abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 12:10:53 #176
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119498767
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En gewoon doorgaan ook hè. Wat voegt dit nou toe?
Gedraag je nou eens niet als een kleuter man, je weet heel goed dat je alleen maar zit te trollen en te zuigen. Je veinst een serieuze discussie te willen, maar ondertussen doe je er alles aan om een serieuze discussie (als daar af en toe al sprake van is) te laten ontsporen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 22 november 2012 @ 12:13:51 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_119498857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Sjabba het volgende:

[..]

En gewoon doorgaan ook he. Wat voegt dit nou toe?
Het is wel waar

Belangen van banken staat voorop bij de heren, de veilingverkopen beginnen te knellen bij de banken en goed ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 november 2012 @ 12:35:18 #178
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_119499390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is wel waar

Belangen van banken staat voorop bij de heren, de veilingverkopen beginnen te knellen bij de banken en goed ook
Als je nou met een bron kwam ipv je eigen mening om het te onderbouwen...

Maargoed, het ging mij om de manier waarop er gereageerd wordt. Het was al gezegd dat het belang van banken heirmee gediend kan zijn. Wat voegt het toe om dit nogmaals te typen slechts enkele posts later en dan ook nog Xeno-style. Whop Whop
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_119499474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is wel waar

Dan is deze bewering vast wel weer te onderbouwen met cijfers ;)

Mijn vraag is alleen waarom de minister van Veiligheid en Justitie zich zit te bemoeien met iets wat volgens mij door de Minister van Financiën, Minister van Economische Zaken, of de Minister voor Wonen en Rijksdienst zou aangaan. Dan kunnen hier wel mensen roeptoeteren dat opstelten zich voor het bankenkarretje laat spannen, maar zonder enige bewijzen is dat nog minder als elk willekeurig bericht wat in de story staat.
pi_119499501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onwaarschijnlijk dat hier een antwoord op komt maar als de prijzen sinds 1-1-2008 gedaald zijn voor een gemiddeld huís tot het niveau van 2004 wat geldt dan voor een huís tot 1 miljoen, laten we zeggen vrijstaand, minimaal 800 kuub en 1500 meter grond
Wat fijn dat er hier serieus gepraat wordt :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119499555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Sjabba het volgende:

Als je nou met een bron kwam ipv je eigen mening om het te onderbouwen...
Wat is er mis met de eigen mening als bron? Natuurlijk is het een stukje speculatie maar daar is niks mis mee.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 12:42:17 #182
16180 crew  CoolGuy
pi_119499568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat eigenlijk? Je zult hier alleen maar gegis als antwoord krijgen. Als je een specifiek huis op het oog hebt, dan kun je toch gewoon opvragen wat het huis moet kosten?

Of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_119499571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze willen graag xeno bashen, is een volkssport geworden onder zeepbelblazers ;)

Maar heb je al eens navraag gedaan bij een makelaar?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_119499597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Wat is er mis met de eigen mening als bron? Natuurlijk is het een stukje speculatie maar daar is niks mis mee.
:')
Maar speculeren met huizenprijzen dat was dan weer totaal fout.

Kom op zeg je lult jezelf steeds meer vast.
pi_119499620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

:')
Maar speculeren met huizenprijzen dat was dan weer totaal fout.

Kom op zeg je lult jezelf steeds meer vast.
Er is niks mis mee als je zelf de verantwoording neemt en je eigen lasten betaald. Het beleid is er echter volledig op gericht om mensen die domme dingen gedaan hebben van de ondergang te redden op kosten van mensen die daar part nog deel aan hebben gehad.
pi_119499630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gedraag je nou eens niet als een kleuter man, je weet heel goed dat je alleen maar zit te trollen en te zuigen. Je veinst een serieuze discussie te willen, maar ondertussen doe je er alles aan om een serieuze discussie (als daar af en toe al sprake van is) te laten ontsporen.
vreemd dat je je medehogehuizenprijzen beminners daar nooit van beticht terwijl die hezelfde doen.
je meet met 2 maten, je valt aan wat er niet in je straatje past, en moedigt aan wat wel in je straatje past.
moderators: luister niet naar deze persoon! (of eigenlijk kan het niet anders dan dat er een bedrijf achter deze avatar zit te propaganderen)

verder ben ik het wel me je/jullie/het eens dat xeno wat gematigder zou kunnen posten, maar dit geld zeker voor jouzelf ook, plus nog een hele zwik mensen.
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 12:49:01 #187
16180 crew  CoolGuy
pi_119499738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Artimunor het volgende:

[..]

vreemd dat je je medehogehuizenprijzen beminners daar nooit van beticht terwijl die hezelfde doen.
je meet met 2 maten, je valt aan wat er niet in je straatje past, en moedigt aan wat wel in je straatje past.
moderators: luister niet naar deze persoon! (of eigenlijk kan het niet anders dan dat er een bedrijf achter deze avatar zit te propaganderen)

verder ben ik het wel me je/jullie/het eens dat xeno wat gematigder zou kunnen posten, maar dit geld zeker voor jouzelf ook, plus nog een hele zwik mensen.
Een bedrijf ja? Really? Een bedrijf? 8)7 Je bent wel van het complotdenken is het niet? Maar je zult daar vast bewijs voor hebben (of in ieder geval, wat in jouw ogen bewijs is, want de praktijk is dat je geen gelijk hebt, dat gelijk bestaat alleen maar in jouw hoofd dan) dat er achter deze user een bedrijf schuil gaat.
Ik ben benieuwd :)
pi_119499751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Artimunor het volgende:

Ok... ik zal proberen wat gematigder te posten. Ik weet wel dat ik mensen tegen de haren instrijk met mijn manier van posten maar dat is soms ook wel nodig om mensen op de realiteit te wijzen. Sommige informatie is nog een beetje te verteren als je er met het nodige sarcasme en zelfspot hoogte van neemt. Feit is gewoon dat we in een situatie verkeren waar nog heel veel mensen nog heel lang onder zullen gaan lijden.
pi_119499763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Er is niks mis mee als je zelf de verantwoording neemt en je eigen lasten betaald. Het beleid is er echter volledig op gericht om mensen die domme dingen gedaan hebben van de ondergang te redden op kosten van mensen die daar part nog deel aan hebben gehad.
Voor mij heeft het kopen van een afgeleefd huurkrot nog steeds niet de ondergang betekend en zover ik het kan overzien kost het mij nog steeds een stuk minder als dat ik er was blijven huren.

Maar goed het beleid is er op gericht om gewoon de maatschappij niet totaal te ontwrichten dat daarvoor compromissen gesloten moeten worden is niet meer dan logisch zou ik zeggen.

Dat sommigen hier graag de maatschappij in een totale chaos willen zien vervallen alleen omdat ze dan denken ooit voor een appel en een ei een huis aan te kunnen schaffen dat begrijp ik echt niet en is mijns inzien nog veel ernstiger als de vergrijpen waarvan we de banksters betichten.
  donderdag 22 november 2012 @ 12:50:46 #190
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_119499780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ok... ik zal proberen wat gematigder te posten. Ik weet wel dat ik mensen tegen de haren instrijk met mijn manier van posten maar dat is soms ook wel nodig om mensen op de realiteit te wijzen. Sommige informatie is nog een beetje te verteren als je er met het nodige sarcasme en zelfspot hoogte van neemt. Feit is gewoon dat we in een situatie verkeren waar nog heel veel mensen nog heel lang onder zullen gaan lijden.
^O^

Ik trek me meer van je posts aan als ze normaal zijn opgebouwd.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 12:52:36 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_119499814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Correct. En die mensen hadden allemaal zelf beter op moeten letten. Want het is niet normaal als je naar een bank gaat voor pak m beet 2 ton, en dan je handtekening zetten voor zo'n bedrag, puur en alleen maar op basis van wat de meneer (of mevrouw) tegenover je tegen je zegt.

Als je dan niet heel kritisch bent, dan snap je niet waar je mee bezig bent. Maar aangezien niemand een pistool tegen je hoofd heeft gezet om te tekenen, dan is de enige waar je met het vingertje naar kunt wijzen, jezelf.
pi_119499825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:

Voor mij heeft het kopen van een afgeleefd huurkrot nog steeds niet de ondergang betekend en zover ik het kan overzien kost het mij nog steeds een stuk minder als dat ik er was blijven huren.

Maar goed het beleid is er op gericht om gewoon de maatschappij niet totaal te ontwrichten dat daarvoor compromissen gesloten moeten worden is niet meer dan logisch zou ik zeggen.

Dat sommigen hier graag de maatschappij in een totale chaos willen zien vervallen alleen omdat ze dan denken ooit voor een appel en een ei een huis aan te kunnen schaffen dat begrijp ik echt niet en is mijns inzien nog veel ernstiger als de vergrijpen waarvan we de banksters betichten.
De maatschappij in een totale chaos? Zo zal het niet verlopen hoor, zelfs toen de Duitsers het hart uit Rotterdam bombardeerden was de rust in grote delen van Nederland ongekend. Dat we er allemaal de consequenties van gaan ondervinden lijkt mij duidelijk. Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.
pi_119499893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

De maatschappij in een totale chaos? Zo zal het niet verlopen hoor, zelfs toen de Duitsers het hart uit Rotterdam bombardeerden was de rust in grote delen van Nederland ongekend. Dat we er allemaal de consequenties van gaan ondervinden lijkt mij duidelijk. Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.
Ik dat het heel goed mogelijk is dat je je eigen situatie iets te veel vertaalt naar 'we'. Kijk eens om je heen, is 'minder meer' voor het overgrote deel van de mensen 'uitzichtloze situatie'?
  donderdag 22 november 2012 @ 12:56:46 #194
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_119499918
quote:

[..]

jij zit op het miljoen dollar huis niveau,dat zi voor simpele zielen buiten bereik

Maar we zijn trots, dat je wilt deelnemen aan de discussie met eenvoudige mensen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119499950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

jij zit op het miljoen dollar huis niveau,dat zi voor simpele zielen buiten bereik

Maar we zijn trots, dat je wilt deelnemen aan de discussie met eenvoudige mensen.
Wij zouden al trots zijn als je ook maar enige blijk van 'willen deelnemen aan de discussie' zou etaleren.
pi_119500034
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.
Die situatie gaat wel komen maar is mijns inziens niet gerelateerd aan huizenprijzen eerder aan de leeftijds opbouw van onze bevolking en dat we gewoon veel eerder de AOW omhoog hadden moeten gooien. We gaan gewoon naar een japanscenario toe, en helaas zijn de meeste post babyboomers een stel domme schapen en geloven ze dat we langzaam de pensioenleeftijd moeten omhoog brengen, terwijl we dat al vanaf de invoering door drees had moeten gebeuren. Dat had drees toendertijd ook al gezegd maar zolang er maar nog veel werkende mensen bijkwamen waren de gevolgen voor de kortzichtige pensioen fondsen nog lang niet zichtbaar.
pi_119500078
Denk eerder ziektekosten en sociale zekerheid, Basp1

Dat overstijgt AOW met een factor 20
pi_119500328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

QFT, en daaraan toevoegend dat die hoop ook niet van echt veel realiteitszin getuigt.
  donderdag 22 november 2012 @ 13:49:18 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_119501509
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:57 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Wij zouden al trots zijn als je ook maar enige blijk van 'willen deelnemen aan de discussie' zou etaleren.
-O- :? :O
pi_119503393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:03 schreef michaelHD9 het volgende:
Denk eerder ziektekosten en sociale zekerheid, Basp1

Dat overstijgt AOW met een factor 20
AOW valt in mijn visie ook onder de sociale zekerheid.

Maar ziektekosten dat is idd een heikel punt waar we nog een uitgebreide maatschappelijke discussie over zouden moeten voeren wat wel en niet wenselijk en nog mogelijk is in onze huidige maatschappij. Ik snap onze overheid in deze ook niet dat ze zo graag mensen zo gezond mogelijk willen laten leven, waardoor de levensverwachting ook nog flink toeneemt, dus bijvoorbeeld roken ontmoedigen, maar dat kost de staat in het totaal alleen maar meer geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')