Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef Maraca het volgende: Ugh, de planning op mijn werk haat mij Deze week minimaal 4 uur reistijd elke dag vanaf morgen 's morgens lopen gaat hem iig niet worden
Gelukkig zo met les 3 van Evy beginnen en dan is het woensdag pas weer een probleem
wat een dag. nog wat stijf van de zevenheuvelen loop. en vandaag tussendienst gehad. dus dat betekend rennen vliegen sjouwen poetsen en vuilnis wegpleuren.
ben blij dat ik nu even op de bank kan ploffen.
day after mankementjes: stijve kuiten en wat pijnlijke voetholte. bovenbenen iets gespannen. en mijn knie doet nog wat pijn. verders valt het wel mee. ik kijk er met een goed gevoel naar terug ondanks dat ik niet mijn eigen race heb gelopen en 6 minuten vergeefs heb gewacht. het is een belevenis.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef Maraca het volgende: Ugh, de planning op mijn werk haat mij Deze week minimaal 4 uur reistijd elke dag vanaf morgen 's morgens lopen gaat hem iig niet worden
Gelukkig zo met les 3 van Evy beginnen en dan is het woensdag pas weer een probleem
Ik heb mezelf naar buiten gejaagd voor les 13 van Evy. Met dit grauwe weer was de verleiding lekker met een pot thee op de bank te gaan zitten wel heel sterk. Om zeker te weten dat ik ging, heb ik mijn collega's gevraagd me er morgen naar te vragen.... om niet af te gaan op mijn werk heb ik dus braaf o.a mijn 3 x 5 minuten gelopen. Ik doe elke les wat vaker, ik hoorde Evy zeggen de volgende les doen we bij alles was nu 5 minuten was een minuutje er bij. Ik dacht direct: "Dat doe ik dan volgende week wel... of volgende maand (begin december)"
Fuck. Vanavond geen tijd voor fitness. Was ik lekker aan het eten, komt m'n moeder op het idee om het half uurtje lopen nu te doen en sporten morgen. Dat was dus te laat omdat ik al gegeten had. Morgen extra tandje bij t lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Heb sinds vorige week dinsdag een annoying hamstring, ook bij normaal lopen, na een zware training + zware tilwerkzaamheden overdags. Erna vrijdag gelopen (LDL 7k) en er een beetje doorheen gelopen. Het weekend maar even niet gelopen en nu morgenavond weer training. Ik hoop ZO erg dat het dan gewoon weg is.... Ik wil echt echt echt echt niet minder gaan hardlopen
Zal trouwens kijken of ze ze bij Intersport ook hebben. Kan ik korting ritselen met m'n c1000 korting (kom dan toch op een euro of 30 korting )
Datte.. haal in januari nieuwe hardloopschoenen, heb ze nog niet nodig maar kan ze wel een half jaar lang 'bewaren' Scheelt toch weer die c1000 vijfjes. Al ben ik niet zo'n groot fan van intersport Roden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Datte.. haal in januari nieuwe hardloopschoenen, heb ze nog niet nodig maar kan ze wel een half jaar lang 'bewaren' Scheelt toch weer die c1000 vijfjes. Al ben ik niet zo'n groot fan van intersport Roden
Goede Wij hebben hier een hele grote, waar ze ook je voeten filmen enzo voor runningschoenen Al hoop ik dat ze gewoon de opvolger van mijn schoen hebben (en dat die net zo lekker zit natuurlijk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.