Gedraag je nou eens niet als een kleuter man, je weet heel goed dat je alleen maar zit te trollen en te zuigen. Je veinst een serieuze discussie te willen, maar ondertussen doe je er alles aan om een serieuze discussie (als daar af en toe al sprake van is) te laten ontsporen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan ook hè. Wat voegt dit nou toe?
Het is wel waarquote:Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Sjabba het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan ook he. Wat voegt dit nou toe?
Als je nou met een bron kwam ipv je eigen mening om het te onderbouwen...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is wel waar
Belangen van banken staat voorop bij de heren, de veilingverkopen beginnen te knellen bij de banken en goed ook
Dan is deze bewering vast wel weer te onderbouwen met cijfersquote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is wel waar
Belangen van banken staat voorop bij de heren, de veilingverkopen beginnen te knellen bij de banken en goed ook
Wat fijn dat er hier serieus gepraat wordtquote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onwaarschijnlijk dat hier een antwoord op komt maar als de prijzen sinds 1-1-2008 gedaald zijn voor een gemiddeld huís tot het niveau van 2004 wat geldt dan voor een huís tot 1 miljoen, laten we zeggen vrijstaand, minimaal 800 kuub en 1500 meter grond
Wat is er mis met de eigen mening als bron? Natuurlijk is het een stukje speculatie maar daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Sjabba het volgende:
Als je nou met een bron kwam ipv je eigen mening om het te onderbouwen...
Waarom vraag je dat eigenlijk? Je zult hier alleen maar gegis als antwoord krijgen. Als je een specifiek huis op het oog hebt, dan kun je toch gewoon opvragen wat het huis moet kosten?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat fijn dat er hier serieus gepraat wordt
Ze willen graag xeno bashen, is een volkssport geworden onder zeepbelblazersquote:Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eigen mening als bron? Natuurlijk is het een stukje speculatie maar daar is niks mis mee.
Er is niks mis mee als je zelf de verantwoording neemt en je eigen lasten betaald. Het beleid is er echter volledig op gericht om mensen die domme dingen gedaan hebben van de ondergang te redden op kosten van mensen die daar part nog deel aan hebben gehad.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
Maar speculeren met huizenprijzen dat was dan weer totaal fout.
Kom op zeg je lult jezelf steeds meer vast.
vreemd dat je je medehogehuizenprijzen beminners daar nooit van beticht terwijl die hezelfde doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gedraag je nou eens niet als een kleuter man, je weet heel goed dat je alleen maar zit te trollen en te zuigen. Je veinst een serieuze discussie te willen, maar ondertussen doe je er alles aan om een serieuze discussie (als daar af en toe al sprake van is) te laten ontsporen.
Een bedrijf ja? Really? Een bedrijf?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Artimunor het volgende:
[..]
vreemd dat je je medehogehuizenprijzen beminners daar nooit van beticht terwijl die hezelfde doen.
je meet met 2 maten, je valt aan wat er niet in je straatje past, en moedigt aan wat wel in je straatje past.
moderators: luister niet naar deze persoon! (of eigenlijk kan het niet anders dan dat er een bedrijf achter deze avatar zit te propaganderen)
verder ben ik het wel me je/jullie/het eens dat xeno wat gematigder zou kunnen posten, maar dit geld zeker voor jouzelf ook, plus nog een hele zwik mensen.
Ok... ik zal proberen wat gematigder te posten. Ik weet wel dat ik mensen tegen de haren instrijk met mijn manier van posten maar dat is soms ook wel nodig om mensen op de realiteit te wijzen. Sommige informatie is nog een beetje te verteren als je er met het nodige sarcasme en zelfspot hoogte van neemt. Feit is gewoon dat we in een situatie verkeren waar nog heel veel mensen nog heel lang onder zullen gaan lijden.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Artimunor het volgende:
vreemd dat je je medehogehuizenprijzen beminners daar nooit van beticht terwijl die hezelfde doen.
je meet met 2 maten, je valt aan wat er niet in je straatje past, en moedigt aan wat wel in je straatje past.
moderators: luister niet naar deze persoon! (of eigenlijk kan het niet anders dan dat er een bedrijf achter deze avatar zit te propaganderen)
verder ben ik het wel me je/jullie/het eens dat xeno wat gematigder zou kunnen posten, maar dit geld zeker voor jouzelf ook, plus nog een hele zwik mensen.
Voor mij heeft het kopen van een afgeleefd huurkrot nog steeds niet de ondergang betekend en zover ik het kan overzien kost het mij nog steeds een stuk minder als dat ik er was blijven huren.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Er is niks mis mee als je zelf de verantwoording neemt en je eigen lasten betaald. Het beleid is er echter volledig op gericht om mensen die domme dingen gedaan hebben van de ondergang te redden op kosten van mensen die daar part nog deel aan hebben gehad.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ok... ik zal proberen wat gematigder te posten. Ik weet wel dat ik mensen tegen de haren instrijk met mijn manier van posten maar dat is soms ook wel nodig om mensen op de realiteit te wijzen. Sommige informatie is nog een beetje te verteren als je er met het nodige sarcasme en zelfspot hoogte van neemt. Feit is gewoon dat we in een situatie verkeren waar nog heel veel mensen nog heel lang onder zullen gaan lijden.
Correct. En die mensen hadden allemaal zelf beter op moeten letten. Want het is niet normaal als je naar een bank gaat voor pak m beet 2 ton, en dan je handtekening zetten voor zo'n bedrag, puur en alleen maar op basis van wat de meneer (of mevrouw) tegenover je tegen je zegt.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ok... ik zal proberen wat gematigder te posten. Ik weet wel dat ik mensen tegen de haren instrijk met mijn manier van posten maar dat is soms ook wel nodig om mensen op de realiteit te wijzen. Sommige informatie is nog een beetje te verteren als je er met het nodige sarcasme en zelfspot hoogte van neemt. Feit is gewoon dat we in een situatie verkeren waar nog heel veel mensen nog heel lang onder zullen gaan lijden.
De maatschappij in een totale chaos? Zo zal het niet verlopen hoor, zelfs toen de Duitsers het hart uit Rotterdam bombardeerden was de rust in grote delen van Nederland ongekend. Dat we er allemaal de consequenties van gaan ondervinden lijkt mij duidelijk. Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:
Voor mij heeft het kopen van een afgeleefd huurkrot nog steeds niet de ondergang betekend en zover ik het kan overzien kost het mij nog steeds een stuk minder als dat ik er was blijven huren.
Maar goed het beleid is er op gericht om gewoon de maatschappij niet totaal te ontwrichten dat daarvoor compromissen gesloten moeten worden is niet meer dan logisch zou ik zeggen.
Dat sommigen hier graag de maatschappij in een totale chaos willen zien vervallen alleen omdat ze dan denken ooit voor een appel en een ei een huis aan te kunnen schaffen dat begrijp ik echt niet en is mijns inzien nog veel ernstiger als de vergrijpen waarvan we de banksters betichten.
Ik dat het heel goed mogelijk is dat je je eigen situatie iets te veel vertaalt naar 'we'. Kijk eens om je heen, is 'minder meer' voor het overgrote deel van de mensen 'uitzichtloze situatie'?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De maatschappij in een totale chaos? Zo zal het niet verlopen hoor, zelfs toen de Duitsers het hart uit Rotterdam bombardeerden was de rust in grote delen van Nederland ongekend. Dat we er allemaal de consequenties van gaan ondervinden lijkt mij duidelijk. Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.
jij zit op het miljoen dollar huis niveau,dat zi voor simpele zielen buiten bereikquote:Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wij zouden al trots zijn als je ook maar enige blijk van 'willen deelnemen aan de discussie' zou etaleren.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij zit op het miljoen dollar huis niveau,dat zi voor simpele zielen buiten bereik
Maar we zijn trots, dat je wilt deelnemen aan de discussie met eenvoudige mensen.
Die situatie gaat wel komen maar is mijns inziens niet gerelateerd aan huizenprijzen eerder aan de leeftijds opbouw van onze bevolking en dat we gewoon veel eerder de AOW omhoog hadden moeten gooien. We gaan gewoon naar een japanscenario toe, en helaas zijn de meeste post babyboomers een stel domme schapen en geloven ze dat we langzaam de pensioenleeftijd moeten omhoog brengen, terwijl we dat al vanaf de invoering door drees had moeten gebeuren. Dat had drees toendertijd ook al gezegd maar zolang er maar nog veel werkende mensen bijkwamen waren de gevolgen voor de kortzichtige pensioen fondsen nog lang niet zichtbaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik ga liever door een korte periode van grote onzekerheid dan dat we 20 jaar lang in een uitzichtloze situatie terecht gaan komen.
QFT, en daaraan toevoegend dat die hoop ook niet van echt veel realiteitszin getuigt.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor mij heeft het kopen van een afgeleefd huurkrot nog steeds niet de ondergang betekend en zover ik het kan overzien kost het mij nog steeds een stuk minder als dat ik er was blijven huren.
Maar goed het beleid is er op gericht om gewoon de maatschappij niet totaal te ontwrichten dat daarvoor compromissen gesloten moeten worden is niet meer dan logisch zou ik zeggen.
Dat sommigen hier graag de maatschappij in een totale chaos willen zien vervallen alleen omdat ze dan denken ooit voor een appel en een ei een huis aan te kunnen schaffen dat begrijp ik echt niet en is mijns inzien nog veel ernstiger als de vergrijpen waarvan we de banksters betichten.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:57 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Wij zouden al trots zijn als je ook maar enige blijk van 'willen deelnemen aan de discussie' zou etaleren.
AOW valt in mijn visie ook onder de sociale zekerheid.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:03 schreef michaelHD9 het volgende:
Denk eerder ziektekosten en sociale zekerheid, Basp1
Dat overstijgt AOW met een factor 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |