SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips en trics:
beginnersleesstof
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
tips en tricks per hero
http://www.dotafire.com/
learn to play videos van razor academy
Binnenkort: The international 2
http://www.dota2.com/international/location/event/Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Het is natuurlijk ook het feit dat het vertaald is. Vaak als iets origineel in het Nederlands is is het minder storend. Dus ik gok dat als iets van het Nederlands naar het Engels vertaald wordt dat het ook een beetje ongemakkelijk kan aanvoelenquote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik heb er helemaal geen last van. In het Nederlands vind ik het juist vreemd dat er zoveel woorden uit andere talen worden overgenomen. Veel duits ook, wat ik wel had verwacht
Maar Nederlands is sowieso een afschuwelijke taal, zeker gesproken.
Eigenlijk iedereen in mijn familie is het daar met mij eens
Ik ben Brits/Welsh
dan wel met black king bar hoop ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef DhrIns het volgende:
Wat ook ziek is om Morted Phantom Assassin baas te maken met butterfly en battlefury.Blinkende teamfights invliegen en multikill !
Butterfly is ook een item dat je vaak alleen maar kan halen als je voorligtquote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef DhrIns het volgende:
Speel hem niet vaak maar heb nog geen enkele match gehad dat ik faalde met butterfly, maar black king bar is inderdaad betere optie.
jup want evasion stacked nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Seam het volgende:
[..]
dan wel met black king bar hoop ikSowieso zonde om butter te maken bij pa.
drow die vanaf level 2 al stats leveled GGquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
drow zonder silence![]()
kontzuiger eerste klas
ga in de lane tegen drow:quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:13 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben de drow momenteel helemaal beu, of je krijgt iemand die er hard mee raped of iemand die er een ander hard mee heeft zien rapen maar het gewoon echt niet kan. Een middelmatige drow heb ik al 20 games niet meer gezien, en een game zonder drow alleen bij SD of RD als ze toevallig niet gekozen kan worden. In elke AP zit ze gewoon.... Dat ze wat aan die ulti doen.
Trouwens WTF toen ik net begon waren er eigenlijk nooit leavers, nu al 4 potjes oprij die ik won leavede iemand uit hun team.Dag stats.
het is ook wel te counteren, mijn punt is gweoon dat de drow een lategame carry is die eigenlijk in het begin net wat te sterk isquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ga in de lane tegen drow:
pick ezalor, gyrocopter, bane, luna, leshrac, clinkz, rhasta, death prophet
en nuke haar kontje eraf
of pick late game counters
zoals pa, met evasion,
slardar, met -armor,
pudge met ulti die door bkb gaat (als ze al bkb kopen)
void met ulti
enchantress (pure dmg fuckt haar)
od (same here)
of eigenlijk old school pick broodmother en spawn spiderlings erin en je wint sowieso
moet je filmpjes van Grimorum zoeken, dat is altijd leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef DhrIns het volgende:
Hoor er niemand over, en kan het toevallig aardig goed, maar pro game met Invoker ->![]()
Wat kan je daar lekkere combo's mee maken als je de spells goed gebruikt en hero beetje uit je hoofd kent.
D'r ulti en d'r nieuwe passive ja, als ze die toggled krijgen all friendly ranged creeps op de map bonus damage n.a.v drow's agi. Een beetje Drow heeft veel agi dus hitten die ranged creeps als een truck.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat is de deal met Drow ineens dan, is het door die 6.75 veranderingen? haar ultimate?
En alle helden krijgen ook bonus damage toch>? En dr +120 agility (120 damage, extra armor en attackspeed) etc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
D'r ulti en d'r nieuwe passive ja, als ze die toggled krijgen all friendly ranged creeps op de map bonus damage n.a.v drow's agi. Een beetje Drow heeft veel agi dus hitten die ranged creeps als een truck.
Yup, 26% van d'r agi wordt bonus damage, van d'r ulti alleen krijgt ze de meeste tijd al 80quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En alle helden krijgen ook bonus damage toch>? En dr +120 agility (120 damage, extra armor en attackspeed) etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |