TS is een goed persoon en heeft derhalve iets over voor de mensen om haar heen. Een vriendin van TS (nee, geen pics) wilde met TS naar de Ladies Night in de Kuip, aanstaande 1 december.
Dan is er kennelijk een thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk, waarbij er dan een aantal dingen georganiseerd worden voor vrouwen in het stadion. Omdat vriendje van vriendin in kwestie er niet heen wilde, vroeg vriendin dus TS. Met tegenzin (want geen kakkerlak) stemde ik toe.
Echter, nou had de vriendin het briljante idee opgevat dat ik dus maar even de ticketbestellijn moest bellen, zodat ik met 12,50 korting kaartjes kon krijgen voor het speciale 'vrouwenvak.' Wat op zich al klachtwaardig is natuurlijk, een vrouwenvak in een voetbalstadion. Want wat is er mis met gewoon gezellig met de boys naar een wedstrijd gaan?
Hoe dan ook, TS belde dus vanmorgen de ticketlijn, en werd daar 15 minuten in de wacht gezet. À 15 cent per minuut godverdomme. Gedurende die 15 minuten heb ik de gehele tijd naar supportersliedjes moeten luisteren, en als Ajacied is dat de ergste vorm van marteling die er bestaat.
Klacht: oorkanker oplopen door Feyenoordsupportersliedjes aan de telefoon, terwijl je ook nog 15 cent per minuut mag dokken.
Bonusklacht: dat liedje zit nu in mijn kop: NIEEEEETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD....FEEEEEEYEEEEENOOOOORD. Godverdomme.