Oh <3quote:
Lief hè?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd wat de mijnes met zo'n puzzel zou doen. Keertje kopen!
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft er twee van die, die wil ik ook nog voor hem, die puzzels vind ie echt leuk, vandaar ook dat ik dacht dat de jug-a-tug wel een succes zou zijn
Ieuwquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Sjon staat er als een maniac op te meppenquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha
Het is zo leuk om te zien hoe Perce die dekseltjes omhoog doet met zijn neus. Ik maak wel een keer een filmpje
quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon staat er als een maniac op te meppen![]()
Maar hij snapt inmiddels wel de moeilijke combi pinnen & schuifjes
Jakkesquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zaterdagnacht geloof ik, zag ik Sjon ineens iets opsnaaien en bijna in zn geheel doorslikken, ik ging weer even terug naar die tampon dus ik greep ik en trek dat uit zijn keel, stond ik daar met zo een half vergaan muizenlijk in mn jatten![]()
Ik moet eens kijken wat er allemaal is, nog nooit zoiets gekocht. Maar ik wacht wel ff tot na de feestdagen.quote:
ywquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Q ik heb Dexter binnen, dank je wel babe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de eerste drie of vier afleveringen erg spannend maar het kakt wat in hequote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens nog niet zo onder de indruk van seizoen 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |