Ik zie nu pas dat je ge-edit hebt. Daar kan ik ook niks aan doen dat er geen TR wordt geplaatst. Maar goed, niet iedereen denkt daar aan, en dat kun je ze ook niet verwijten.quote:
Weet ik. Maar ik kan er niet tegen dat wij er de dupe van zijn, terwijl we er niks mee te maken hebben.quote:
Ik was op dat moment eventjes afwezig van fok. Heb daarom die hele discussie gemist.quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Dan heb je nog genoeg andere sc's om in te kijken. Helaas, is het nu inderdaad dat een aantal het voor anderen verpesten echter hebben ook de posters die er gister waren maar niet meededen aan de discussie niks gedaan, er is geen TR geplaatst of contact geweest met mods.
Geen idee. Ik ben geen mod.quote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is dat niet alleen met de besloten fora Zo? Maar een waarschuwing voor de betrokkenen Lijkt me Wel Op zijn plaats, maar dat is Aan De Mods om Te besluiten.
Begrijpelijk.. Maar ja goed, laten we t even afwachten en duimen dat t beter gaat zodra de boel weer open gaatquote:Op maandag 19 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik kan er niet tegen dat wij er de dupe van zijn, terwijl we er niks mee te maken hebben.
Ja, we kunnen toch niks anders doenquote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Maar ja goed, laten we t even afwachten en duimen dat t beter gaat zodra de boel weer open gaat
Naja, gewoon naar een andere sc gaan en rustig afwachten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, we kunnen toch niks anders doen
idd geef ons even de tijd wil jequote:Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, gewoon naar een andere sc gaan en rustig afwachten.
Heb je dan liever halfslachtige maatregelen, waar niemand zich van aan trekt? Het is jammer dat het zo moet, maar de sfeer in de SC is De laatste tijd al veranderd., denk dat dat er ook Wel In Meespeelt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen mod.
Kennelijk trekken die zich ook geen hol aan van de overige users![]()
Nu hebben de mensen die het hebben lopen verzieken ook gewoon nog een extra positieve bekrachtiging.
Ik vind wat jullie doen nogal overdreven.quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Tamashii het volgende:
God. Wat een overdrijving zeg. Nou als je het niet wilt snappen, dan maar niet.
Nee, mijn voorstel vind ik eigenlijk helemaal niet halfslachtig, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je dan liever halfslachtige maatregelen, waar niemand zich van aan trekt? Het is jammer dat het zo moet, maar de sfeer in de SC is De laatste tijd al veranderd., denk dat dat er ook Wel In Meespeelt.
Heb ik niks van gemerkt (behalve dan dat topickapen laatst), de sfeer in een sc verandert altijd wel na verloop van tijd. Lijkt me wel normaal toch?quote:Op maandag 19 november 2012 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je dan liever halfslachtige maatregelen, waar niemand zich van aan trekt? Het is jammer dat het zo moet, maar de sfeer in de SC is De laatste tijd al veranderd., denk dat dat er ook Wel In Meespeelt.
Tuurlijk verandert de sfeer, vooral met een nieuwe instroom van "nieuwe" users, maar zo positief was de sfeer nou ook weer niet de laatste tijd.. Genoeg spanningen steeds en dat valt goed terug te lezen imo..quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niks van gemerkt (behalve dan dat topickapen laatst), de sfeer in een sc verandert altijd wel na verloop van tijd. Lijkt me wel normaal toch?
Er Zijn meerdere mensen Die er niet meer posten daardoorquote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niks van gemerkt (behalve dan dat topickapen laatst), de sfeer in een sc verandert altijd wel na verloop van tijd. Lijkt me wel normaal toch?
Verplaatsen naar feedback?quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen bij alles wat er gezegd word.
Daar zeg ik dat het stom is om tieten te plaatsen als de SC onder een vergrootglas ligt.
Want? Ik heb er niets meer over te zeggen.quote:
Ik wel, maar of je er uberhaupt oor voor hebt...quote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Want? Ik heb er niets meer over te zeggen.
Nee niet meer. Ik ben er wel een keer klaar mee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wel, maar of je er uberhaupt oor voor hebt...
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik ben er wel een keer klaar mee.
En dat wat je met Evie bespreekt doe je ook maar IrL of via andere wegen voor er weer gezeik uitkomt.
Lees JIJ eens wat er staat.quote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Je betrekt dingen op mij, en dan ga je zitten verkondigen dat ik een slachtofferrol aanneem![]()
Lees eens wat er staat ofzo voordat je zit te oordelen.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het onderzoek gebaseerd op real time pleasure of virtuele plaatjes?
quote:
Ben je nou zo vergeetachtig?quote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht ik heb een aardige buffer opgebouwd...
Dat heeft toch helemaal niks te maken met dat gezeik van gisteravond?quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je nou zo vergeetachtig?
Het zal me een worst wezen. Je houdt het maar buiten de SC.quote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks te maken met dat gezeik van gisteravond?
Heb jij je wel ingelezen?
Ehm sorry hoor?quote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen. Je houdt het maar buiten de SC.
KT dat ging daar niet over. Dat weet jij net zo goed.quote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor?
Waarom?
Mag ik niet met Evie praten over naar tieten kijken in de slowchat?
Waar moet het dan over gaan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Tally het volgende:
KT dat ging daar niet over. Dat weet jij net zo goed.
En voor nu ben ik er klaar mee. Je persoonlijke zooi houdt je maar buiten de SC.
omdat je dezelfde (onzinnige vraag) tig keer herhaalt betekend niet dat ik er antwoord op moet geven.quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt toch best antwoord geven op vragen..?
2 maal, men noemt het interesse... Zo een intieme vraag was het nou ook weer niet hoor, misschien zou het leuk zijn als je dan gewoon antwoord zou geven?quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
omdat je dezelfde (onzinnige vraag) tig keer herhaalt betekend niet dat ik er antwoord op moet geven.
Het gaat je namelijk niets aan.
De reeks is geopend in SEX. Ik weet het want ik was bij deel 1. En zo ver ik weet is het nooit de bedoeling geweest om het in GC te krijgen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Seven. het volgende:
En kan die reeks nu eindelijk verhuizen naar GC? Bij het openen werd er gezegd dat het herzien zou worden. Na 100 delen lijkt me toch wel dat het bewezen is dat het een serieuze SC is en de reeks heeft nooit thuisgehoord in SEX. Lesbeau staat al in GC, Homo wil zelf met liefde in ONZ blijven en de transgenders zitten in R&P omdat zij meer het emotionele aspect van genderdysforie aan bod laten komen. Bi yourself wordt in het SEX hokje gedrukt want wij zijn allemaal seks beluste (man)hoeren die van 2 walletjes vreten, zoiets? OK OK, ik weet dat dat zwaar gechargeerd is om het zo te stellen en ik hoop/weet dat de gemiddelde fokker er iets genuanceerder tegenaan kijkt.
Ik persoonlijk ervaar maar zelden iets als discriminerend en ik probeer er niet al te zwaar aan tillen, maar het blijft me storen.
Maar natuurlijk wel, het is jullie specifieke seksualiteit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef Seven. het volgende:
Het was wel de bedoeling om naar GC te gaan maar daar deed je destijds al moeilijk over. Nog voor deel 1 geopend werd heb ik het al aangekaart in feedback. Biseksualiteit heeft niets maar dan ook niets met SEX te maken.
De serieuze topics worden heel serieus benaderd, dat er onzin topics tussenstaan doet daar niks aan af, dat gebeurt ook wel in GC.quote:Het is nogal backwards om biseksualiteit in dit hokje te drukken, want SEX is niet bepaald een serieus forum met veel kwaliteitstopics.
Het past beter in SEX omdat het met jullie specifieke seksualiteit te maken heeft.quote:Als het nergens op slaat wat ik zeg, dan zie ik het bezwaar niet om naar GC te gaan. Het is ronduit kwetsend voor degene die er aanstoot van neemt. Ik neem er aanstoot van.
Tally zegt niet voor niks dat jouw mening daarover nergens op slaat.quote:Bi yourself wordt in het SEX hokje gedrukt want wij zijn allemaal seks beluste (man)hoeren die van 2 walletjes vreten, zoiets? OK OK, ik weet dat dat zwaar gechargeerd is om het zo te stellen en ik hoop/weet dat de gemiddelde fokker er iets genuanceerder tegenaan kijkt.
Waarom lesbeau dan wel in GC? Waarom mogen de homo's dan wel kiezen voor ONZ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel, het is jullie specifieke seksualiteit.
[..]
De serieuze topics worden heel serieus benaderd, dat er onzin topics tussenstaan doet daar niks aan af, dat gebeurt ook wel in GC.
[..]
Het past beter in SEX omdat het met jullie specifieke seksualiteit te maken heeft.
En dat jij het kwetsend vindt heeft meer met jouw mening over het subforum ''sex'' an sich te maken, dat beeld van je klopt niet en is een hoop gezeur naar mijn mening.
Ik persoonlijk zou lesbeau en homo ook in SEX gooien, maar ik weet de achterliggende gedachte van beide slowchats niet dus misschien is het wel heel logisch dat lesbeau wel in GC staat en homo in onzin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Seven. het volgende:
Waarom lesbeau dan wel in GC? Waarom mogen de homo's dan wel kiezen voor ONZ?
Ja dat ligt aan jou ja.quote:En ik zal eerlijk zijn: SEX is doorgaans geen serieus forum te noemen en dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Biseksualiteit zou eventueel wel geaccepteerd worden in andere subfora, maar dit past beter dus blijft het lekker in SEX.quote:Het gaat mij er vooral om dat biseksualiteit dus domweg in de andere subfora niet geaccepteerd wordt. Maar wij zijn ook gewoon mensen zoals hetero's, homo's, lesbo's, transgenders en ik denk dat lang niet alle biseksuelen automatisch in SEX gaan kijken voor contact met gelijkgestemden.
Ik kan (naar eerdere ervaringen dan) ook niet lekker overweg met Tally hoor, ze komt soms op me over alsof ze totaal niet vanuit een andere positie wilt denken...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef Seven. het volgende:
Tally zou nog zeggen dat mijn mening nergens op slaat als ik zeg dat gras groen is. Maar ik zie wel je punt aangaande het feit dat er ook wel kwaliteitstopics te vinden zijn. Maar dan nog vind ik dat de doelgroep van SEX en Bi yourself maar weinig met elkaar overeen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |