelf waarnemen net zoals bio![]()
[..]
Ik weet geschiedenis is niet mijn sterkste punt.
Ben je bi?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb altijd seks met mijn knuffelkonijn. Ik heb ook een relatie met haar
ach ja zo vind iedereen zijn eigen ding het fijnst tochquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt vooral als je benen trained kan je eigenlijk beter een lange broek, maar ik vind lange broeken gewoon irritant tijdens het sporten
Maar voor mij maak je een uitzondering wat liefquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, gewoon lesbisch. Dat wist je toch al?
Is dat erg dan?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ik nog steeds zo ben
Daarom heel boek stamp je niet dag van te voren in je hoofd en als je ook nog niet eens in de les oplet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihihi
Geschiedenis is gewoon te veel leerwerk, verder is het een kwestie van een verhaal lullen.
Gewoon doen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat is moeilijk nuchter
Dan eerst met iemand indrinkenquote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat is moeilijk nuchter
Snap ik, en herkenbaarquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom heel boek stamp je niet dag van te voren in je hoofd en als je ook nog niet eens in de les oplet.
Huhhhh? Ben je geen vrouw???quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar voor mij maak je een uitzondering wat lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |