Dat heet vrouw zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:06 schreef Ezio het volgende:
Een heel verhaal terwijl alleen de laatste alinea al volstaat![]()
TS
Die allemaal ongesteld zijnquote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef dubbelsjaars het volgende:
Wat lijkt me dat ruk zeg.. naar een voetbalwedstrijd in een vak met 100% vrouwen.
Zoals ik zeg, iets over hebben voor je vriendinnen. Heb al gevraagd of ik niet voor Waalwijk mocht juichen, maar dat vond ze niet cool.quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef TheClown1 het volgende:
waarom in godsnaam naar een feyenoord wedstrijd gaan als ajacied...
was het waard? overigens wel chapeu want je bent echt een goede vriendin dat je zoiets doetquote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, iets over hebben voor je vriendinnen. Heb al gevraagd of ik niet voor Waalwijk mocht juichen, maar dat vond ze niet cool.
En waarom ik haar niet zelf laat bellen: dat vind ze eng.
hier keihard roepen maar thuis met een schort in de keuken zitten terwijl je vriendin/vrouw lekker op de bank hangt hahaquote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben er wel voor dat vrouwen in een apart vak gezet worden. Ik noem dat een keuken.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Mucha-Girl het volgende:
NIEEEEETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD....FEEEEEEYEEEEENOOOOORD.
Het is nog waar ook. De bank heet overigens ING.quote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hier keihard roepen maar thuis met een schort in de keuken zitten terwijl je vriendin/vrouw lekker op de bank hangt haha
met jouw ing pasje naar de ikea ofzo terwijl jij thuis lekker alles voor haar doetquote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. De bank heet overigens ING.
IKEA?quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
met jouw ing pasje naar de ikea ofzo terwijl jij thuis lekker alles voor haar doet
quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Mucha-Girl het volgende:
NIEEEEETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD....FEEEEEEYEEEEENOOOOORD.
Eerste Divisie.quote:Op maandag 19 november 2012 13:42 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De echte club van Rotterdam. Een echte herenclub. Dat is eens iets heel anders dan al die tokkies die in de Kuip zitten.
Ik gun het jullie, want zo Rotterdams ben ik gelukkig weer wel.quote:Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar weer Eredivisie. Je weet het niet.
Ik vroeg mijn vriendin nog of ik echt mijn Ajax-shirtje niet aan mocht, maar dan zou ik geweigerd worden. Echt flauwquote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef Equites het volgende:
Als ze in de kuip merken dat je voor Ajax bent heb je een probleem.
Dankjewel. Het maakt mij niet zoveel uit, maar voor de club is Eredivisie spelen wel beter natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik gun het jullie, want zo Rotterdams ben ik gelukkig weer wel.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dankjewel. Het maakt mij niet zoveel uit, maar voor de club is Eredivisie spelen wel beter natuurlijk.
Feyenoord heeft wel een van de grootste bazen in het Nederlandse voetbal; Martins Indi![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vriendin nog of ik echt mijn Ajax-shirtje niet aan mocht, maar dan zou ik geweigerd worden. Echt flauw
Dat word je doodquote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vriendin nog of ik echt mijn Ajax-shirtje niet aan mocht, maar dan zou ik geweigerd worden. Echt flauw
/carequote:
pics van TS en haar vriendin.quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Vrouwen.quote:
Pics van tieten op Fok!quote:Op maandag 19 november 2012 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, dat wordt genieten van klassiekers als :
''Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.''
En
''Laat je tieten zien, laat ze zien, laat ze zien, laat ze ziiiiiiien''
Pffff, van alle fokkers hoor!!!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja is dat voor jou het ultieme ?
Tieten zijn top, maar ik kijk er liever in het echt naar dan op fok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |