http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.htmlquote:Professor en eredoctoraat
Iemand die de functie van hoogleraar vervult op een universiteit krijgt de titel professor.
Als u een uitzonderlijke prestatie heeft geleverd in de wetenschap of als u een bijzondere niet-academische prestatie heeft geleverd (bijvoorbeeld in de politiek), kunt u de titel 'doctor honoris causa' of 'dr.h.c.' krijgen (eredoctoraat).
Onrechtmatig een titel voeren
Het is wettelijk verboden een titel te voeren die u niet heeft. U kunt hiervoor een geldboete krijgen. Wanneer u iemand anders verdenkt van het onrechtmatig voeren van een titel, kunt u dit melden bij de officier van justitie.
Zijn broer zit in het goudquote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Professor Kamal is een Afrikaanse Marabout (a Muslim religious leader and teacher) en medium helderziende.
Hij adverteert als volgt:
[ afbeelding ]
Twee quotes:
"Zelfs in de meest hopenloze gevallen"
'"find hapiness and potect yourself from evil"
Klacht: ik ben toch niet overtuigt dat deze man mij kan helpen!
quote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Geldt niet voor 'professor' volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Hij voert ook nog eens onrechtmatig de titel professor.
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.html
Je kan altijd nog langs de blokker.quote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Professor Kamal is een Afrikaanse Marabout (a Muslim religious leader and teacher) en medium helderziende.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zijn broer zit in het goud![]()
[ afbeelding ]
Correctie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef _GdR_ het volgende:
Dankzij Professor Kamal ben ik een lul van 140cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |