SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips en trics:
beginnersleesstof
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
tips en tricks per hero
http://www.dotafire.com/
learn to play videos van razor academy
Binnenkort: The international 2
http://www.dota2.com/international/location/event/Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Het is natuurlijk ook het feit dat het vertaald is. Vaak als iets origineel in het Nederlands is is het minder storend. Dus ik gok dat als iets van het Nederlands naar het Engels vertaald wordt dat het ook een beetje ongemakkelijk kan aanvoelenquote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik heb er helemaal geen last van. In het Nederlands vind ik het juist vreemd dat er zoveel woorden uit andere talen worden overgenomen. Veel duits ook, wat ik wel had verwacht
Maar Nederlands is sowieso een afschuwelijke taal, zeker gesproken.
Eigenlijk iedereen in mijn familie is het daar met mij eens
Ik ben Brits/Welsh
dan wel met black king bar hoop ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef DhrIns het volgende:
Wat ook ziek is om Morted Phantom Assassin baas te maken met butterfly en battlefury.Blinkende teamfights invliegen en multikill !
Butterfly is ook een item dat je vaak alleen maar kan halen als je voorligtquote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef DhrIns het volgende:
Speel hem niet vaak maar heb nog geen enkele match gehad dat ik faalde met butterfly, maar black king bar is inderdaad betere optie.
jup want evasion stacked nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Seam het volgende:
[..]
dan wel met black king bar hoop ikSowieso zonde om butter te maken bij pa.
drow die vanaf level 2 al stats leveled GGquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
drow zonder silence![]()
kontzuiger eerste klas
ga in de lane tegen drow:quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben de drow momenteel helemaal beu, of je krijgt iemand die er hard mee raped of iemand die er een ander hard mee heeft zien rapen maar het gewoon echt niet kan. Een middelmatige drow heb ik al 20 games niet meer gezien, en een game zonder drow alleen bij SD of RD als ze toevallig niet gekozen kan worden. In elke AP zit ze gewoon.... Dat ze wat aan die ulti doen.
Trouwens WTF toen ik net begon waren er eigenlijk nooit leavers, nu al 4 potjes oprij die ik won leavede iemand uit hun team.Dag stats.
het is ook wel te counteren, mijn punt is gweoon dat de drow een lategame carry is die eigenlijk in het begin net wat te sterk isquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ga in de lane tegen drow:
pick ezalor, gyrocopter, bane, luna, leshrac, clinkz, rhasta, death prophet
en nuke haar kontje eraf
of pick late game counters
zoals pa, met evasion,
slardar, met -armor,
pudge met ulti die door bkb gaat (als ze al bkb kopen)
void met ulti
enchantress (pure dmg fuckt haar)
od (same here)
of eigenlijk old school pick broodmother en spawn spiderlings erin en je wint sowieso
moet je filmpjes van Grimorum zoeken, dat is altijd leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef DhrIns het volgende:
Hoor er niemand over, en kan het toevallig aardig goed, maar pro game met Invoker ->![]()
Wat kan je daar lekkere combo's mee maken als je de spells goed gebruikt en hero beetje uit je hoofd kent.
D'r ulti en d'r nieuwe passive ja, als ze die toggled krijgen all friendly ranged creeps op de map bonus damage n.a.v drow's agi. Een beetje Drow heeft veel agi dus hitten die ranged creeps als een truck.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat is de deal met Drow ineens dan, is het door die 6.75 veranderingen? haar ultimate?
En alle helden krijgen ook bonus damage toch>? En dr +120 agility (120 damage, extra armor en attackspeed) etc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
D'r ulti en d'r nieuwe passive ja, als ze die toggled krijgen all friendly ranged creeps op de map bonus damage n.a.v drow's agi. Een beetje Drow heeft veel agi dus hitten die ranged creeps als een truck.
Yup, 26% van d'r agi wordt bonus damage, van d'r ulti alleen krijgt ze de meeste tijd al 80quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En alle helden krijgen ook bonus damage toch>? En dr +120 agility (120 damage, extra armor en attackspeed) etc.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef hehehe het volgende:
Waarom wil je sowieso LoL spelers in Dota 2We hebben minder noobs nodig!
Ik heb ook nog 3 invites over.
Nee hoor, dan krijg je conversaties als:quote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]![]()
geef mij maar ranked LOL spelers,
stukken beter dan russen
Zijn passive is ook echt dik, gewoon 2 minuten lang stats jatten! Maar hij is gelukkig wel goed te counteren met true sightquote:Op woensdag 21 november 2012 14:14 schreef Baalhaar het volgende:
Wat is die Slark trouwens een bazen hero zeg![]()
Eerste potje 14-2 hij is echt niet te pakken met zijn w en ulti
Nee ben ik het niet mee eens, ik vind het mee schalen van intelligence heroes (door ability power) en zeker de -giveup functie om tijd te besparen bij een verloren potje na 15 minuten, zeer goede toevoegingen. Inmiddels kan DOTA op een aantal vlakken ook echt van LoL leren.quote:
opgeven is voor mietjesquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ben ik het niet mee eens, ik vind het mee schalen van intelligence heroes (door ability power) en zeker de -giveup functie om tijd te besparen bij een verloren potje na 15 minuten, zeer goede toevoegingen. Inmiddels kan DOTA op een aantal vlakken ook echt van LoL leren.
Dat vind jij, zo zijn er mietjes dan na 5 minuten al "gg" roepen. Het is nooit onmogelijk om het om te keren, behalve als je treurige teammates hebt die het meteen opgeven.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ben ik het niet mee eens, ik vind het mee schalen van intelligence heroes (door ability power) en zeker de -giveup functie om tijd te besparen bij een verloren potje na 15 minuten, zeer goede toevoegingen. Inmiddels kan DOTA op een aantal vlakken ook echt van LoL leren.
wat dacht je van die ulti die hem de maximale snelheid geeft en +200hp regen/sec !!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zijn passive is ook echt dik, gewoon 2 minuten lang stats jatten! Maar hij is gelukkig wel goed te counteren met true sight
klopt het is nooit onmogelijk maar je hebt ook een kansloze game dat je base eruit ligt en ze gewoon roshan gaan doen etc. zodat het gewoon 5 minuten langer duurtquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dat vind jij, zo zijn er mietjes dan na 5 minuten al "gg" roepen. Het is nooit onmogelijk om het om te keren, behalve als je treurige teammates hebt die het meteen opgeven.
Ik ben al een paar keer teruggekomen van 2 lanes down (omdat ze dan als mongolen gaan diven) en zelfs 1x van megacreepsquote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
eren, behalve als je treurige teammates hebt die het meteen opgeven.
klopt het is nooit onmogelijk maar je hebt ook een kansloze game dat je base eruit ligt en ze gewoon roshan gaan doen etc. zodat het gewoon 5 minuten langer duurt
dan mag je dood
Ik heb gister verloren inderdaad om die redenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
backdoor![]()
als die noobs niet hun basis verdedigen, dan verdienen ze het om te verliezen
ja oke die heeft wat meer potjes gespeeld en dan hoop je dat daar wat van is blijven hangenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:39 schreef hehehe het volgende:
Niks, behalve dat je bij elk level een gegarandeerd een item krijgt.
Plus je voelt je zekerder als je bij een dude in zit die level 55 is dan bij iemand die net level 2 is geworden.
ik heb ontdekt dat ik zelf best een noob ben. Heb al maanden niet gespeeld, en furion speel ik eig alleen. Wist niet meer wat ik normaal koop achter elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:40 schreef Baalhaar het volgende:
Het is weer vrijdag bitches! Wie gaat er met mij de hele middag noobs verpletteren?
niet vrijmibo-enquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:40 schreef Baalhaar het volgende:
Het is weer vrijdag bitches! Wie gaat er met mij de hele middag noobs verpletteren?
Ikke zometeen maar dan moet je mij niet weer negeren op steamquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
niet vrijmibo-en
zaterdag! wie gaat er mee noobs ownen
als ik ingame zit met music dan hoor ik niks van de steamchat iddquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ikke zometeen maar dan moet je mij niet weer negeren op steam
het lijkt er ontzettend veel op maar speelt net wat andersquote:Op zondag 25 november 2012 20:36 schreef damirovic het volgende:
Lijkt dota 2 op wc3 dota of is het flink wat anders?
grotendeels hetzelfdequote:Op zondag 25 november 2012 20:36 schreef damirovic het volgende:
Lijkt dota 2 op wc3 dota of is het flink wat anders?
Turning rate moest ik het meestte aan wennen maar daar ga je rekening mee houden en zoquote:Op maandag 26 november 2012 09:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
grotendeels hetzelfde
paar dingen zoals missile speed ; ward spots ; turning rates ; arrow/hook groottes zijn anders
maar het went snel
Duurt maar 2 tot 4 minuten. Gewoon alle game modes aanzetten.quote:Op maandag 26 november 2012 10:46 schreef DhrIns het volgende:
Weet niet wat het is, maar games vinden tegen spelers ipv bots lijkt uren te duren...
Ik weiger captains mode te doen met randoms, mensen die in de tweede banronde no hardcarries als void en PA gaan bannen terwijl de tegenstander al AM gepickt heeftquote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Duurt maar 2 tot 4 minuten. Gewoon alle game modes aanzetten.
Captains mode is ook de enige die ik uit heb staan, random draft prima maar CM alleen als ik mijn gehele team ken!quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik weiger captains mode te doen met randoms, mensen die in de tweede banronde no hardcarries als void en PA gaan bannen terwijl de tegenstander al AM gepickt heeft.
Gister toevallig nog een potje CM gedaan. Ging prima, goede communicatie etc.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik weiger captains mode te doen met randoms, mensen die in de tweede banronde no hardcarries als void en PA gaan bannen terwijl de tegenstander al AM gepickt heeft.
Ik zat dat potje ook op US Eastquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister toevallig nog een potje CM gedaan. Ging prima, goede communicatie etc.US East
Single draft is leuk, je krijgt hier keuze uit 1 str, 1 agi en 1 int hero.quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Baalhaar het volgende:
Ik doe alleen all pick, weet niet eens wat al die andere game modes inhouden. Is er nou al een all random mode of niet?
Random draft is ook leuk, je krijgt iets van 22 heroes en dan mag elk team omstebeurt kiezenquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Single draft is leuk, je krijgt hier keuze uit 1 str, 1 agi en 1 int hero.
Komt waarschijnlijk omdat je perongeluk op de mini map klikt (de rechterbovenhoek van de minimap), waardoor je poppetje dus weer de andere kant op gaat lopen. Als je druk klikt op weg te komen kan dit je gauw overkomen, herkenbaar voor velen (incl ik).quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als ik achtervolgd wordt en ik probeer weg te komen door op de grond te klikken, draait mijn poppetje soms terug om aan te vallen vanwege auto-attack. Maar dat gebeurt dus voordat mijn poppetje aankomt bij de plek waar ik heb geklikt. Ik wil dus weten hoe dat nou komt want ik snap er niks van. Het lijkt erop dat mijn klik genegeerd wordt en dat de auto-attack voorrang heeft of zo. Heel vreemd. Gebeurt ook niet zo vaak. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
als je met a en dan muisdrukt dan val je tussen door de dichtbijzijnste enemy aan, en loop je dus niet door.quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als ik achtervolgd wordt en ik probeer weg te komen door op de grond te klikken, draait mijn poppetje soms terug om aan te vallen vanwege auto-attack. Maar dat gebeurt dus voordat mijn poppetje aankomt bij de plek waar ik heb geklikt. Ik wil dus weten hoe dat nou komt want ik snap er niks van. Het lijkt erop dat mijn klik genegeerd wordt en dat de auto-attack voorrang heeft of zo. Heel vreemd. Gebeurt ook niet zo vaak. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
Staat auto attack aan in je options?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb een vraagje.
Stoppen met een teamgame en lekker een free for all game gaan spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik Ben van plan alleen nog maar furion te spelen en daarin te gaan rulen. Wel jammer dat veel medespelers furion als derde rangs noob hero beschouwen...
Mijn speelstijl is iig nog wel vrij nooby. Hou iig van vreselijk irritant doen en opportuun zijn. Laatste moment inspringen voor ks, of keihard pushen op tops terwijl zij mijn easy lane net met zn allen pushen.
Ben alleen nog niet zo best in early game. Iemand nog tips?
Of je gaat woods, dus dan koop je midas en skill je je boompjes. Of je gaat ganken (skill teleport + die bomencircel), dit houdt in dat je continu de hele map in de gaten houdt, het komt vaak genoeg voor dat bij een gank iemand toch met lage hp ontkomt, hier teleport jij dan heen (in de lijn waar die heen loopt) en maakt het klusje af. Hiervoor is een dagon een handig hulpmiddel, teleport --> dagon en weer wegwezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik Ben van plan alleen nog maar furion te spelen en daarin te gaan rulen. Wel jammer dat veel medespelers furion als derde rangs noob hero beschouwen...
Mijn speelstijl is iig nog wel vrij nooby. Hou iig van vreselijk irritant doen en opportuun zijn. Laatste moment inspringen voor ks, of keihard pushen op tops terwijl zij mijn easy lane net met zn allen pushen.
Ben alleen nog niet zo best in early game. Iemand nog tips?
Dat laatste bedoel ik met inspringen voor een kill. Niet echt ksen. Met irritant doen bedoel ik dan ook voor het andere team irritant dien. Met dat over die lanes, daarmee dwing ik ze late game om huiswaarts te gaan als ze net lekker in hun aanval zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:32 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Of je gaat woods, dus dan koop je midas en skill je je boompjes. Of je gaat ganken (skill teleport + die bomencircel), dit houdt in dat je continu de hele map in de gaten houdt, het komt vaak genoeg voor dat bij een gank iemand toch met lage hp ontkomt, hier teleport jij dan heen (in de lijn waar die heen loopt) en maakt het klusje af. Hiervoor is een dagon een handig hulpmiddel, teleport --> dagon en weer wegwezen.
Dagon werkt alleen goed voor early game, een furion krijgt in zijn eentje een vijand met laag hp anders moeilijk dood. Met dagon is het pew en wegwezen. Ik neem verder nooit arcane boots of mana items op furion, omdat hij met volgeskilde teleport simpel terug kan naar fountain (bottle is dan dus wel een optie).quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:55 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik met inspringen voor een kill. Niet echt ksen. Met irritant doen bedoel ik dan ook voor het andere team irritant dien. Met dat over die lanes, daarmee dwing ik ze late game om huiswaarts te gaan als ze net lekker in hun aanval zitten.
Wat ik nu doe, maar weet niet of handig is; ik skill eerst treants tot 2 dan tele. Dan long/easy lane junglen en tele gebruiken als je ziet dat er ergebs een kill gaat vallen. Hitje doen, meeprofiteren van exp en jungle in. Als je wat reserve boimpjes hebt af en toe met creeps mee en lane pushen.
Skill meest iets als EEWEWREQQWWRQQSRSS..
qua items is t ws al net zo een zooi: 2 mana eerst plus die mana aura ring, dan arcane boots, dan deso mkb en Shiva (iig diegene die iemsnd critter maakt). Late game liefst dikke ganker / vluchtende peeps killer.
dagon nog nooit gekocht, Midas oil niet eig. Midas klinkt als goed plan, dagon minder.
als je jungle gaat dan moet je rond -0:07 trees summonen, regenen in fountain, richting hardcamp gaan, rond 0:31 weer nieuwe summonen en dan meteen de hardcamp killen // stacken zodat je exp / gold snel gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:55 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik met inspringen voor een kill. Niet echt ksen. Met irritant doen bedoel ik dan ook voor het andere team irritant dien. Met dat over die lanes, daarmee dwing ik ze late game om huiswaarts te gaan als ze net lekker in hun aanval zitten.
Wat ik nu doe, maar weet niet of handig is; ik skill eerst treants tot 2 dan tele. Dan long/easy lane junglen en tele gebruiken als je ziet dat er ergebs een kill gaat vallen. Hitje doen, meeprofiteren van exp en jungle in. Als je wat reserve boimpjes hebt af en toe met creeps mee en lane pushen.
Skill meest iets als EEWEWREQQWWRQQSRSS..
qua items is t ws al net zo een zooi: 2 mana eerst plus die mana aura ring, dan arcane boots, dan deso mkb en Shiva (iig diegene die iemsnd critter maakt). Late game liefst dikke ganker / vluchtende peeps killer.
dagon nog nooit gekocht, Midas oil niet eig. Midas klinkt als goed plan, dagon minder.
paar dingen: wat is fb?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je jungle gaat dan moet je rond -0:07 trees summonen, regenen in fountain, richting hardcamp gaan, rond 0:31 weer nieuwe summonen en dan meteen de hardcamp killen // stacken zodat je exp / gold snel gaat.
wat ik meestal lvl is ew als eerste, dan kijk ik of ik fb wil halen en ook kan halen op de lanes die er zijn dan lvl ik q, en anders e. ik hou altijd q op 1 lvl, vind stats beter dan meer lvls in sprout.
als ik dagon ga, dan geef ik dit van te voren aan, en koop ik null bij het begin, zodat ik sneller naar dagon kan gaan.
als ik midas ga, dan geef ik dit van te voren aan, en zorg ik dat ik deze asap farm voordat ik veel gank.
dagon timing 10 mins, hom timing 7 mins
en zorg dat je altijd pullcamp stacked // 2stack pulled
maarja prophet kan alle builds hebben, zolang je maar slim pushed later in de game, en niet in 5 man ganks tp-ed
fb = first bloodquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
paar dingen: wat is fb?
Verder heb je het over "hardcamp killen // stacken zodat je exp / gold snel gaat." wat is dat?
En: en zorg dat je altijd pullcamp stacked // 2stack pulled wat is dat? Verder was potje net ouderwetsch leuk.
Hoe ga jij naar midas asap?
Ahhhhhhh! zou eigenlijk wel eens mee willen kijken / kijken naar een goeie furion die dat doet. (replay mag ook) Maarem, hard camp in eerdere reactie, dan bedoelt men ws die rode en oranje "beren" neem ik aan bijvoorbeeld? Die killen mijn treants wel erg snel en dan kan ik gaan rennenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
fb = first blood
stacken = de neutral creeps uit het camp pullen, zodat er nieuwe neutrals kunnen spawnen. Ze spawnen altijd op de hele minuut als niks de spawnspot blockt. ALs je de neutral creeps rond x:53 eruit pullt en er ver genoeg mee wegloopt zul je met een dubbele creepstack in het camp staan.
daar zijn echt wel genoeg youtube filmpjes van hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ahhhhhhh! zou eigenlijk wel eens mee willen kijken / kijken naar een goeie furion die dat doet. (replay mag ook) Maarem, hard camp in eerdere reactie, dan bedoelt men ws die rode en oranje "beren" neem ik aan bijvoorbeeld? Die killen mijn treants wel erg snel en dan kan ik gaan rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Dat is gewoon gebrek aan talent manquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
echt jongeh,
ik snap het meestal wel, en zie ook wat ik fout doe
maar faal dan alsnog
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat is gewoon gebrek aan talent man
Als iemand me kan uitnodigenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:25 schreef hehehe het volgende:
Altijd, altijd.
http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
@Baalhaar, Silverdigger zuigt nog meer kont dan heel Rusland bij elkaar
Gewoon die bitches met allpick ownen door zelf random pick te doen.quote:
Tip zet ze onder gemakkelijkere hotkeys. De meestgebruikte staat bij mij onder spatiequote:Op woensdag 28 november 2012 06:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Achterlijk ben ik ook
Drie keer doodgaan verder.... Ik zou ook shadow blade eens kunnen gebruiken
Vergeet items vaak te gebruiken
gooi je wtf item op spatie (stick, mecka, bkb)quote:Op woensdag 28 november 2012 06:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Achterlijk ben ik ook
alleen shyne(burrito) is goed, Denx(baalhaar) en sai (hehe) falenquote:FriendsLast 2 Months
Friend Matches Win Rate
Shyne 11 81.82%
Denx 9 22.22%
Sai 8 37.50%
bitchpls. ik own je nog 1vs5quote:Op woensdag 28 november 2012 00:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee,
elke noobdie denkt dat ik noob ben kom maar op 1v1, ik laat wel zien hoe het moet
steamnaam? kom maarquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
bitchpls. ik own je nog 1vs5
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
`getallen liegen niet'
[..]
alleen shyne(burrito) is goed, Denx(baalhaar) en sai (hehe) falen
groetjes thuis
statistieken zijn de grootste leugenaars die er zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
`getallen liegen niet'
[..]
alleen shyne(burrito) is goed, Denx(baalhaar) en sai (hehe) falen
groetjes thuis
toegevoegdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
steamnaam? kom maar
silverdigger2
Niet veel bijzonders dus, ik ben benieuwd wat er achter de schermen is gebeurt (cyborgmatt.com). Maar goed, ze hadden ook Thanksgiving dus dat is een paar dagen vrij.quote:VISUALS
- Updated Broodmother's model
- Added sound and FX for hand of Midas
UI
- Clicking on a hero row in the Heroes Played tab on the profile now shows a match history filtered by that hero.
- Greevil Egg contents are now displayed correctly in the Steam trading UI.
GAMEPLAY
- Pseudo Random chances are now enabled for these abilities: Coup de Grace, Slardar's Bash, Time Lock, Drunken Brawler's Crit, Headshot, Blade Dance, Chaos Knight's Crit, Lycan's Crit and Skeleton King's Crit.
BOTS
- Lich Bot will no longer Dark Ritual an ally's dominated creep (heh).
- Fixed bug that was causing bots to never try to avoid linear projectiles.
- Bots will now try to avoid Illuminate (both during the channel and when the projectile is released).
- Bots will now buy invisibility-detection items for an enemy Weaver.
- Bots who are the targets of Life Drain and Mana Drain will now try to break the channel by outranging it.
- Lich bot will no longer stop to cast Frost Armor when frantically attacking or retreating.
- Bots will no longer pick up a droppable item if it would require them to drop an item.
- For new players, the default coop bot difficulty level is now Easy.
- Bots will now drop muted items that they've picked up in the fountain.
Ik dacht dat het niet gegarandeerd was maar met een PPM (procs per minute) systeem werkte? Dat houdt dus in dat als ik een minuut lang sla, ik gemiddeld X procs krijg van de ability.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:11 schreef hehehe het volgende:
Voor de dota-leken: dat is een nep-random systeem, dus als je 15% kans op bash hebt dan is het niet écht 15% maar eerder een gemiddelde, dus dat je langzaam naar de 100% toewerkt qua bash/crit kans. Zo heb je gegarandeerd bash/crit na x aantal meppen. Zo ging het ook in Dota 1 dus ik ben benieuwd wat ze eerst hadden bij Dota 2.
Not sure if serious.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
ben wel benieuwd of de female heros net zon rotkop krijgen als axe wanneer ze midas gebruiken
Lifestealer moet gewoon 25 min ffarmen en dan alles opvretenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe komt het toch dat een dude die in je team lifestealer speelt mij uitmaakt voor noob (oke ik zoog wel echt kont), fuck you dit en dat, maar zelf na 25 min de enige is zonder kill?
:p
Wat dan leuk wordt is em sprouten als em dat het slechtst mogelijk uitkomt, of treants in de weg laten lopen :p
neeuh.quote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nog meer noobs die gecarried willen worden?
Ik heb het niet over zijn ultiquote:Op zondag 2 december 2012 13:31 schreef Seam het volgende:
Gewoon richten in een andere lane zodra je een hero met lage health ziet terwijl er veel creeps op de map te zien.
Is het wel leuk om zo vaak dezelfde hero te spelen? Ik heb nu zo'n 100 potje gespeeld denk ik en met maar 2 vijf potjes gedaan.
Maar even zo de quote knop werkt hier niet. Ik heb precies hetzelfde! Heel veel verschillende helden gespeeld al groeit mijn voorkeur voor een aantal helden nu toch en nu ik steeds vaker bij betere tegenstanders uit kom ik toch liever niet met een held speel die ik echt niet kan (storm spirit of zo)quote:Gewoon richten in een andere lane zodra je een hero met lage health ziet terwijl er veel creeps op de map te zien.
Is het wel leuk om zo vaak dezelfde hero te spelen? Ik heb nu zo'n 100 potje gespeeld denk ik en met maar 2 vijf potjes gedaan.
duurt langquote:Op woensdag 28 november 2012 06:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Achterlijk ben ik ook
Ik doe het wel een keer voorquote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef hehehe het volgende:
Ik zuig met SniperVan de 10 potjes 1 x gewonnen.
https://dotabuff.com/players/66939549/heroes
sniper pickerquote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef hehehe het volgende:
Ik zuig met SniperVan de 10 potjes 1 x gewonnen.
https://dotabuff.com/players/66939549/heroes
of grieken/russen. En dat ze dan zitten te zeiken: no you speak russian! We dont want speak english! Waarom zit je dan in een US server kneus!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef Wii-Style het volgende:
Helemaal fantastisch als je gaat solo queue-en op US East en terecht komt in een groep met 3 turken. Uiteindelijk wel gewonnen maar toch...
De paarse Silencer is niet cool, ik heb het nog niet ingame gezien dus misschien valt het wel mee. Krobelus ziet er wel beter uit.quote:GAMEPLAY
- Fixed some bugs with Pounce movement restriction.
- Fixed being able to cast and attack while using Skewer.
- Fixed Empower buff remaining after casting Black King Bar.
- Fixed Neutral creep chase time being too long.
- Added Pseudo Random chances for the following items: Daedalus, Crystalys, Abyssal Blade, Basher, Heaven's Halbred, Maelstrom, Mjollnir, Static Charge, Monkey King Bar, Poor Man's Shield, Sange, Sange and Yasha, Stout Shield, Vanguard.
- Fixed various ancient AI exploits.
AUDIO
- Some voice gain fixes to improve quality.
- Updates on sound effects for Visage, Viper, Warlock, Tiny and Earthshaker.
MISC
- Fixed an issue where players would not be able to reconnect to a server and would get "You must be in a lobby to connect."
- Undying's Tombstone now caps at 64 maximum zombies.
Ik heb er ook nog 7quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
silencer axe lanedik grappig
en 6 keys over
Ik dacht dat ze binnenkort Medusa uit wilde brengen?quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef hehehe het volgende:
There are five stages of a Dota player's life (for now)
1. wtf is this shit
2. omg riki imba qq perma invis hax
3. lol riki noob dust gem ward counter <- a lot are stuck at this stage, actually I should name this "so-called PD pros"
4. well I guess Smoke is pretty damn strong, also mobility and a huge niche in countering specific heroes, but he's frail and needs gear so is manageable
5. at this stage, your results speak for itself
Voor kerst weer een nieuwe update. Geen nieuwe heroes of items aldus IceFrog. Alleen balance.
Soulkeeper! Moet komenquote:Op maandag 10 december 2012 11:45 schreef hehehe het volgende:
Ik heb het over de update, geen patch. Dus 6.76d of 6.77
edit: overigens, als bijvoorbeeld een hero wordt geremaked dan kan het inderdaad langer duren voordat hij in Dota 2 komt, maar als het qua stats gaat dan boeit het niet zoveel. Medusa is waarschijnlijk volgende hero.
Turken zijn sowieso beter dan russen, speel de laatste tijd gewoon random met ze en van de 20 potjes hebben wij er iets van 15 gewonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef Wii-Style het volgende:
Helemaal fantastisch als je gaat solo queue-en op US East en terecht komt in een groep met 3 turken. Uiteindelijk wel gewonnen maar toch...
nutteloze grafiekquote:
Elke hero is te counteren, drow is echter minder makkelijk te counteren als anderen en derhalve overpowered.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nutteloze grafiek
welke spelers uit welke brackets zijn dit? want drow is super simpel te counteren als je weet hoe dat moet
Een beetje fatsoenlijke drow counterenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nutteloze grafiek
welke spelers uit welke brackets zijn dit? want drow is super simpel te counteren als je weet hoe dat moet
Ja tuurlijk haal je steamboots op drow, de bonus movement speed heb je niet nodig want je slowt alles wat binnen je range komt met 60%quote:
Power Threads, whateverquote:
In HoN heette die krengen zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef hehehe het volgende:
Steamboots![]()
Threads
![]()
(Treads)
Maarja, je hebt gelijk. Treads is het beste op traxex
Sowieso moet je altijd mid met drow. Maar het laatste potje dat ik met haar speelde had ik dus op mid een PA en een queen of pain tegenover mij, maar als je dan gewoon genoeg afstand houdt is er niks aan de hand, drow is gewoon veel te sterk en onmogelijk om goed te counteren na level 3quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
simpelste counter tegen haar is een spam duo // tri lane... is niet zo moeilijk toch?
Onmogelijk om te counteten is gelul, maar het is wel waar dat deze moeilijker te counteren is dan andere ranged carries! Drow is idd overpowered bradwarden ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Sowieso moet je altijd mid met drow. Maar het laatste potje dat ik met haar speelde had ik dus op mid een PA en een queen of pain tegenover mij, maar als je dan gewoon genoeg afstand houdt is er niks aan de hand, drow is gewoon veel te sterk en onmogelijk om goed te counteren na level 3
Toch staat PA ergens onderaan de lijst qua winrate.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:05 schreef hehehe het volgende:
Ik vind het ook zo verschrikkelijk kut dat als Mort eenmaal een battlefury heeft ze het hele team kan instagibben. Als ze er niet als eerste inspringt (en dus de stuns ontwijkt) Ik snap ook niet dat IceFrog laatst haar ultimate nog een keer heeft gebuffed. Er zijn teveel overpowerde dingen waar ik mij in deze versie aan erger. Ook die ulti van Magnus vergeleken met Enigma is belachelijk.
Reflect splash? Anders hele team blademail en ze is dood met 2 klappen splash. PA vind ik iig goed te handelenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:05 schreef hehehe het volgende:
Ik vind het ook zo verschrikkelijk kut dat als Mort eenmaal een battlefury heeft ze het hele team kan instagibben. Als ze er niet als eerste inspringt (en dus de stuns ontwijkt) Ik snap ook niet dat IceFrog laatst haar ultimate nog een keer heeft gebuffed. Er zijn teveel overpowerde dingen waar ik mij in deze versie aan erger. Ook die ulti van Magnus vergeleken met Enigma is belachelijk.
Ja, blademail reflect alle damage zolang de tegenstander niet magic immune is.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Reflect splash? Anders hele team blademail en ze is dood met 2 klappen splash. PA vind ik iig goed te handelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF SHREDDER *Gaat wild op zoek* dat is zo'n heldquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef hehehe het volgende:
Maar als ze ipv ganken een paar minuten gaat farmen heeft ze bkb en dat countert weer de nukes en blademail.
E: weer geen medusa :p Schredder dit keer lol. Ik heb m nog nooit gespeeld in dota1 dus ik ben benieuwd :-)
Staat Jinada niet los van Critical Strike? Janada is toch gewoon een % damage increase voor een hit?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef GoobyPls het volgende:
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike
Jammer, de shadowblade damage werkte samen met jinada, shadow blade op bounty hunter was daarom mijn standaard stomp build maar dat gaat nu niet meer werken helaas.
Passively adds a critical strike and maim to Bounty Hunter's next attack, has a cooldown.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Staat Jinada niet los van Critical Strike? Janada is toch gewoon een % damage increase voor een hit?
Maaar werkt ie wel nog op kunkka? Dat is n physical full damage splashquote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef GoobyPls het volgende:
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike
Jammer, de shadowblade damage werkte samen met jinada, shadow blade op bounty hunter was daarom mijn standaard stomp build maar dat gaat nu niet meer werken helaas.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maaar werkt ie wel nog op kunkka? Dat is n physical full damage splash
Kan iemand de hele changelog posten aub?
Ah ik zie dat t alleen op crit niet bonus damage doet, het splashed wel voor 150 bonusquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Nee.
Added Timbersaw!
GAMEPLAY
- Ancient Apparition: Fixed status effect ignoring magic immune units (HP Freeze and Shatter).
- Silencer: Fixed Last Word not being triggered by Invoke.
- Slark: Fixed Pounce leashing illusions.
- Undying: Fixed Decay providing too much healing to Undying.
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike.
- Fixed Cycloning yourself causing you to take damage from Orchid.
meestal 1 dag laterquote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef Salamando het volgende:
Wanneer komt de Shredder patch eigenlijk uit voor ons? Vanavond?
de nieuwe hero timbersawquote:
Ff opgezocht maar wat er dan zo mini gamig aan m is. Hij gooit stuiter bijlen met n skill, die ie meteen weer weggooit als ie ze vangt. Dus je wil zoveel mogelijk bijlen vangen voor max dmg. Zijn ulti is gewoon ulti van timberquote:
was wel nodig dat er wat aan die 2 gedaan werden, van magna ben ik niet zo overtuigd dat het moestquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:39 schreef hehehe het volgende:
GERECHTIGHEID!!!
http://www.playdota.com/changelogs/6.77
- Trueshot Aura now only affects non-hero units within 900 range of Drow
Magnus
- Skewer no longer affects magic immune units
- Skewer cast range rescaled from 1200 to 600/800/1000/1200
- Reverse Polarity duration decreased from 2.5/3.25/4 to 2.25/3/3.75
Centaur
- Movement speed decreased from 305 to 300
- Double Edge no longer interrupts channeling
- Stampede now applies a 100% slow instead of a stun (as always, units cannot be slowed below 100 movement speed)
En nog vele andere balances, ik ben heel tevreden
Het gaat niet om winst, maar om hoe je met de hero speelt. Wat ze gebruiken voor stats weet ik niet precies. Met gyro sta ik bijvoorbeeld op 1 winst en 7 verlies ofzo, die performance bar is echter wel bijna volquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Seam het volgende:
Hoe moet ik die performance bar trouwens interpreteren. Is dat in vergelijking met andere spelers en hun winst% waarbij 3 dan gemiddeld is en 5 het hoogst?
Jawel, sinds gisteren.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:48 schreef Holy_Goat het volgende:
DIe game modus is toch nog niet actief?
Haha, alleen ijs is wennen. Heeft er hier iemand toevallig nog een ei over voor mij? Heb mijn ei meteen gehatched omdat ik niet wist wat t wasquote:Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef hehehe het volgende:
Ik vind dat sneeuw landschap zo kut. Ik heb helemaal geen zin in dota zo
Met de gewone spelmodi? Ik speel uberhaupt geen andere modus, ook deze andere niet. De sneeuwmap voor normale dota potjes is praktisch hetzelfde, behalve de enorme greevil Roshan.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef hehehe het volgende:
Ik vind dat sneeuw landschap zo kut. Ik heb helemaal geen zin in dota zo
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 4 potjes een 2e ei gevonden lol![]()
Ik ga zelf eerst ff wat combineren, mocht ik er mee vinden kan je er 1 krijgenquote:
heb jij geen eitje over voor mequote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
doe 3x geel met 3x unusual, krijg je pa blink, void chrono, en ogre overpower, en dan gewoon alles autocasten en winnen
maak een smurf account met een van je extra beta invites, trade de egge die je wint na 1 potje vervolgens met jezelf en je hebt er 2quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
heb jij geen eitje over voor me
met geel bedoel je wex?
Goed idee, krijg ook geen drops namelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
maak een smurf account met een van je extra beta invites, trade de egge die je wint na 1 potje vervolgens met jezelf en je hebt er 2
(zo heb ik het gedaan iig)
maar ik vind geen extra eggs
wil je best een invite sturen dat je zo een extra egg kan krijgen
Je kan maar 1 orb effect hebben tegelijk, de autoattack van venomancer is geen orb volgens mij, dus ja, dat stackt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:58 schreef Frag_adder het volgende:
Misschien een rare vraag maar stacked bijvoorbeeld een orb of vennom met de passive slow van de venomancer? Oftewel, meer slow en meer dot, omdat het een vergeljikbaar iets is maar maar 1 is orb en de andere niet.
en als het skadi slow is is het ook geen orb meer, stacked dat dan ook nog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan maar 1 orb effect hebben tegelijk, de autoattack van venomancer is geen orb volgens mij, dus ja, dat stackt.
als je alle kleuren (max) heb dan is het seraphic idd,quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Wie wil bij een gele of blauwe essence doneren? Dan is mijn witte egg lv 3 (seraphic toch?)
En je krijgt een leuke aura om je greevil heenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je alle kleuren (max) heb dan is het seraphic idd,
als je er ook nog unusual essences bijgooit dan krijg je crits , ms , as , magic res, armor enzo
die unusuals, hebben die ook kleuren dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je alle kleuren (max) heb dan is het seraphic idd,
als je er ook nog unusual essences bijgooit dan krijg je crits , ms , as , magic res, armor enzo
Daarbij al 7 slots gevuld (3 rood, 2 geel, 2 blauw) Als iemand een gele/blauwe unusual heeft (als dat zo werkt) houdt ik mij zeer aanbevolenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
die unusuals, hebben die ook kleuren dan?
Verder nog nooit een unusual gehad
Jammer dat je ervoor moet betalen om te kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een game eerder vandaag LGD vs DK. 1 uur en 15 minuten. 909 last hits voor de carry van DK.![]()
die game 2 bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Wii-Style het volgende:
Wat een game eerder vandaag LGD vs DK. 1 uur en 15 minuten. 909 last hits voor de carry van DK.![]()
op streams niet ; http://nl.twitch.tv/beyondthesummitquote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer dat je ervoor moet betalen om te kijken
Gister toevallig nog een unusual en egg gevondenquote:Op maandag 31 december 2012 10:52 schreef hehehe het volgende:
Ziek clapclapik heb alleen een Dreaded greevil
Die zitten gewoon in presents hoor, ik heb er ook al 5 ofzoquote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef hehehe het volgende:
Ook al die bonusdingen, koop je items ofzo?
Ik heb nog nooit items gekochtquote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef hehehe het volgende:
Ook al die bonusdingen, koop je items ofzo?
weet niet of het nog werkt, maar toen het net uit was kon je ze ook nog op invis heros gooien, en als ze dan invis gingen, dan zag je de effects van de coal nog, en kon je dus zien waar ze liepenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zijn best handigJe kan mensen dan afschrikken als je ze gooit ingame
Totaal geen. Denk nu eigenlijk dat ik eerst maar LoL ga spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef hehehe het volgende:
Al ervaring met ARTS spellen? LoL? Dota 1? Of helemaal nieuw? Vraag gerust naar wat members hier om te spelen.
LoL is wel totaal anders dan DOTA hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Totaal geen. Denk nu eigenlijk dat ik eerst maar LoL ga spelen.
Vind ik persoonlijk onzinquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Quotidien het volgende:
Weet ik, LoL is alleen toegankelijker schijnt.
Als je je een beetje inleest vind 95% van de mensen dat.quote:
Omdat je als je bij LoL net begint je maar beperkte middelen hebt omdat je champs moet unlocken en het verder absoluut niet gebruiksvriendelijker is dan Dota2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je je een beetje inleest vind 95% van de mensen dat.Maar waarom vind jij van niet dan?
doe een aantal bot games, 3 normal 2 hard tegenstanders komt redelijk overeen met wat ik zoal tegen komquote:Op woensdag 2 januari 2013 02:19 schreef Quotidien het volgende:
Ik speelde net als Chaos Knight en moest meteen oprotten.
LoL is ook toegankelijker omdat je steeds maar een paar helden per week hoeft te leren kennen tot dat je het zelf door hebt, bij dota moet je meteen alles kennen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Quotidien het volgende:
Weet ik, LoL is alleen toegankelijker schijnt.
Nee maar het is wel handig om te weten wat je tegenstander kan doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef Quotidien het volgende:
Je hoeft toch niet met alle heroes te spelen?
Dat is bij LoL ook zo, daar kunnen mensen ook champs hebben die niet in de F2P rotation zittenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar het is wel handig om te weten wat je tegenstander kan doen
Bij LoL is het niet anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit nu die guide in de OP te lezen en die gast doet echt alsof er je er een fulltime studie van moet maken.
Edit: hele dagen lang guides doorlezen en urenlang experimenteren, de hele tijd verrot gescholden worden door een stel autisten. Ja doei, ik ga LoL spelen. Misschien later Dota.
Ik zou gewoon dit soort spellen dan laten liggen (het MOBA genre), omdat deze spellen zo erg gebaseerd zijn op teamspel zijn de communities erg verrot. Simpelweg omdat het irritant is als je een complete noob in je team hebt doordat je het potje dan al praktisch verloren hebt (en dus +-30 min voor nop speelt), dit is bij LoL niet anders dan bij DOTA en ook daar zal men je de huid volschelden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit nu die guide in de OP te lezen en die gast doet echt alsof er je er een fulltime studie van moet maken.
Edit: hele dagen lang guides doorlezen en urenlang experimenteren, de hele tijd verrot gescholden worden door een stel autisten. Ja doei, ik ga LoL spelen. Misschien later Dota.
je kan co-op matches tegen bots spelen, en dan de dificulty aanpassen naar easy. dan kom je bij andere mensen die het spel ook leren, en tegen bots willen leren. Zijn vaak een stuk vriendelijker dan de spelers in de matchmaking tegen playersquote:
Het is een horn, staat ook in de description van het itemquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat moet die Eaglesong in Dota2 trouwens voorstellen? Het lijkt op een inktvissen poot
Volgens mij zit aan de onderkant (buiten het plaatje) de hoorn zelf, wat je ziet is het blaasstuk denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie er eerder een vogelkop of inktvissenpoot in
[ afbeelding ]
de snavel is de tuit, het groene lichtje de oog? en onderin zit het open gedeelte? ik zie gewoon een hoornquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie er eerder een vogelkop of inktvissenpoot in
[ afbeelding ]
klopt, maar omdat het hoorn stuk buiten beeld valt vind ik het ook meer een vogelkop dan een hoorn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij zit aan de onderkant (buiten het plaatje) de hoorn zelf, wat je ziet is het blaasstuk denk ik.
Default: A en op de creep klikken. Kan vanaf half health.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:06 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe leer ik dit spel het makkelijkste? Gewoon spelen, of meer streams/guide video's volgen?Also, hoe deny ik lasthits haha, ik heb nog steeds geen idee hoe je dat doet en ook niet zo 1,2,3 kunnen vinden.
Ok, dankuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Default: A en op de creep klikken. Kan vanaf half health.
US Eastquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Scheringa het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of worden jullie ook zo schijtziek van die Russen...
Verder vind ik het echt een vermakelijke game (ik speel het wel pas 2 weken ofzo..)
50% van alle spelers zijn actief op de Europe server, ik heb idd het idee dat ongeveer 30% daar van rus is. Er mag wel iets komen dat russen niet op EU komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Scheringa het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of worden jullie ook zo schijtziek van die Russen...
Verder vind ik het echt een vermakelijke game (ik speel het wel pas 2 weken ofzo..)
Ja, goeie conclusie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:22 schreef Quotidien het volgende:
Oh jij bent ook zo'n kernautist die mensen maar gaat flamen.
Dota met LoL vergelijken is zoals Battlefield en Call of Duty vroeger was. LoL vol met kleuters en stereotype virgins op het internet, en Battlefield zijn de mensen die het spel voor hun zelf speelde en het iets strategischer / meer tactisch wouden. LoL is leuk, maar toch echt meer een kiddy doelgroep. Althans zo is de community, en dat is ook de reden dat is snel opgeef. GG EASY NOOBS. GG REPORT FOR BAD GANK.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ze roepen daar om alles een report, zie ik sommigen in DOTA ook doen soms, best kut.quote:
zit je nou slecht te trollen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Seam het volgende:
Newbs die niet begrijpen dat feeden altijd bewust is.
Klopt, daar gaat het vaak fout. Er is een verschil tussen gewoon slecht zijn en dus niet de map awareness hebben van wanneer er een gank aan komt en doelbewust je laten slopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef Seam het volgende:
Newbs die niet begrijpen dat feeden altijd bewust is.
wauw, ik heb alleen een paarsequote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister toevallig nog een unusual en egg gevonden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |