nee ze zullen eerst alles uitzoeken, kijken of het waterdicht verhaal is dit dat.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij vanmiddag had bekend, zou het dan nu al naar buiten zijn gekomen?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom praten sommige gestoorde figuren hier deze moordenaar goed? Of willen jullie soms ook naar de galg?
Klopt, overigens is het wel interessant dat hij bij het afnemen van het wangslijm gezegd zou hebben dat hij de moordenaar is....quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet niets. Ik weet niets. Niemand heeft enig idee of hij het gedaan heeft en of hij gaat bekennen.
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom praten sommige gestoorde figuren hier deze moordenaar goed? Of willen jullie soms ook naar de galg?
Nee, ik denk niet dat ze dat dan bekend zouden hebben gemaakt, hij kan zo'n bekentenis toch weer herroepen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, de kansen zijn wel vergroot. Dat ontken ik nergensquote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hebben de man gevonden die bij het gevonden dna hoort. big break through. als je niet ziet dat dat de kansen op een bekentenis niet heel erg vergroot ben je gewoon dom.
Nee, zeer zeker niet. Dat duurt veel langer, mogelijk pas tot de (eventuele) zitting.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij, omdat ik het waag een kritische noot te plaatsen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
Je leest niet goed. Er staat dat alleen zijn DNA op het lichaam werd aangetroffen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt best iemand vermoorden zonder DNA achter te laten. En als er ander DNA wordt gevonden, is te hopen dat het wel naar buiten wordt gebracht (Schiedammer Parkmoord iemand?)
je suggereert dat niemand weet hoe het af gaat lopen. maar iedereen ziet wel in dat de kans levensgroot is dat hij gewoon veroordeeld gaat worden voor deze moord. zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de kansen zijn wel vergroot. Dat ontken ik nergens
[..]
Nee, zeer zeker niet. Dat duurt veel langer, mogelijk pas tot de (eventuele) zitting.
[..]
Heb je het nu over mij, omdat ik het waag een domme noot te plaatsen?
Het gaat er niet om dat de daad goedgepraat wordt, dat doet niemand, het is echter nog niet bewezen dat deze verdachte ook de dader van de moord is, of veroordeeld zal worden als dader van de moord.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dat is helemaal niet waar. In het gunstigste geval is de helft van het bewijs binnen. En eigenlijk pas de helft van het bewijs voor verkrachting, niet voor moord.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je suggereert dat niemand weet hoe het af gaat lopen. maar iedereen ziet wel in dat de kans levensgroot is dat hij gewoon veroordeeld gaat worden voor deze moord. zo moeilijk is het niet.
Dan is alles dus nog mogelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Tchock het volgende:
Nee, zeer zeker niet. Dat duurt veel langer, mogelijk pas tot de (eventuele) zitting.
Daarom noem ik de Schiedammer Parkmoordquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Er staat dat alleen zijn DNA op het lichaam werd aangetroffen.
ach wat jij denkt joh, als je er plezier aan beleeftquote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. In het gunstigste geval is de helft van het bewijs binnen. En eigenlijk pas de helft van het bewijs voor verkrachting, niet voor moord.
Betekenis!!quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
Precies.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is alles dus nog mogelijk.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach wat jij denkt joh, als je er plezier aan beleeft
Dat jij nou voor een middeleeuwse rechtspraak bent kan iemand anders niks aan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
wat is je opleidingsniveau? misschien dat ik mijn mening over je ga bijstellen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies.
[..]Jammer dat sommige FOK!kers zo slecht kunnen omgaan met iemand die niet blind de Telegraaf en Peter R. de Vries na-papegaait.
Als hij schuldig is ja. Dat is hij nu nog niet, hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik bedoel als deze man schuldig is moet hij in de hel oprotten. Meer niet.
Ik kan niet geliven dat sommigen de motieven van de familie Vaatstra in twijfel trekken.
vmbo-kader, maar ik zie niet in hoe dat er iets toe doet.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je opleidingsniveau? misschien dat ik mijn mening over je ga bijstellen dan.
ik wel en mijn mening blijft wat het was.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
vmbo-kader, maar ik zie niet in hoe dat er iets toe doet.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
vmbo-kader, maar ik zie niet in hoe dat er iets toe doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |