okequote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Hey i just met you and this is crazy but i am sick of you so stop it maybe
quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lange broek in sportschool is irritant..extra stof zit alleen maar in de weg
Met het denken aan jou.quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil ook eens bungeejumpen
[..]
Met jezelf snijden??
ja nou 8 weken terug was de eerste en meteen de laatste keer.quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof je ooit aan mij dacht, egoïst
madmuppet toch?quote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe heette die gast ookalweer?
ik vind korte broek irritant, vooral met DL. mijn schenen zijn echt naar de kloten door de DL en dat met lange broekquote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naakt sporten.quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
In 2013 als je mij misschien gaat meeten gaan we bungeejumpen?quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil ook eens bungeejumpen
[..]
Met jezelf snijden??
geef mij geldquote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef EliteJ het volgende:
Wie ik ben, ik ben de Owner van Sparkzoid.nl game hosting xd.
nee maar ff serieus, ik ben gewoon een knulletje van 17 jaar die zich kapot verveeld.
en zijn ex mist. en die een andere meid niet kan krijgen.
ook heb ik teveel geld, en neuk ik alleen meisjes boven de 15
klopt vooral als je benen trained kan je eigenlijk beter een lange broek, maar ik vind lange broeken gewoon irritant tijdens het sportenquote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind korte broek irritant, vooral met DL. mijn schenen zijn echt naar de kloten door de DL en dat met lange broek
Informatica had ik geen zin meer in dus heb de laatste 3 vragen opengelaten en ben de klas uitgegaan, de rest ging wel oke.quote:
Dat is niet lief.quote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja nou 8 weken terug was de eerste en meteen de laatste keer.
ik ook, nu krijg ik lastige vragen waarom ik lachquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen als ik eraan denk.
Informatica is makkelijkquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Informatica had ik geen zin meer in dus heb de laatste 3 vragen opengelaten en ben de klas uitgegaan, de rest ging wel oke.
SQL, queries opschrijven ik werd gek.quote:
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, nu krijg ik lastige vragen waarom ik lach
Sorry, goedmaakseks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |