Maar dan blijven er nog minder kandidaten over om de tsunami te kopenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar. Janken over handelaren, terwijl de overheid juist de termijn voor het terugvragen van kostenkoper bij verkoop heeft verlengd!
Schaf dat terugvragen dan af, wordt het minder aantrekkelijk voor diezelfde handelaren.
Kom maar op met argumenten die mijn ongelijk aantonen danquote:Op donderdag 22 november 2012 10:44 schreef Sjabba het volgende:
Jee Xeno, je bent weer lekker bezig zeg, helpt heel het topic weer omzeep met je speculaties...
80% van de posts zijn van jou en die bestaan voor 90% uit speculaties.
En dan klagen over onbetrouwbare politici. Jammer dat hij zich niet aan zijn belofte houdt het topic met rust te laten, het heeft misschien 2 dagen geduurd.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:44 schreef Sjabba het volgende:
Jee Xeno, je bent weer lekker bezig zeg, helpt heel het topic weer omzeep met je speculaties...
80% van de posts zijn van jou en die bestaan voor 90% uit speculaties.
Iets met een zeepbel als je gelijkgestemden als xeno wilt vinden.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:53 schreef elplato het volgende:
[..]
En dan klagen over onbetrouwbare politici. Jammer dat hij zich niet aan zijn belofte houdt het topic met rust te laten, het heeft misschien 2 dagen geduurd.
Wat zijn, behalve misschien tweakers, nog interessante fora m.b.t. de huizenmarkt?
Overdrijven is ook een talentquote:Op donderdag 22 november 2012 10:53 schreef elplato het volgende:
[..]
En dan klagen over onbetrouwbare politici. Jammer dat hij zich niet aan zijn belofte houdt het topic met rust te laten, het heeft misschien 2 dagen geduurd.
Wat zijn, behalve misschien tweakers, nog interessante fora m.b.t. de huizenmarkt?
Misschien moet je dat even aan een makelaar vragen? Vraag anders even op wat de hoogte van de hypotheek is die op het huis rust.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onwaarschijnlijk dat hier een antwoord op komt maar als de prijzen sinds 1-1-2008 gedaald zijn voor een gemiddeld huís tot het niveau van 2004 wat geldt dan voor een huís tot 1 miljoen, laten we zeggen vrijstaand, minimaal 800 kuub en 1500 meter grond
Die RTFM nerds kunnen gewoon niet zo goed overweg met de werkelijke wereld, die houden liever hun VR-bril opquote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef Basp1 het volgende:
Het heeft niets met ja knikkers te maken maar meer waarschijnlijk met zuigen en trollen waar de RTFM nerds erg goed op letten. Als ze dat hier gedaan zouden hebben zou jij allang aan je 200e kloon bezig zijn.![]()
Wat een demagogie weer Basp1, ik ben trots op jequote:Maar goed de huizenbezitters moeten verantwoordelijkheid nemen voor hun schulden maar wat verantwoordelijkheid om een topic geod te laten verlopen zelf nemen is teveel gevraagd blijkbaar.
Gaat niet om een specifiek huis en ben niet aan de marktquote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Misschien moet je dat even aan een makelaar vragen? Vraag anders even op wat de hoogte van de hypotheek is die op het huis rust.
Dit dus. Maar goed, dit topic zal binnenkort wel weer gesloten worden. Jammer, maar van een spervuur van xeno spam wordt niemand wijzer.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef Basp1 het volgende:
Het heeft niets met ja knikkers te maken maar meer waarschijnlijk met zuigen en trollen waar de RTFM nerds erg goed op letten. Als ze dat hier gedaan zouden hebben zou jij allang aan je 200e kloon bezig zijn.![]()
Maar goed de huizenbezitters moeten verantwoordelijkheid nemen voor hun schulden maar wat verantwoordelijkheid om een topic geod te laten verlopen zelf nemen is teveel gevraagd blijkbaar.
Dat zei ik recent al, dat deze laatste kans geen lang leven beschoren was. Uitgerekend Xeno reageerde daar op door te zeggen dat ik dat niet moest zeggen want het verstoort de discussie (of iets van die strekking) om vervolgens weer op oude voet verder te gaan terwijl ie een paar dagen eerder zich vrijwillig terug trok uit dit topic.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef elplato het volgende:
[..]
Dit dus. Maar goed, dit topic zal binnenkort wel weer gesloten worden. Jammer, maar van een spervuur van xeno spam wordt niemand wijzer.
Dus als ik het goed begrijp kom jij hier in dit topic 'zeuren' over mijn post gedrag zonder zelf ook maar ooit 1 zinvolle bijdrage geleverd te hebben?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef elplato het volgende:
[..]
Dit dus. Maar goed, dit topic zal binnenkort wel weer gesloten worden. Jammer, maar van een spervuur van xeno spam wordt niemand wijzer.
Nog zo'n poster in deze reeks die alleen maar commentaar weet te leveren. Jammer want ik hoop eigenlijk dat er een levendige discussie uitbreekt over de huizenmarkt. In plaats daarvan komen er alleen maar mensen afgeven op mijn gedragquote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
Maar zoals altijd, het ligt aan anderen, niet aan zichzelf.
Xeno waarom zouden we een discussie met jou voeren tegen de stroom diarree die je hier spuit is niet in te gaan en het klopt toch altijd niet wat wij zeggen en anders wordt het een paar postings daarna wel getropedeerd met je standaard zooi over oogballen en andere onzin of je slechte voorspellingen dat de huizenmarkt crasht met 50% binnen 2 jaar wat je al 5 jaar aan het beweren bent.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Nog zo'n poster in deze reeks die alleen maar commentaar weet te leveren. Jammer want ik hoop eigenlijk dat er een levendige discussie uitbreekt over de huizenmarkt. In plaats daarvan komen er alleen maar mensen afgeven op mijn gedrag![]()
En dat ligt dan niet aan jou? Fyi, ik postte vroegah al in de voorlopers van deze huizenmarkt reeks, Sjabba herken ik nog. De discussie was een stuk inhoudelijker doordat er niet continu op een eenzijdige manier argumenten herhaald werden, al lag dat gevaar toen natuurlijk ook op de loer.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kom jij hier in dit topic 'zeuren' over mijn post gedrag zonder zelf ook maar ooit 1 zinvolle bijdrage geleverd te hebben?
Ik daag je uit... kom eens met een zinvolle bijdrage i.p.v. hier je gal te komen spuwen
[..]
Nog zo'n poster in deze reeks die alleen maar commentaar weet te leveren. Jammer want ik hoop eigenlijk dat er een levendige discussie uitbreekt over de huizenmarkt. In plaats daarvan komen er alleen maar mensen afgeven op mijn gedrag![]()
Laten we dan de conclusie trekken dat ik vaak overdrijf maar dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:33 schreef Basp1 het volgende:
Xeno waarom zouden we een discussie met jou voeren tegen de stroom diarree die je hier spuit is niet in te gaan en het klopt toch altijd niet wat wij zeggen en anders wordt het een paar postings daarna wel getropedeerd met je standaard zooi over oogballen en andere onzin of je slechte voorspellingen dat de huizenmarkt crasht met 50% binnen 2 jaar wat je al 5 jaar aan het beweren bent.
Toch mooi dat de overheid opkomt voor de belangen van banken dat zie je nooitquote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Basp1 het volgende:
Maar gelukkig voor jullie bemoeid onze brombeer opstelten zich ook al met de huizenmarkt. Ik snap niet wat hij ermee te maken heeft maar kijk eens iedereen zou mee moeten kunnen gaan bieden bij openbare huizen veilingen:
[..]
.quote:do 22 nov 2012, 09:41 | 13 reacties
Betere prijs door op huis bieden via internet
DEN HAAG -
Particulieren kunnen straks via internet een bod doen op een huis dat gedwongen wordt geveild. Dat moet niet alleen de mogelijkheden voor deze kooplustigen vergroten, maar er ook toe leiden dat minder huizen (ver) beneden de marktwaarde worden verkocht. Nu houden handelaren de prijs vaak laag
Dat staat in een plan van minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie). Hij stuurde het wetsvoorstel donderdag naar de Tweede Kamer.
Door met name de praktijken van die handelaren lijden de banken verlies en zitten verkopers met een restschuld.
Dat is dan een kwestie van dat de lamme de blinde leidt, want die mensen die afgingen op wat iemand tegen hun vertelde hadden zelf moeten narekenen, navragen, info moeten inwinnen bij andere partijen, etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Laten we dan de conclusie trekken dat ik vaak overdrijf maar dat er een kern van waarheid in zit.
Huizenprijzen dalen en zullen blijven dalen. Als we het over diarree hebben dan moet je ook even afgeven op de aanhoudende stroom van verkeerde informatie die de zeepbelblazers de wereld inbrengen via de media.
Hoeveel onderwaarde hebben de kopers al die vorig jaar nog op aanraden van de NVM een 'slimme zet' deden en 'een goed gevoel' overhouden aan de koop van hun leven? Hoeveel mensen zitten wel niet in de problemen omdat ze afgingen op al de mooie praatjes van corrupte politici, banksters, makelaars, hypotheekadviseurs etc... etc...?
Noem mijn aanklacht tegen deze mensen maar diarree, als er mensen zijn die hierdoor van de untergang gered worden dan is mijn missie bij voorbaat geslaagd
Zeepbellen blazen is een emotioneel fenomeen. Als je gelooft dat je stapel stenen op een postzegel een kapitaal waard is dan is elk logische argument dat zegt dat een baksteen een baksteen waard is een eenzijdig argument.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef elplato het volgende:
En dat ligt dan niet aan jou? Fyi, ik postte vroegah al in de voorlopers van deze huizenmarkt reeks, Sjabba herken ik nog. De discussie was een stuk inhoudelijker doordat er niet continu op een eenzijdige manier argumenten herhaald werden, al lag dat gevaar toen natuurlijk ook op de loer.
Niets staat je in de weg om mijn posts over te slaan.quote:Nu kom ik hier om nieuws over dit onderwerp te lezen alsmede de meningen van enkele users, want zonder het altijd met iedereen eens te zijn kan ik de bijdragen en inzichten van sommigen zeer waarderen.
Gespam? Ik post gewoon wat berichtjes die ik elders op het net tegenkom. Met als doel om mensen voor te lichten met wat veelal uit de MSM gehouden word door het staatsjournaal en minitruequote:Het gespam van iemand die elke verantwoordelijkheid in haar leven ontloopt hoort daar duidelijk niet bij en verpest het anders zeer interessante topic. En verder ga ik ook niet meer in discussie met je![]()
Opstelten is er als de kippen bij als er een bank in nood is, typerend voor het gedrag van VVD politiciquote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Toch mooi dat de overheid opkomt voor de belangen van banken dat zie je nooit
Top van de overheid,
[..]
.
En gewoon doorgaan ook he. Wat voegt dit nou toe?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Opstelten is er als de kippen bij als er een bank in nood is, typerend voor het gedrag van VVD politici
En gewoon doorgaan ook hč. Wat voegt dit nou toe?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Sjabba het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan ook he. Wat voegt dit nou toe?
Inderdaad, want ik heb nooit inhoudelijk op je gereageerd wou je zeggen. Schei toch uit. Ik ben topics lang inhoudelijk op je bullshit in gegaan. Je kloon Xeno heeft niet voor niks een AEX ban he, dat is niet omdat je je onder die nick nou zo voorbeeldig gedroeg.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |