Ik dacht dat dit bij Peter R. de Vries verteld was?quote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit zijn ook de feiten die ik ken, en niet ineens dat ze persé alleen het bos in wilde.
Ik kan me alleen maar dát voorstellen (of onder invloed en vergeten) of dat hij wist dat hij door het verwantshapsonderzoek toch gepakt zou worden en wilde vermijden dat zijn kinderen zouden worden ondervraagd. En dat hij daarom dacht: ok ik geef DNA en dan zie ik wel wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef Aikara het volgende:
[..]
Hoewel het misschien wat vergezocht is, maar dat is toch wel een nachtmerrie zeg (ok, dat is de hele zaak toch wel, maar you get my point).
Dat is mij verteld in dit topic ja, dat was ook de reden dat justitie in eerste instantie aan asielzoekers dacht schijnbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Was haar keel ook doorgesneden dan? Kon ik me niet herinneren. Kan ook het effect van bepaalde drugs zijn. In die dorpjes wordt veel gebruikt.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is enkel een comment van 1 iemand. Niemand die daar naar zal luisteren.
Wat nou als er 2 soorten sperma zijn gevonden? Alletwee die gasten de bajes in?quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is enkel een comment van 1 iemand. Niemand die daar naar zal luisteren.
Prima. I don't freaking care.quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat jij moeite hebt met begrijpend lezen.
Maar ook geen bandensporen toch? Van een auto bedoel ik.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef Xan21 het volgende:
Ze was toch hoogstwaarschijnlijk niet in het weiland vermoord? Omdat er haast geen bloed, platgetrapt gras etc was...
quote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef martijnde3de het volgende:
Jasper S. lijkt mij niet de dader.
Waarom zal hij dan vrijwillig DNA afstaan of heeft hij spijt?
Psychische stoornisquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt gestoord.
Niet 100% zeker nee, maar het is wel ZEER aannemelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook dat betekent nog niet dat je dr vermoord hebt.
Ze moesten ook over het het hek in het weiland inquote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook geen bandensporen toch? Van een auto bedoel ik.
EEN DNA MATCH BETEKENT NIET DAT HIJ OOK DE DADER IS!!!quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. I don't freaking care.
Feit is dat er een DNA match is. Iets wat bar weinig mensen hier kunnen schelen.
Rare luil.
Iets teveel op haar grote idool gaan lijken.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt gestoord.
Als de DNA match het enige is dan kan ie z'n koffertje al weer gaan inpakken want dat is niet voldoende hè.quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Feit is dat er een DNA match is. Iets wat bar weinig mensen hier kunnen schelen.
Rare lui.
Zozo. Bizar is dat zo'n man d'r blijkbaar zo lang mee kan leven, joh. Ik had laatst iets belangrijks verzwegen voor mijn ouders van mijn uni en ik werd helemaal gek, voelde me echt beperkt/had nare dromen en na twee maanden stortte ik in.quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Markeerstift het volgende:
De arme meid, ik vraag me af hoe lang ze zo heeft moeten lijden.. Ze was zelfs 2x verkracht.
Ben wel benieuwd naar de persco vanavond. En welke getuigenverklaring dan klopt.
OOOOOquote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef houwert het volgende:
[..]
EEN DNA MATCH BETEKENT NIET DAT HIJ OOK DE DADER IS!!!
godsamme waarom heb je het nog steeds niet door....![]()
![]()
In de laatste uitzending van Peter R. hadden ze het erover dat de fiets netjes rechtop in de greppel was geplaatst, en dat er in het weiland geen sporen van een worsteling of slepen gevonden waren, en dat dat het aannemelijk maakte dat zij vrijwillig met hem het weiland in was gegaan.quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel. Ik weet niet wat voor meisje het verder was, dus ik kan het me zelf gewoon niet goed voorstellen.
Misschien heeft ie ondertussen bekend, weet jij veel.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
OOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, vandaar dat ze denken de dader te pakken te hebben!
En vandaar dat ze een persconferentie geven vanmiddag!
Flikker toch op.
een aandoenlijk slachtoffer, 16 jaar,lief koppiequote:Op maandag 19 november 2012 14:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk ook niet. Er gaan er zo'n 160 per jaar het hoekje om in NL. Dat zijn er zo'n 2.000 sinds toen, waarom is deze nou zo 'belangrijk'?
Hahahahaha.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets teveel op haar grote idool gaan lijken.
Wie weet heeft de verdachte inmiddels al bekend en is de zaak dus zo goed als zeker rond.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
OOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, vandaar dat ze denken de dader te pakken te hebben!
Flikker toch op.
ER ZIJN VERDERE ONTWIKKELINGEN LELIJKE SNOLquote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
OOOOO
Flikker toch op.
Die match wil niet zeggen dat hij direct haar moordenaar is, die link moet nog bewezen worden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Rare lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |