quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor wie het volgende topic opent, misschien de TT even wijzigen in:
"Doorbraak zaak Marianne Vaatstra"
Het kan mij werkelijk niets schelen dat mensen hier hopen dat het niet de dader isquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat vooral irritant is, is dat jij niet leest wat er geschreven wordt, maar zo gruwelijk dramt met je eigen interpretatie van de nieuwsberichten dat mensen werkelijk gaan hopen dat hij niet de dader blijkt te zijn, niet omdat ze dat echt wensen, maar omdat jouw gedram zo dom en allesoverheersend is dat het heerlijk zou zijn om jouw "het is de DADER!!!!!" officieel fout te laten zijn.
Feit is dat ze een match hebben, en op basis daarvan een verdachte hebben aangehouden, ten eerste zullen ze het DNA nogmaals moeten controleren om zeker te weten dat er geen fout is gemaakt, en ten tweede zal het onderzoek verder moeten uitwijzen wat er werkelijk gebeurd is die nacht.
De kans is inderdaad groot dat als het DNA ook bij een tweede onderzoek blijkt te kloppen, dat de man die nu opgepakt is ook de dader is, maar op dit moment staat dat nog niet vast.
Dat is wat iedereen al tigduizend keer gepost heeft, en jij komt telkens niet verder dan "IK HEB HET VANMORGEN VROEG AL ONDERZOCHT, EN DIT IS DE DADER!!!"
Dat complete gebrek aan nuance, terwijl de onderzoekers nu zelf het DNA nog moeten controleren, is schijtirritant en exemplarisch voor jouw manier van posten.
ja, ook als je een baan probeert te krijgen en iemand dus jouw naam ff googled...quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is alleen maar vervelend als wannabe-journalistjes de naam google'n en de eerste de beste foto van hem pakken, die dus van de naamgenoot blijkt te zijn. Au.
Dus je mag geen andere mening hebben dan de grote Robijn allesheerser?quote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het kan mij werkelijk niets schelen dat mensen hier hopen dat het niet de dader is![]()
Mensen hier hebben hun eigen agenda. Bijvoorbeeld dat ze bang zijn dat er wel eens overal DNA onderzoek afgenomen gaat worden. Ik ben voor!
Ook voor jou: wacht maar eens af tot de persconferentie. Daar zitten mensen die het toch echt beter weten dan jij.
Ik denk niet dat Peter daar de zelfreflectie voor heeft. Dan maakt ie nog even 2 documentaires waarom hij WEL de dader is.quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het toch niet juist blijkt te zijn, denkt die peter r de fries ook eens na voor hij gaat tweeten.
zal hij nooit doen. Hij wil zo veel mogelijk aandacht van de media...quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het toch niet juist blijkt te zijn, denkt die peter r de fries ook eens na voor hij gaat tweeten.
of hij wist niet dat het voor de vaatstra zaak was; of was dat bij het onderzoek gemeld?quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Injetta het volgende:
Het is natuurlijk wel een gek idee dat die man mee heeft gedaan aan dat DNA-onderzoek. Maar ja... ergens kan ik het me wel voorstellen hoe dat gegaan zou kunnen zijn.
Hij is getrouwd en heeft kinderen. Dat onderzoek is groot nieuws geweest en iedereen in de omgeving praat erover en is daar mee bezig.
Wat had hij tegen zijn vrouw en kinderen moeten zeggen als hij niet mee zou doen? Met welk argument? Niemand vermoedt iets. Je bent de normale huisvader in de ogen van je familie en je hele omgeving en je werk. Ik denk dat hij zo in het nauw was gedreven dat hij niet anders kon dan meedoen en tegen beter weten in hoopte dat hij er toch op de een of andere manier doorheen zou slippen. Mensen blijven vaker tegen beter weten in hopen op een wondertje......
Het lijkt me trouwens voor die vrouw, kinderen, zijn ouders (als die nog leven), broers/zussen, schoonfamilie wel een enorme klap. Het lijkt me dat die op dit moment in een soort van shock verkeren en misschien ook wel tegen beter weten in, hopen dat het een fout/vergissing is.
Hij had het gewoon op principiėle bezwaren kunnen gooien.quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Injetta het volgende:
Het is natuurlijk wel een gek idee dat die man mee heeft gedaan aan dat DNA-onderzoek. Maar ja... ergens kan ik het me wel voorstellen hoe dat gegaan zou kunnen zijn.
Hij is getrouwd en heeft kinderen. Dat onderzoek is groot nieuws geweest en iedereen in de omgeving praat erover en is daar mee bezig.
Wat had hij tegen zijn vrouw en kinderen moeten zeggen als hij niet mee zou doen? Met welk argument? Niemand vermoedt iets. Je bent de normale huisvader in de ogen van je familie en je hele omgeving en je werk. Ik denk dat hij zo in het nauw was gedreven dat hij niet anders kon dan meedoen en tegen beter weten in hoopte dat hij er toch op de een of andere manier doorheen zou slippen. Mensen blijven vaker tegen beter weten in hopen op een wondertje......
Dan had ie onder een steen geleefd zeg.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef houwert het volgende:
[..]
of hij wist niet dat het voor de vaatstra zaak was; of was dat bij het onderzoek gemeld?
Ik mag toch hopen van wel, het zou van de gekke zijn dat ze zomaar DNA onderzoek doen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef houwert het volgende:
[..]
of hij wist niet dat het voor de vaatstra zaak was; of was dat bij het onderzoek gemeld?
nou zo raar is dat niet, of dat nou helemaal correct is of nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als de media roepen dat hij de dader is volg jij??
quote:"Gisteravond om een uur of 11 kregen we een telefoontje van de officier van justitie: we hebben hem", zegt Vaatstra.
Dan waren ze waarschijnlijk via familieleden uiteindelijk bij hem terecht gekomen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had het gewoon op principiėle bezwaren kunnen gooien.
Nou ik had sowieso geen DNA afgegeven. Met het argument dat ik de overheid helemaal niet vertrouw met dat soort gevoelige informatie en ik er geen moer van geloof dat het digitale DNA-profiel vernietigd wordt na het onderzoek.quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me trouwens voor die vrouw, kinderen, zijn ouders (als die nog leven), broers/zussen, schoonfamilie wel een enorme klap. Het lijkt me dat die op dit moment in een soort van shock verkeren en misschien ook wel tegen beter weten in, hopen dat het een fout/vergissing is.
Je kan natuurlijk zeggen dat je wel gaat en vervolgens toch even iets anders gaat doen. Ja, wederom een leugen maar als je dan toch al zo lang bezig bent kan er toch nog wel een bij.quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel of een meerderheid hier ernstig twijfelt of dit de dader wel is, terwijl het een zeer grote kans is dat dit wel zo is. De theoretische kans dat het niet zo is, moet natuurlijk uitgesloten worden, maar hier focust iedereen op die onwaarschijnlijkheid.quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is juist heel raar. Hoop dat jij s verdacht wordt en publiekelijk gelynched word.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie is ook niet zo heel belangrijk, als ie
[..]
nou zo raar is dat niet, of dat nou helemaal correct is of niet
[..]
Had je met de brief onder je arm naar buiten gegaan en ipv die test een pakje sigaretten kunnen halen om toch de schijn op te houden?quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Injetta het volgende:
Ik ook. Dan kunnen we jou tenminste gedwongen op laat nemen als blijkt dat je een chromosoom teveel hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ze bang zijn dat er wel eens overal DNA onderzoek afgenomen gaat worden. Ik ben voor!
Het OM kon ook zeggen dat het voor een moordzaak was. Dat hij miss verwachte dat het niet voor een 13 jaar oude moordzaak was...quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel, het zou van de gekke zijn dat ze zomaar DNA onderzoek doen.
Dat lees ik helemaal niet. Waar haal je dat vandaan? Een meerderheid zegt wel dat - in z'n algemeenheid - een 100% DNA match niet direct betekent dat iemand schuldig is.quote:Op maandag 19 november 2012 14:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het lijkt wel of een meerderheid hier ernstig twijfelt of dit de dader wel is
Peter is dan iedere week op de TV.quote:Op maandag 19 november 2012 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Peter daar de zelfreflectie voor heeft. Dan maakt ie nog even 2 documentaires waarom hij WEL de dader is.
Zoveel moordzaken zijn er niet in die omgeving denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 14:03 schreef houwert het volgende:
[..]
Het OM kon ook zeggen dat het voor een moordzaak was. Dat hij miss verwachte dat het niet voor een 13 jaar oude moordzaak was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |