Als ik eens voor de gein een onderwerp op twitter opzoek, begin ik toch meestal wel spontaan te huilen want omfg wat een reactiesquote:
Omdat hij een baard heeft?quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef hexje het volgende:
De burgermeester is een echte Jezus fan.
Mooi baardje ja.quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef hexje het volgende:
De burgermeester is een echte Jezus fan.
Moet je ook nooit doen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik eens voor de gein een onderwerp op twitter opzoek, begin ik toch meestal wel spontaan te huilen want omfg wat een reacties
Haha, dat is niet omdat ze hun papa of man niet meer willen zien maar ze in hun eigen huis niet meer in mogen (onderzoek) en kunnen (media).quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar als mijn vader dit zou hebben gedaan hoef ik hem nooit meer te zien, echt niet. :/ snap wel dat hun nu elders wonen tijdelijk.
Letterlijk: dna match is iets anders als bewijs dat hij de dader is.quote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
De focus ligt nu op het strafrechtelijk onderzoek naar de verdachte.
Het had nog toffer geweest als hij Beard Bilker had geheten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een soort van friese Chriet Titulaer...
het is wat meidquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Silenus het volgende:
Hebben ze gvd de hele dag de tijd gehad om die persco voor te bereiden en dan heeft er NIEMAND een microfoontje geplaatst.
Friezen
quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het had nog toffer geweest als hij Beard Bilker had gezeten.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het had nog toffer geweest als hij Beard Bilker had gezeten.
En dat ja.quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Letterlijk: dna match is iets anders als bewijs dat hij de dader is.
Of ze iets kunnen vertellen over een lopend onderzoek kunnen waar ze niets over mogen vertellen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat voor briljante vraag zou je dan stellen namens de lokale schoolkrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |