Ja dat hoorde ik vanmorgen ook. Twee paar voetstappen het weiland in (hoe je dat kunt zien is me een raadsel trouwens), twee bandensporen naast elkaar op het fietspad, fiets netjes geparkeerdquote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
In de laatste uitzending van Peter R. hadden ze het erover dat de fiets netjes rechtop in de greppel was geplaatst, en dat er in het weiland geen sporen van een worsteling of slepen gevonden waren, en dat dat het aannemelijk maakte dat zij vrijwillig met hem het weiland in was gegaan.
Wurgen is bij uitstek een seksueel geladen moordmethode en steken met een mes is vaak een penetratie-ritueel, zeg ik uit mijn uit Criminal Minds verkregen daderprofielkennisquote:
ze denken de dader te hebben. maar het moet nog steeds worden bewezen en een rechter moet nog oordelen. Je blijft een verdachte tot dat een rechter een uitspraak doet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
OOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, vandaar dat ze denken de dader te pakken te hebben!
En vandaar dat ze een persconferentie geven vanmiddag!
Flikker toch op.
Nee, het feit dat het DNA matcht was genoeg om hem te pakken. Klaar.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verdachte inmiddels al bekend en is de zaak dus zo goed als zeker rond.
Afwachten tot 18:00 uur.
Maar niet genoeg voor een veroordeling.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, het feit dat het DNA matcht was genoeg om hem te pakken. Klaar.
En CSi op RTL 4!quote:
Echt, je bent een hersencel verloren om het te begrijpen of niet?quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van.quote:Op maandag 19 november 2012 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niet genoeg voor een veroordeling.
In plaats van hier te gaan gissen kunnen we misschien beter de persconferentie afwachten om te horen wat ze te vertellen hebben. Daar zitten tenslotte de experts...quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
vandaar dat ze denken de dader te pakken te hebben!
Om hem te pakken ja, daar zijn we het allemaal over eens hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
ze hebben hem gearresteerd op verdenking van de moord op Marianne. Niet als dader maar als verdachte dus.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Altijd weer aandacht vragen die peterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peterquote:
Het is toch echt niet zo gek dat ze hem als gast gaan vragen nu bij al die programma's?quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die man zit zichzelf af te trekken op zijn eigen foto momenteel.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef houwert het volgende:
[..]
Altijd weer aandacht vragen die peter
Nou ja, wel petje af voor hem dat hij zich zo heeft ingezet voor deze en andere zakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ie best even fors voor tippelen.
Tap tap tap
Kan jij ook nog even normaal doen, mod?quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij net zo min, Robijn R. de Vries, en daar gaat het nou net om....
Klopt, maar we hebben het hier over PRDV hè.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch echt niet zo gek dat ze hem als gast gaan vragen nu bij al die programma's?
De vader van Marianne zullen ze zo gek niet krijgen denk ik...
Eeeeeeeeens. Niks geen mediahoer.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, wel petje af voor hem dat hij zich zo heeft ingezet voor deze en andere zakenMag ie best even fors voor tippelen.
OPENBAAR MINISTERIE HEEFT NOG NIETS GEZEGD, AUTORITEITEN OOK NIET.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kan jij ook nog even normaal doen, mod?
Ze hebben hem, hebben ze gezegd. Gebaseerd op het DNA.
Dat is wel te hopen anders kan meneer een mooie schadevergoeding tegenmoet zien.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik ben echt een Peter R hater, maar het zal ook vast niet zo zijn dat hij DWDD of P&W zelf gebeld heeft he... ik gok dat alle actualiteitenprogramma's in de rij stonden voor hem vandaag.
En over dat opnieuw controleren van het DNA, zouden ze dat niet al gedaan hebben voor ze tot aanhouding over gegaan zijn?
Zeg mop, dat ik mod ben hoeft niet te betekenen dat ik het altijd met je eens hoef te zijn lijkt me?quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben hem? Hij wordt nu toch niet ontvlooid als een soort Saddam Hoessein?quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Om hem op te pakken ja. Dat wil dus nog niet zeggen dat hij ook al veroordeeld is, simpele.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja dus, wel. Vandaar die persconferentie, dombo. Als je er niks van weet, lul dan niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OPENBAAR MINISTERIE HEEFT NOG NIETS GEZEGD, AUTORITEITEN OOK NIET.
brrr
Robijn strikes again. Waarom reageren we nog op haar?quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Om hem op te pakken ja. Dat wil dus nog niet zeggen dat hij ook al veroordeeld is, simpele.
Nee, jij doet alsof ze al iets officieels hebben gezegd.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja dus, wel. Vandaar die persconferentie, dombo. Als je er niks van weet, lul dan niet.
Persconferentie is denk ik ook bedoeld om alle roddels en speculaasjes tegen te spreken.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja dus, wel. Vandaar die persconferentie, dombo. Als je er niks van weet, lul dan niet.
ja hij verricht wel goed werk maar hij vraagt er veel te veel aandacht voor. Elke dag bij elk programma op televisie komen is niet normaal meer. Ook het feit dat er genoeg andere mensen zijn die wat te zeggen hebben maar omdat hij wat bekender is wordt hij uitgenodigd.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, wel petje af voor hem dat hij zich zo heeft ingezet voor deze en andere zakenMag ie best even fors voor tippelen.
Noem me niet met allerlei namen, mevrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg mop, dat ik mod ben hoeft niet te betekenen dat ik het altijd met je eens hoef te zijn lijkt me?
En de rest ga ik je niet nog 100 keer uitleggen.
Dat lijkt me ookquote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik ben echt een Peter R hater, maar het zal ook vast niet zo zijn dat hij DWDD of P&W zelf gebeld heeft he... ik gok dat alle actualiteitenprogramma's in de rij stonden voor hem vandaag.
Tuurlijk. En daarna nog eens.quote:En over dat opnieuw controleren van het DNA, zouden ze dat niet al gedaan hebben voor ze tot aanhouding over gegaan zijn?
o die gaat heus wel bekennen hoor al moeten ze het uit hem slaanquote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Om hem op te pakken ja. Dat wil dus nog niet zeggen dat hij ook al veroordeeld is, simpele.
Maar vraagt hij al die aandacht voor eigen gewin of om die zaken bekender te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef houwert het volgende:
[..]
ja hij verricht wel goed werk maar hij vraagt er veel te veel aandacht voor. Elke dag bij elk programma op televisie komen is niet normaal meer. Ook het feit dat er genoeg andere mensen zijn die wat te zeggen hebben maar omdat hij wat bekender is wordt hij uitgenodigd.
Ze is als dat jeukende plekje in je gehemelte wat maar zou genezen als je niet met je tong eraan zou zitten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robijn strikes again. Waarom reageren we nog op haar?
quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Robijns post zijn toch wel een argument tegen het algemeen kiesrecht
Neem aan dat ze opnieuw moesten afnemen, om verwisseling van buisjes oid uit te sluiten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
En over dat opnieuw controleren van het DNA, zouden ze dat niet al gedaan hebben voor ze tot aanhouding over gegaan zijn?
doe eens normaalquote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ER ZIJN VERDERE ONTWIKKELINGEN LELIJKE SNOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |