PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beetje iedereen trollen die langs komt.
Dat die tips geeft aan een patient, die komt later terug om te vertellen dat het niet werkt zie je rijst dit gezicht trekken:
Chrysler 300cquote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst als ik slaag voor havo krijg ik rijbewijs en Chrysler 300c
quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Gg GJE, ik wilde het te mooi doen in de slotfase en werd meteen afgestraft
Mooie goal wel die 5-1.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Gg GJE, ik wilde het te mooi doen in de slotfase en werd meteen afgestraft
Mooie goal wel die 5-1.
waarom krijg je geen goede auto dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst als ik slaag voor havo krijg ik rijbewijs en Chrysler 300c
Kut auto.quote:
Heb hem in Turkije eens geleend van mn neef voor een week. Geen verkeerd ding, maar voor dat geld heb je mooiere wagens.quote:
Beetje een Rolls knockoff, maar wel vetquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem in Turkije eens geleend van mn neef voor een week. Geen verkeerd ding, maar voor dat geld heb je mooiere wagens.
Ja maar niet voor iemand van net 18quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje een Rolls knockoff, maar wel vet
En zeker niet voor iemand die net 1.70M lang is en 60 kilo weegt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iemand van net 18
Als ik 17 ben rij ik hemquote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iemand van net 18
Mooiste is nog dat je soms dikke wagens ziet, en dat er een ouwe opa of wijf in zitquote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En zeker niet voor iemand die net 1.70M lang is en 60 kilo weegt.
Maak daar maar het dubbele van.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En zeker niet voor iemand die net 1.70M lang is en 60 kilo weegt.
Nu je het zegt, chauffeur is ook wel vetquote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Verwacht je zoon grote big neger erin, stapt GJE eruit
Stacks tot de ceiling nigguquote:
Leuk toch, op internet beetje je dromen waarmaken terwijl ik eigenlijk in een rijtjes huis woon.quote:
Fypquote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk toch, op internet beetje je dromen waarmaken terwijl ik eigenlijk in een landhuis woon.
een DB8 jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
Ford Focus ST > Chrysler 300c
Kerel die ik ken, ook voorzitter van de voetbalvereniging hier en eigenaar van discotheken en kroegen heeft een Ferrari, een Astond Martin db8Audi S5 Chrysler Crossfire en nog een paar auto's. DIe aston martin
Hij heeft ecgt gemaakt in het levuhh!!!!111!!quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
Ford Focus ST > Chrysler 300c
Kerel die ik ken, ook voorzitter van de voetbalvereniging hier en eigenaar van discotheken en kroegen heeft een Ferrari, een Astond Martin db8Audi S5 Chrysler Crossfire en nog een paar auto's. DIe aston martin
Zijn bedrijf waar hij eigenaar van was heeft ook meegeholpen aan de bouw van de arenaquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft ecgt gemaakt in het levuhh!!!!111!!
quote:
Beter spuit je z'n ruitenwissers vast aan het raamquote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn bedrijf waar hij eigenaar van was heeft ook meegeholpen aan de bouw van de arena
[..]te vaak zie ik die auto bij de club en elke keer een stijfje
Afmaken die man.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn bedrijf waar hij eigenaar van was heeft ook meegeholpen aan de bouw van de arena
Gta style, gewoon raam intikken en hotwirenquote:
Deze man weeett!quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gta style, gewoon raam intikken en hotwiren
hij heeft een Aston Martin die niet bestaat? Best knap.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet toch dat VDM loopt te lullen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft een Aston Martin die niet bestaat? Best knap.
Zoals altijd jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet toch dat VDM loopt te lullen.
Die ouwe zak is geld jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef MartijnTor het volgende:
Lol, Fergeson is gewoon 2,5k![]()
Bijna gediscard
Met jezelf erbij anders is het bewijs niet geldigquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
Ik maak binnenkort wel even een foto om de bitches hier te laten zien dat het een aston martin is
quote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ja man, ik lieg keihard. Je weet tog, lope pronken met andermans auto. Skere niggur allez
Nee, alleen als jij eerst een foto van jouw hoofd post.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met jezelf erbij anders is het bewijs niet geldig
Ik heb het volste vertrouwen in hem, een foutje is menselijk!quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]als je dan toch gaat liegen, maak het dan geloofwaardig.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij eerst een foto van jouw hoofd post.
Ach joh, weet ik veel welke Aston Martins er allemaal zijnquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in hem, een foutje is menselijk!
Hij had ook o.a. Benzema en volgens mij Casillas en Pique, maar ging erg snel. Feyenoord badge in elk geval.quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Nu tegen een Nederlander met fucking IF Messien Ramos en ..
o wacht maar, hij is gedisconnect tijdens het teams laden
"OnlinePascal"
Inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, weet ik veel welke Aston Martins er allemaal zijnwist ik veel dat de even getallen er niet zijn
Jonge, je lieft gewoonquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had ook o.a. Benzema en volgens mij Casillas en Pique, maar ging erg snel. Feyenoord badge in elk geval.
Berichtje gestuurd waarom die weg gaat met zo'n team tegen mijn relatief goedkope Serie A teamzal wel geen antwoord komen.
Was beneden met me PS3 nog aanquote:
Ik versta jou ook nooitquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
In DWDD, zijn ze in zwaagwesteinde, die lui kunnen echt alleen maar Fries spreken
Waarom praat elke oudere man uit Friesland op TV precies zoals Foppe de Haanquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
In DWDD, zijn ze in zwaagwesteinde, die lui kunnen echt alleen maar Fries spreken
Omdat ze ook Koevermans terug halen naar Nederlandquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef MartijnTor het volgende:
Een raadseltje voor de verveelde FOK!'er;
Waarom wil Willem2 Demouge in de winter huren?
Omdat ze nu alleen een Luxemburger hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef MartijnTor het volgende:
Een raadseltje voor de verveelde FOK!'er;
Waarom wil Willem2 Demouge in de winter huren?
quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Die lui zijn trouwens wel berucht daar, ze staan bekend als messentrekkers.
Leuk verhaal, lekker kort & in 2 posts. Nice.quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel eens tegen lui uit die regio gevoetbald, iedere keer met blauwe plekken naar huis. Bah, wat een tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon er 5 km vandaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Die lui zijn trouwens wel berucht daar, ze staan bekend als messentrekkers.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef MartijnTor het volgende:
Omdat messi niet wilde komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fok.nl/fok/logoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat jij ook een Fries was.quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik woon er 5 km vandaanIk ben blij dat ik daar niet woon.
Dankzij Nepenthez zijn alle spelers uit zijn team nu meer waardChikhaoui is nu 7k.
quote:
Ik ben er niet echt trots op (ik spreek het zelf liever niet, ja nu zeg ik het wel goed) maar ik vind het jammer dat sommige mensen hier een hekel hebben aan Friezen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een Fries was.
Niet trots zijn op het feit dat je Fries bentquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt trots op (ik spreek het zelf liever niet, ja nu zeg ik het wel goed) maar ik vind het jammer dat sommige mensen hier een hekel hebben aan Friezen.
Oprotten danquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt trots op (ik spreek het zelf liever niet, ja nu zeg ik het wel goed) maar ik vind het jammer dat sommige mensen hier een hekel hebben aan Friezen.
Ja is vast een mooie link.quote:
Hoe heet je Youtube kanaal ook alweer?quote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet het verschil tussen beetje kloten over iemands afkomst en een hekel hebben aan wel goed begrijpenquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haterquote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
FrieslandFriezen
DarkSonic2
waar blijven de nieuwe afleveringen van SMLENO Dark?
Sorry, ga je nu unsubscriben en alle video's disliken?quote:
Misschien komt er vanavond wel een nieuwe uit maar daarvoor moet ik eerst wat meer deals oppikken.quote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
FrieslandFriezen
DarkSonic2
waar blijven de nieuwe afleveringen van SMLENO Dark?
drie keer niks. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:53 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier al wel eens met 4-4-1-1 gespeeld, wil een extra teampje erbij maken, deze formatie lijkt me wel wat, in Fifa 12 vond ik em vrij klote net zoals 4-5-1 maar 4-5-1 speelt deze Fifa ook beter dus was benieuwd hoe 4-4-1-1 deze fifa speelt
Heb je krasjes?quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef DutchSL het volgende:
PS3 is wéér vastgelopen tijdens Fifa, derde avond op rij, 7e potje op de 15 ofzo.![]()
Ik heb het vermoeden dat mijn CD gewoon naar de klote is, kan ik hier iets tegen doen zonder een nieuw exemplaar van Fifa te kopen (waarschijnlijk niet..) ?
haha, vertel vertel,quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie keer niks. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Loopt ie tijdens het clubben ook vaak vast in de arena? Op de xbox wel soms echt 10x per dagquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef DutchSL het volgende:
t vermoeden dat mijn CD gewoon naar de klote is, kan ik hier iets tegen doen zonder een nieuw exemplaar van Fifa te kopen (waarschijnlijk niet..) ?
Naar gamemania zo'n krasbad laten behandelen, kost je 5 euro. Of zelf doenquote:
Sowieso niet breken of schoonmaken met een schuurspons. Dat is af te raden.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef DutchSL het volgende:
PS3 is wéér vastgelopen tijdens Fifa, derde avond op rij, 7e potje op de 15 ofzo.![]()
Ik heb het vermoeden dat mijn CD gewoon naar de klote is, kan ik hier iets tegen doen zonder een nieuw exemplaar van Fifa te kopen (waarschijnlijk niet..) ?
Ikkkquote:
Add mij maarquote:
Ja. Je de CF speelt echt duidelijk achter de spits. In mijn geval (trage spitsen) komt hij er vaak overheen en dan heb je de RM/LM vaak nog mee.quote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef Maver24 het volgende:
Speelt 4-4-1-1 dan heel anders van 4-4-2 ?,
Jij bent ego met je longshotsquote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je?
Ik heb godverdomme 58 assistsquote:Op maandag 19 november 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent ego met je longshots
Las elders op FOK dat boenen met tandpasta ook werkt, dat heb ik dan maar gedaan.. klinkt echt te idioot voor woorden maar YOLOquote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naar gamemania zo'n krasbad laten behandelen, kost je 5 euro. Of zelf doen
Tandpasta werkt jaquote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Las elders op FOK dat boenen met tandpasta ook werkt, dat heb ik dan maar gedaan.. klinkt echt te idioot voor woorden maar YOLO
De game draait nog, nu maar hopen dat die niet meer vastloopt..
Dat zijn die ballen die je tegen me aanschoot waarna ik ze maar afmaaktequote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 58 assists
Maar ik kan niet ontkennen dat ik van een afstandsschotje hou
quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn die ballen die je tegen me aanschoot waarna ik ze maar afmaakte
Niet liegenquote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 58 assists
Maar ik kan niet ontkennen dat ik van een afstandsschotje hou
Nee ik had er nog 6 moeten hebben toen ik Thorb voor een leeg doel had gezet maar die schoot hij mis. Die reken ik dus nog wel ff mee natuurlijk.quote:
Ik misquote:Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee ik had er nog 6 moeten hebben toen ik Thorb voor een leeg doel had gezet maar die schoot hij mis. Die reken ik dus nog wel ff mee natuurlijk.
Als er geen Duarte komt ga ik jou Bronze team makenquote:Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand wie dit is en waarom hij mijn comment heeft gedownvote?![]()
http://www.futhead.com/profile/ownernickk/
Ik heb 75% maar heb maar een van de 2 afros en dat is de kleine. Iedereen die het niet heeft,heeft wel de grotequote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie net dat ik ook de Giant Afro heb
wow ik dacht dat ik veel clubs gespeeld hadquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.hiflashbacktra(...)&src=om&med=hi_nl_hp
Rijst had wel de meeste potjes, ik had er iets minder.quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow ik dacht dat ik veel clubs gespeeld had
Kan je over 10 min clubs en de rest van de Dutchies???quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow ik dacht dat ik veel clubs gespeeld had
Alleen maar kutnnummers gvd.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.hiflashbacktra(...)&src=om&med=hi_nl_hp
Ik zit vrees ik rond de 150.quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst had wel de meeste potjes, ik had er iets minder.
Rijst en ik 300+
Smookz Iwan, Crook 200+
Timmy Turner 100+
Maar als je doordeweeks elke avond 5 potjes doet gaat het ook wel hard
geen zin meer vandaag, ps3 net uitgedaanquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan je over 10 min clubs en de rest van de Dutchies???
Ben eerder klaar dan verwacht, met school.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst had wel de meeste potjes, ik had er iets minder.
Rijst en ik 300+
Smookz Iwan, Crook 200+
Timmy Turner 100+
Maar als je doordeweeks elke avond 5 potjes doet gaat het ook wel hard
Ik wil wel.quote:
Aahquote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen zin meer vandaag, ps3 net uitgedaanWel weer genoeg voor vandaag
[..]![]()
Dan gaat eht wel hard idd
Ik ga weer vroeg slapenquote:Op maandag 19 november 2012 20:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel.![]()
. GG, Toefjes, Omni en de rest ook ??
[..]
Aah, jammer. Volgende keer dan maar
Over 35 minuten is de ep van TWD voorbij, dus.quote:
ik maak wel even verder.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over 35 minuten is de ep van TWD voorbij, dus.
Zo weinig mogelijk coins maar wel met verdedigers die minimaal 70+ pace hebben en iedereen 9 chemistryquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik maak wel even verder.
heb je nog bepaald budget ofzo ?
geen speciale nationaliteit ofzo ?quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk coins maar wel met verdedigers die minimaal 70+ pace hebben en iedereen 9 chemistry
nope.quote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
geen speciale nationaliteit ofzo ?
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef Fuszy het volgende:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
en daar zijn ze weer
Belgian Devils ook wel eens volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
Godver hier hebben wij tegen gespeeld.
[ afbeelding ]
Haha jezusquote:
Kut keeper en kut linker CDMquote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier: http://www.futhead.com/fifa/squads/1328156/#squad-player
Linker tog, kijk edit dan.quote:
jij kwam niet verder dan 4 spelers.quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha jezus
4 jaar terug in duitsland was er een turks meisje en die had echt een huge snor
quote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4887/
Bij zijn hoofd moest ik meteeen aan deze smilie denken:
Ik kwam wel verder maar was met de bundesliga aan het omprutsen. Die keeper is klein en die LCDM is kut traag rest is wel kekquote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij kwam niet verder dan 4 spelers.
en je kan ook nog de if versie van die keeper nemen.
een team met 4 spelers is nog beter dan dat stuk stront wat jij er van hebt gemaaktquote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij kwam niet verder dan 4 spelers.
en je kan ook nog de if versie van die keeper nemen.
die linker cdm schijnt gewoon goed te zijn volgens die mensen van futhead.quote:Op maandag 19 november 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een team met 4 spelers is nog beter dan dat stuk stront wat jij er van hebt gemaakt
Die mensen zijn niet te vertrouwen omdat ze altijd positief zijn over de speler waar ze op commentenquote:Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die linker cdm schijnt gewoon goed te zijn volgens die mensen van futhead.
Zegt deze manquote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet te vertrouwen omdat ze altijd positief zijn over de speler waar ze op commenten
Ja jonge, ik ben enkel realistisch. De rest zijn allemaal van die pikzuigers.quote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt deze man
Jump 4 a train toch
#SMLENOquote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet pikte ik even een Chikhaoui op voor 3.5k, meteen werd hij verkocht voor 7.2k. Die ene die ik voor 900c had heb ik er nu maar op gezet voor 7.9k. De rest van de deals van vandaag behandel ik nog in de volgende aflevering
PS3? Staan er toch een hoop 4k BIN opquote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet pikte ik even een Chikhaoui op voor 3.5k, meteen werd hij verkocht voor 7.2k. Die ene die ik voor 900c had heb ik er nu maar op gezet voor 7.9k. De rest van de deals van vandaag behandel ik nog in de volgende aflevering
Xboxquote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef MartijnTor het volgende:
Cick
[..]
PS3? Staan er toch een hoop 4k BIN op
Me zusje haalde nieuwe oortjes en kreeg vandaag een code bij de MM voor EL als je iemand kent die hem nodig heeftquote:
ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Me zusje haalde nieuwe oortjes en kreeg vandaag een code bij de MM voor EL als je iemand kent die hem nodig heeft
Neequote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Me zusje haalde nieuwe oortjes en kreeg vandaag een code bij de MM voor EL als je iemand kent die hem nodig heeft
Zoek het zelf even op dan..open het topic, ctrl f enzoquote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
Waar is dat filmpje met die squidbuidler met Fetfat, Chik en Quincy?
Ben je nieuw ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek het zelf even op dan..open het topic, ctrl f enzo
quote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
Waar is dat filmpje met die squidbuidler met Fetfat, Chik en Quincy?
[img] puush hier [/img]quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Weet jij hoe je een puush direct omzet in een afbeelding?
Bedankt, dat is wat makkelijker dan tinypicquote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ [url= puush hier ]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[ [url= http://puu.sh/1s38n ]afbeelding[/url] ]
huh hij doet het niet :$
:S :S :Squote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[ [url= http://puu.sh/1s38n ]afbeelding[/url] ]
huh hij doet het niet :$
xDquote:
quote:
Kreeg laatst 4 goals om de oren van Kazim-Richardsquote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een teampje met Sigurdarson en Kazim-Richards bedenken2 geweldige spitsen die niks kosten
quote:
Gewoon je bek houden.quote:
Ik wil een team in 352 metquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) waren de prijs-indicaties op UDB wel echt 100x beter dan nu zeg..klopt echt geen zak van de bronze en silvermarkt. Daardoor pik je ook wel nog makkelijker koopjes op omdat iedere non rare bronze/silver onderhand op 150c waarde staat
Futhead deed raar bij mij. Search reageerde niet goed.quote:
quote:
Zo vies lelijk dat Futwizquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Futhead deed raar bij mij. Search reageerde niet goed.
Doet pijn aan mijn ogen ja, al zijn die workrates wel handig.quote:
Da's wel een vette featurequote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Team bouwen en je kots inhouden. Dan snel switchen naar Web App View en fappen maar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Team bouwen en je kots inhouden. Dan snel switchen naar Web App View en fappen maar
[ afbeelding ]
Ik vond beide spitsen echt zwaar tegenvallen. Dribbling/Handling-wise ondermaats en écht snel zijn ze nou ook niet. (Dat zou evt kunnen compenseren)quote:
Rodrigo is fucking goed manquote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vond beide spitsen echt zwaar tegenvallen. Dribbling/Handling-wise ondermaats en écht snel zijn ze nou ook niet. (Dat zou evt kunnen compenseren)
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist danquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Het slechtste aan de PS3 is niet het ontbreken van een party chat of andere functionaliteiten waar ik toch nooit gebruik van maak, maar dit:
De block list kan maar x aantal personen bevatten en als ik iemand er bij wil zetten moet ik dus eerst iemand weg gooien, wat dan ook nog eens een seconde of 30 a 40 duurt
Alle tegenstander die je niet meer wil tegenkomen erin pleuren.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist dan
Ik blokkeer iedereen die mij uitscheld en iedereen die ik er van verdenk een tooltje te hebben om mij te laten disconnecten, zoals net die lostomillos16.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist dan
Diagne is kut. Het was niet zomaar een challenge.quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Kent, als je Bassong nou eens weglaat..
[ afbeelding ]
Echt het laagste wat je in dit spel kunt doenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet eens proberen iemand van de wedstrijd te booten
Benieuwd of het werkt eerderquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Echt het laagste wat je in dit spel kunt doen
10k bonusquote:
Nigeriaanse linksbacks doen het altijd goed.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Handelstips gezocht, fixen mislukken altijd
Mijn fix loopt nog steeds en ik heb monopoliequote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Coins kopen van mijquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Niks mis met Diagné imo en Adryan is de beste Braziliaanse silver CAMquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diagne is kut. Het was niet zomaar een challenge.Wel een goed team trouwens! drielanden hybrid.
En is dat een lesbo op CAM?
Silver/gold/bronze?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn fix loopt nog steeds en ik heb monopolie
gewoon van der wiel pricefixen, gaat primaquote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Silver, van golds zijn er teveel om te pricefixen
Echt? Volgens mij 7,5k toch?quote:
Haha, nee moet dan te veel spelers op mijn tradepile wisselen steeds.quote:
Ik kreeg 10quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij 7,5k toch?
O nee 10k kan prima eigenlijk.
Ok. Dat idee dat je zelf hebt met Bassong erbij en verder amper EPL maakt het echt onmogelijk though..je zal ergens concessies moeten doen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha, nee moet dan te veel spelers op mijn tradepile wisselen steeds.
Div1 is 7.5k + premium gold pack, div2 is 10kquote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij 7,5k toch?
O nee 10k kan prima eigenlijk.
quote:
Ja I know.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok. Dat idee dat je zelf hebt met Bassong erbij en verder amper EPL maakt het echt onmogelijk though..je zal ergens concessies moeten doen.
Dat kan wel ja, maar dat gaat tegen mijn geloof in.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja I know.Of 1 iemand op 7 chem want in mijn 4321 team merk ik daar ook geen kut van.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan wel ja, maar dat gaat tegen mijn geloof in.
Ik maak deze ook niet.quote:
Grappenmakerquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik maak deze ook niet.Jammer dat je bijvoorbeeld niet de optie had om in elk team 1 lijntje te mogen wegstrepen.
gewoon opsnuivenquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik maak deze ook niet.Jammer dat je bijvoorbeeld niet de optie had om in elk team 1 lijntje te mogen wegstrepen.
je gaat toch geen lijntje wegstrepen?quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |