Ik een 2,3quote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een 6 voor wiskunde, ik ga gvd zelfmoord plegen enzo.
Oh dat vind ik ook nog lastig als ICT'er.quote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
SQL, queries opschrijven ik werd gek.
SELECTquote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook nog lastig als ICT'er.
Voor alles een eerste keer.quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, mijn eerste keer seks met een Marokkaan.
Oh nee he nog een Brabander aan FL_freak hebben wel al genoeg hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef EliteJ het volgende:
Lol iemand dat topic gezien van die jongen die word aangerand door een dikke zeug![]()
whaha wanne miet jonguu. <3 proud to be brabandur
3.9 wel geleerd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
En een 4.9 voor geschiedenis.
Niet slecht, had niet eens geleerd
Houdoe he Roro.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh nee he nog een Brabander aan FL_freak hebben wel al genoeg hoor.
Heb je al eens seks gehad danquote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, mijn eerste keer seks met een Marokkaan.
Oke dat was gewoon eng ja, nu ben ik niet meer zo.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja net zoals meeten zeker
bazingaquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
Facebook mijn redder in nood, ik klikte een chat aan met de verkeerde persoon en zei iets wat niet bestemd was en toen zei Facebook bericht niet verzonden.
mag je zelf waarnemen net zoals bioquote:
Ik weet geschiedenis is niet mijn sterkste punt.quote:
ik stiekem welquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke dat was gewoon eng ja, nu ben ik niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |