PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
van NOS.nlquote:Volgens Mariannes vader Bauke Vaatstra heeft de verdachte in september zelf dna afgestaan. Vaatstra kent de 45-jarige man niet persoonlijk, maar zijn kleinkinderen gingen met de kinderen van de verdachte naar school.
Hoezo zou hij dat aan haar moeten uitleggen? Hij zegt gewoon: ik ga DNA afgeven, houdoe. Gaat even bij friet van piet een kroket eten en komt terug.quote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Thorb het volgende:
Mja je hebt ook wel een probleem als je aan je vrouw moet uitleggen waarom je geen DNA wil afstaan. Misschien werd voor hem de drempel om zichzelf aan te geven te hoog en nu is hij er dan alsnog bij. Of hij moet gedacht hebben dat hij niet gepakt zou worden
Zal nog wel duidelijk worden
In Friesland weten ze waarschijnlijk niet eens wat DNA is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo zou hij dat aan haar moeten uitleggen? Hij zegt gewoon: ik ga DNA afgeven, houdoe. Gaat even bij friet van piet een kroket eten en komt terug.
Jawel, want VDM zei ooit eens dat dik zijn in zijn DNA zatquote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Friesland weten ze waarschijnlijk niet eens wat DNA is.
Even naar tradepile sturen en dan vanuit daar store in club.quote:Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef Thorb het volgende:
Ik heb 69 consumables en nu kan ik een formatiekaartje niet in mijn club doen
Inderdaad, goals gaan voor.quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
Wijnaldum gaat echt geen IF krijgen voor die goal en assist. Snap ook niet waarom er zoveel spelers bij de suggesties staan die 1 goal en 1 assist hebben, die worden het toch bijna nooit.
Als zo'n Fries al weet wat DNA is, zal hij waarschijnlijk gedacht hebben dat zijn DNA inmiddels wel veranderd is. Het zijn geen hoogvliegers zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, want VDM zei ooit eens dat dik zijn in zijn DNA zat
hi hi grapje.
Nuchtere mensen die liever met beide benen in de wei staan.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als zo'n Fries al weet wat DNA is, zal hij waarschijnlijk gedacht hebben dat zijn DNA inmiddels wel veranderd is. Het zijn geen hoogvliegers zeg maar.
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien, erg leuke serie ook leuk dat er een groter achterliggend verhaal is en niet gewoon de ene zaak na de andere.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Weet niet meer wie hier over Person of Interest begon, maar het boeit me tot nu toe welBeter dan 24.
Vond het wel aardig spelen maar je trekt wel heel veel naar binnen waardoor het daar wat vol komt te staam. Ligt er ook wel aan wat voor CM's je gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier al met 4312 gespeeld en beviel het ?
Veel te compact in de praktijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier al met 4312 gespeeld en beviel het ?
Bedankt bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Weet niet meer wie hier over Person of Interest begon, maar het boeit me tot nu toe welBeter dan 24.
Ondertussen is hij in waarde gedaald en maak jij dus verlies door EAquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Janeiros het volgende:
Na 15 dagen heb ik mijn winning bid Suarez eindelijk gekregenjawel jawel..
Zo zou je het wel kunnen bekijken inderdaad.. Maar een basisplek krijgt die sws!quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ondertussen is hij in waarde gedaald en maak jij dus verlies door EA
Link?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef BDIL het volgende:
Lol een gast op twitch die pokemon binnen 2 uur uitspeelt![]()
Gewoon voor 1 miljoen erop zettenquote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef Johnbon het volgende:
Vorige week neymar if gekocht met de gedachten dat die wel behoorlijk waarde vast zou zijn.
Nu blijkt maar weer eens dat theorie en praktijk niet echt het zelfde blijkt. Heb betaald 934.000 nu een week niet op de xbox geweest en zie dat die al voor 840.000 oid buy now te koop staat.
Wat denken jullie? Nog even afwachten of mijn verlies nemen nu....
Ik heb al teams in die formaties en 4222 kan ook niet met de spelers in kwestie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Veel te compact in de praktijk.
Zou dan eerder kiezen voor 4222 of 451
Hmm... lastig.. Nou ik wacht gewoon nog even en zet hem er idd voor 1 miljoen op. Misschien nemen er hier meer een voorbeeld aan.quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 miljoen erop zetten
Zou denk ik nog even wachten, grafiekje op UDB stijgt maar is dat een fix?
Eentje voor 1.5 miljoen gegaan waardoor grafiek verneukt is.
Met cheats ?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef BDIL het volgende:
Lol een gast op twitch die pokemon binnen 2 uur uitspeelt![]()
Gewoon voor 150 start price erop zetten en kijken wat er gebeurd, kan je lachen man.quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hmm... lastig.. Nou ik wacht gewoon nog even en zet hem er idd voor 1 miljoen op. Misschien nemen er hier meer een voorbeeld aan.
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook een loterij houden waarbij iedereen voor 10k een lot kan kopen.
Misschien zijn er wel deelnemers die meerdere lootjes willen kopenquote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bij 97 deelnemers gaat deze loterij door.
Meer profit!!!quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel deelnemers die meerdere lootjes willen kopen
dat zou kunnen betekenen dat het maandag half twee is.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog maar 2 Fabbrini's op de markt, wat zou dat betekenen?
Kijk even jullie clubs na aub
quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou kunnen betekenen dat het maandag half twee is.
Incl. Feyenoordshirtje, ik met PSV uitshirtje. 3-1 gewonnen, direct rood voor Immers in de 90e minuut.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
Ik speel met Silvers tegen een heel Feyenoord teamVDM?
![]()
Frank de Boer als manager
quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef BDIL het volgende:
Dit is kk gayHalen we divisie 1 kicked Rijst ons allemaal uit de club
Echt een pauper...
Ach neem het niet persoonlijk op. -Het was maar een grapje- Het ergste wat ik heb gedaan iis een paar uur clubs wat ik van jullie heb ontnomen. Ik zal Smookz manager maken zodat hij jullie kan accepteren. Behalve Dutchstonerquote:
Dan mag jij je contract terugkopen. Voor 5euro. Zodra ik je in de club zie, kick ik je eruit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dit nu weer een kut actie dan. Ik hoop dat rijst dit niet was want anders is hij het kleine beetje aan respect wat hij bij elkaar heeft gekocht verloren.
Hahaha, shit just got real baby!quote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Iemand een pauper noemen terwijl je van diegene op dezelfde dag gratis 2 maanden EL hebt gekregen. Het was voor mij duidelijk dat je me probeerde te fokken. Bij de eerste kansen begon je al te roepen Torres en via je ademhalingen hoorde ik al dat je aan het lachen was. Ik weet dat je een grapje maakte. Kan ik tegen hoor. Maar al fok je met mij dan doe ik het nog erger. Blijkbaar was jij dus de enige die alleen boos werd gisteravond.
[..]
[..]
Ach neem het niet persoonlijk op. -Het was maar een grapje- Het ergste wat ik heb gedaan iis een paar uur clubs wat ik van jullie heb ontnomen. Ik zal Smookz manager maken zodat hij jullie kan accepteren. Behalve Dutchstoner
[..]
Dan mag jij je contract terugkopen. Voor 5euro. Zodra ik je in de club zie, kick ik je eruit.
En wat is er nu gebeurd? Ik heb echt veel gemist vrees ikquote:Op maandag 19 november 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Check laatste quote. Ik had coins van hem gekocht vorig jaar
Iwan probeerde mij boos te maken. En bij elke gemiste kans riep hij Torres. Dat had wel invloed op mn spel. Daarna ging Thor op mijn plek staan, dat vond ik opzich niet erg want ik speelde toch al dramatisch maar wou Iwan wel even pakken..Wou in eerste instantie alleen hem kicken maar Thor was manager dus ik moest iedereen verwijderen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, shit just got real baby!
Wat is er gebeurd?
Haha, ik heb dat nooit gezegd hè. Je hebt dat zelf geopenbaardquote:Op maandag 19 november 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Check laatste quote. Ik had coins van hem gekocht vorig jaar
Daar gaat het ook niet om/quote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat nooit gezegd hè. Je hebt dat zelf geopenbaard
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iwan probeerde mij boos te maken. En bij elke gemiste kans riep hij Torres. Dat had wel invloed op mn spel. Daarna ging Thor op mijn plek staan, dat vond ik opzich niet erg want ik speelde toch al dramatisch maar wou Iwan wel even pakken..Wou in eerste instantie alleen hem kicken maar Thor was manager dus ik moest iedereen verwijderen.
Oh gaan we nu zo doen. Oke... Het was mn broertje gister.quote:Op maandag 19 november 2012 14:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan. Anyways, ik was gister redelijk drunk... Was dit alweer vergeten.
ik boos hahahha nee hoor maar het was een lage actie. Ik vroeg je nog of het je boeide dat we je gingen stressen en je zei nee lachend. Dat jij er nu onderuit probeert te komen fijn, want als dit andersom was geweest had je nu al een heisa gemaakt.Als je mij eruit had gekicked oke maar waarom de rest dan ? 3 potjes wachtenquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Iemand een pauper noemen terwijl je van diegene op dezelfde dag gratis 2 maanden EL hebt gekregen. Het was voor mij duidelijk dat je me probeerde te fokken. Bij de eerste kansen begon je al te roepen Torres en via je ademhalingen hoorde ik al dat je aan het lachen was. Ik weet dat je een grapje maakte. Kan ik tegen hoor. Maar al fok je met mij dan doe ik het nog erger. Blijkbaar was jij dus de enige die alleen boos werd gisteravond.
[..]
[..]
Ach neem het niet persoonlijk op. -Het was maar een grapje- Het ergste wat ik heb gedaan iis een paar uur clubs wat ik van jullie heb ontnomen. Ik zal Smookz manager maken zodat hij jullie kan accepteren. Behalve Dutchstoner
[..]
Dan mag jij je contract terugkopen. Voor 5euro. Zodra ik je in de club zie, kick ik je eruit.
Haha, lekker zielig. Grow a pair and get the fuck over it.quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
Het maakt me niet uit wat de rest gaat zeggen. Jullie kunnen nu allemaal erin (behalve Tobi) en Jepperdeprep is Manager.
En wat heb ik nou precies gedaan? Een paar potjes clubs van je ontnomen. Blijkbaar zit dat diep. Ik ben niet boos wellicht was ik een beetje geïrriteerd. Dus heb ik de bal teruggekaatst. Nu zitten jullie weer in de club dus wie maakt er nu een probleem van?quote:Op maandag 19 november 2012 14:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik boos hahahha nee hoor maar het was een lage actie. Ik vroeg je nog of het je boeide dat we je gingen stressen en je zei nee lachend. Dat jij er nu onderuit probeert te komen fijn, want als dit andersom was geweest had je nu al een heisa gemaakt.Als je mij eruit had gekicked oke maar waarom de rest dan ? 3 potjes wachten
(offline aangegeven) tot we naar divisie 1 waren en dan kicken zegt genoeg hoe hard je het raakte. Ik dacht dat je tegen een grap kon en ik zie torres niet echt als een belediging. Over de EL code, ik geef je een nieuwe code terug want op dat terugkomen op iets wat he gratis kreeg is ook wel laag.
Mij zit het niet diep, ik ben lekker gaan slapen ( doelstelling was toch al behaaldquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
En wat heb ik nou precies gedaan? Een paar potjes clubs van je ontnomen. Blijkbaar zit dat bij je diep. Ik ben niet boos wellicht was ik een beetje geïrriteerd. Dus heb ik de bal teruggekaatst. Nu zitten jullie weer in de club dus wie maakt er nu een probleem van?
Het is gewoon iets wat een klein kind zou doen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
En wat heb ik nou precies gedaan? Een paar potjes clubs van je ontnomen. Blijkbaar zit dat diep. Ik ben niet boos wellicht was ik een beetje geïrriteerd. Dus heb ik de bal teruggekaatst. Nu zitten jullie weer in de club dus wie maakt er nu een probleem van?
2 en 3quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
Seizoen 1 gekeken maar het kon mij nog niet zo erg boeien zoals bijvoorbeeld The Walking Dead.
Ik twijfel om hem in de spits te doen met een andere BPL spits of IF Murphy en nog een andere SPL spits.quote:
Ik heb hem in 4321 en werkt echt top!quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik twijfel om hem in de spits te doen met een andere BPL spits of IF Murphy en nog een andere SPL spits.
voor dit teamquote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hem in 4321 en werkt echt top!
Goed excuus voor mij om te gaan vasten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox clubs, het zal nooit meer hetzelfde zijn
Ja. Kunnen we potje spelenquote:Op maandag 19 november 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Is black ops 2 een aanrader of niet? Vind black ops gewoon 1 niet leuk en MW3 ook niet, MW2 ben ik wel helemaal gek van.
Kinderachtig of niet. ik kan de humor er wel van inzien al zou ik zelf niet in de club zitten. Jullie doen nu alsof ik de club heb verwijderd.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mij zit het niet diep, ik ben lekker gaan slapen ( doelstelling was toch al behaald)
Ik had je volwassener verwacht maar dit is kinderachtig, dus voortaan maak ik maar geen grappen of opmerkingen want ik weet wie het wel kan hebben.
Dat had je moeten doenquote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kinderachtig of niet. ik kan de humor er wel van inzien al zou ik zelf niet in de club zitten. Jullie doen nu alsof ik de club heb verwijderd.
Ja, maar ik ben dan ook meer een cod fan dan van andere spellen. MW3 was wel echt vreselijk. BO 2 vind ik heel veel beterquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar, is het de 50 euro waard of niet?
Mayuka is wel érg goed!quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
Jerome ga ik denk ik maar kopen als spits en daarnaast Vaz Te, anders is het pacehoer gehalte wat hoog als ik Mayuka ofzo neem
Lukaku + Bentekequote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
Jerome ga ik denk ik maar kopen als spits en daarnaast Vaz Te, anders is het pacehoer gehalte wat hoog als ik Mayuka ofzo neem
Vergelijkbaar met MW2 of niet? Want dat vond ik geweldigquote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook meer een cod fan dan van andere spellen. MW3 was wel echt vreselijk. BO 2 vind ik heel veel beter
Ja, gaat wel die kant op. Ik vind het een mix tussen BO en MW2. Alleen niet meer die tering noobtubes en geen fucking commandoquote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met MW2 of niet? Want dat vond ik geweldig
Nice.quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, gaat wel die kant op. Ik vind het een mix tussen BO en MW2. Alleen niet meer die tering noobtubes en geen fucking commando
Een keer tegen moeten spelen met mijn gouden team, het was geen pretje.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7986/
hij lijkt mij ook wel een baasje!
MIj ook wel eens gebeurd, /care. Het gaat erom dat je plezier hebt toch, het is maar een spelletjequote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
Dat ik je positie pakte het er ook mee te maken dat je zei dat je wegging het potje ervoor. Toen had ik hem al ST gemaakt en kwam je alsnog, prima ging ik weer RM. Vond het wel irritant dat we 2 spitsen hadden die niet scoorden dus ik vond dat ik wel een potje in de spits mocht. Of dat nou ten koste van jou ging of Siem maakte mij niet uit (1 om 0), Siem scoorde zelfs nog minder. Volgens mij is het positie 'stelen' wel vaker gebeurd maar goed. Mij ook wel eens gebeurd namelijk.
Tsja iedereen wordt wel eens afgezeken in de party, vooral als je ST staat. Behalve bij Marcel die werd nog veel erger afgezeken ongeacht positie, dat ging zelfs wat te ver denk ik achteraf, en daar hoorde ik Rijst toen niet over.quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIj ook wel eens gebeurd, /care. Het gaat erom dat je plezier hebt toch, het is maar een spelletje
Het is altijd leuk zolang het niet over jezelf gaat.quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja iedereen wordt wel eens afgezeken in de party, vooral als je ST staat. Behalve bij Marcel die werd nog veel erger afgezeken ongeacht positie, dat ging zelfs wat te ver denk ik achteraf, en daar hoorde ik Rijst toen niet over.
Nou mij boeit het echt werkelijk niks hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is altijd leuk zolang het niet over jezelf gaat.
Mwah ik vind dat ik ook wel mag incasseren aangezien ik vaak genoeg zelf wat zeg. Ga er ook altijd vanuit dat iedereen oud genoeg is om te zeggen als het genoeg is maar dat moet ik dan maar niet doen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is altijd leuk zolang het niet over jezelf gaat.
Maakt mij ook geen fluit uit als ik niet scoor met clubsquote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou mij boeit het echt werkelijk niks hoor
Als ik in de spits sta en niet scoor ligt dat namelijk niet aan mij maar aan de ballen die ik krijg, als ik weer scoor is het wel eigen kwaliteit natuurlijk.
Waarom mag jij er niet meer in?quote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is een spelletje man. Als je een zooi gasten in een partychat zet gaat er gegarandeerd iemand afgezeken worden. Daar moet je tegen kunnen en anders moet je lekker Hello Kitty Adverture Island 2 spelen.
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom mag jij er niet meer in?
Donk en Padtquote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie op CB en GK?
Lekker snel weer.quote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie op CB en GK?
Ik maar denken dat het koek en ei was bij de grote xboxersquote:
We zaten net in divisie 1 dus ging wel lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het koek en ei was bij de grote xboxers
Smookz laat je er wel in man, hij is chillquote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is toch het Fok! team... Niet het Rijst team? Lijkt me niet dat hij daar over gaat. Slaat sowieso nergens op, het is altijd gezellig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander nietquote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik dan maar met langzame spelers gaan spelen
Kwestie van de goede CAM's zoeken, je kunt er geen LW ofzo neerzetten (tenminste niet met 9 chem).quote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Janeiros het volgende:
Welke posities zouden als vervanger op een CAM kunnen? Wingers of Flank spelers? Want bij 4-2-3-1 heb je verdumme 2 CAM's op je flanken en da's niet de bedoeling
Wij zitten vast bij 6quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zaten net in divisie 1 dus ging wel lekker
346 van de wereld alles
Wij zaten vast bij 3 maar nu met Iwan op de any liep het ineens weer. Vorig jaar hadden we een winststreak van 50+ en ineens verloren we allesquote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zitten vast bij 6
Snap er niks van
Araujo is best wel slecht ja maar gelukkig heb je Martins Indi, die herstelt het welquote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
zo dan maar
[ afbeelding ]
wel jammer van die LB en CB maar ja.
Hebben wij ook, toen met div 6 nog 3 punten nodig over 5 potjes, alles verlorenquote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij zaten vast bij 3 maar nu met Iwan op de any liep het ineens weer. Vorig jaar hadden we een winststreak van 50+ en ineens verloren we alles
Waarom niet Duarte als CM? edit die heb je dus alquote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie op CB en GK?
En als jij mooie goals blijft makenquote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij zitten al geruime tijd in divisie 1, zelfs al vaak gewonnen (al ben ik daar zelf nooit bij geweest
).
We kunnen trouwens ook alleen maar winnen in divisie 1 als Omni de any is, anders gewoon de cup spelen.
quote:
Brazilianen 4-3-3 met Hulk, Thiago Silva, Neymar, IF Ronaldinho en IF Diego.quote:
Hoe vaak moet ik mezelf nog herhalen? Het is niet dat ik de club heb verwijderd of dat ik OG's had gemaakt als verdediger zodat we niet konden promoverenquote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is een spelletje man. Als je een zooi gasten in een partychat zet gaat er gegarandeerd iemand afgezeken worden. Daar moet je tegen kunnen en anders moet je lekker Hello Kitty Adverture Island 2 spelen.
Doen, is echt een god. Ik vind het lastig om keepers te beoordelen, ze vallen bij fifa vaak alleen op als ze falen. Forster heeft nog niet gefaald, Stockdale wel. Van de keepers die ik gebruikt het is het denk ik zo: Forster > Padt > Stockdale > Zoet > Protoquote:
Zou ik niet doenquote:
Haha, ik heb vandaag nog niet zo hard gegniffeld.quote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je er een kaartje overheen gooit dan wel
59 defending.. Zijn broer kan welquote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, ik heb vandaag nog niet zo hard gegniffeld.
ff srs
Zijn broer is wel een stuk duurderquote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
59 defending.. Zijn broer kan wel
Proto is wel echt waardeloosquote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doen, is echt een god. Ik vind het lastig om keepers te beoordelen, ze vallen bij fifa vaak alleen op als ze falen. Forster heeft nog niet gefaald, Stockdale wel. Van de keepers die ik gebruikt het is het denk ik zo: Forster > Padt > Stockdale > Zoet > Proto
Pantilimon, Pletikosa en Fabiano heb ik nog niet/amper mee gespeeld
[..]
Zou ik niet doen
Ach zoals jullie al zeggen het is maar een spelletje.quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook iemand 'unmanagen' mja
[..]
Dat vind ik al genoeg zeggen
Was je gister chagrijnig?quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik mezelf nog herhalen? Het is niet dat ik de club heb verwijderd of dat ik OG's had gemaakt als verdediger zodat we niet konden promoveren
Dat Thorb in de spits ging staan vond ik wel terecht en dat nam ik hem niet kwalijk (ook al leek dat er wel op). Wou iets flikken waarmee ik BDIL mee kon fokken. En ik kan prima tegen kritiek, ik wist sowieso al dat ik de shitload over me heen zou krijgen. Anders zou ik het niet doen.
Ik denk dat het iets met niveau te maken heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zitten vast bij 6
Snap er niks van
Dat is de reden om het niet te doen, niet de reden om het wel te doen. Kijk dat je Iwan, mij (al zei ik volgens mij niet zoveel) en Siem eruit zou gooien kan ik dan nog wel inkomen, al vind het nogal kinderachtig, Maar om de rest er ook uit te gooien slaat nergens op.quote:Op maandag 19 november 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach zoals jullie al zeggen het is maar een spelletje.
ik vond het wel grappig dat ie uitgerekend Smookz erin lietquote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is de reden om het niet te doen, niet de reden om het wel te doen. Kijk dat je Iwan, mij (al zei ik volgens mij niet zoveel) en Siem eruit zou gooien kan ik dan nog wel inkomen, al vind het nogal kinderachtig, Maar om de rest er ook uit te gooien slaat nergens op.
Smookz is gewoon liever dan jij.quote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig dat ie uitgerekend Smookz erin liet
Manchester komt met deze selectie naar Turkije.quote:Sam Johnstone, Anders Lindegaard; Rafael, Alexander Buttner, Phil Jones, Tom Thorpe, Marnick Vermijl, Scott Wootton; Michael Carrick, Davide Petrucci, Larnell Cole, Tom Cleverley, Darren Fletcher, Anderson, Nick Powell, Ashley Young, Ryan Tunnicliffe; Javier Hernandez, Joshua King, Danny Welbeck, Federico Macheda
Buttner is mee, niets aan de hand.quote:Op maandag 19 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Manchester komt met deze selectie naar Turkije.
Zul je zien dat die idioten van Galatasaray nog 3 punten pakken tegen United en daarmee de tweede ronde gaan spelen na een dramatisch begin.
En dat doet pijn hequote:Op maandag 19 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Manchester komt met deze selectie naar Turkije.
Zul je zien dat die idioten van Galatasaray nog 3 punten pakken tegen United en daarmee de tweede ronde gaan spelen na een dramatisch begin.
Weet ik maar gelukkig is het bij ons geen populariteitswedstrijd maar gaat het puur om de kille cijfers: gemaakte goals, assists en passing percentage.quote:
Ik zou de eerste 2 sowieso top 2 staanquote:Op maandag 19 november 2012 15:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet ik maar gelukkig is het bij ons geen populariteitswedstrijd maar gaat het puur om de kille cijfers: gemaakte goals, assists en passing percentage.
Ik zal ze wel even opzoeken om aan te tonen.... OH SHIT![]()
Daarom hebben jullie nog nooit van ons gewonnenquote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met niveau te maken heeft.
Jonge, duels aangaan is toch voor homo'squote:
Size doesn't matter.quote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat Quintero een beest zou zijn. Is hij maar 166cm
Nee je zou sowieso onderaan staan tenzij je iets anders kan bewijzen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 2 sowieso top 2 staan![]()
Het was een wraakactie ja en dacht; Je leeft maar 1x . De rest kan gewoon weer joinen. Zelfs Stonerquote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is de reden om het niet te doen, niet de reden om het wel te doen. Kijk dat je Iwan, mij (al zei ik volgens mij niet zoveel) en Siem eruit zou gooien kan ik dan nog wel inkomen, al vind het nogal kinderachtig, Maar om de rest er ook uit te gooien slaat nergens op.
Nee ik zou bovenaan staan en ik sta onderaanquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee je zou sowieso onderaan staan tenzij je iets anders kan bewijzen. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was een wraakactie ja en dacht; Je leeft maar 1x . De rest kan gewoon weer joinen. Zelfs Stoner
Nee, maar nu gaan alle Galatasaray-supporters praatjes krijgen omdat ze de groeps fase hebben overleefd.quote:
Omdat we pas 1 potje tegen jullie hebben gespeeldquote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie nog nooit van ons gewonnen
Omdat na die ene wedstrijd... tja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie nog nooit van ons gewonnen
Beter steel je auto's, want ja, je leeft maar 1xquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was een wraakactie ja en dacht; Je leeft maar 1x . De rest kan gewoon weer joinen. Zelfs Stoner
2 toch?quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat we pas 1 potje tegen jullie hebben gespeelden jullie daarna niet meer durfde
2 potjes gespeeld hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat we pas 1 potje tegen jullie hebben gespeelden jullie daarna niet meer durfde
Twee keer tochquote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nou nou voel je even goed!quote:Op maandag 19 november 2012 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Twee keer toch
Weet nog wel dat we tegen de club van Iwan en Siem toen gingen, scoorde ik omdat ik de uittrap van hun keeper blokkeerde
Daarna mijn hattrick compleet gemaakt
Kan met 2 alquote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Clubben is toch met je eigen prof in een club en dat dan met zn achten ofzo?
Hoe goed zijn jullie pro's dan?
YOLOquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alles kan YOLOquote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Balotelli CAM spelen of kan dat echt niet?
Staat niet op mijn lijstje want ik heb al een otoquote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter steel je auto's, want ja, je leeft maar 1x
Owquote:
Ja okee, maar goed zijn de pro's ongeveer?quote:
88 ST bij 1.86 niet overdrijvenquote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou voel je even goed!
Skkeltje met je kk prof met zijn 90 rating.
Nee nog niet, we spelen amper eigenlijk meerquote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
OwNog steeds weinig en ik deed niet mee
Ook al een potje op Fifa 13 gespeeld?? Daar zijn we op dit moment wel goed bezig. (Omni en P4L vooral)
Ik ben zelf een 86 CB, Walm is 85 ST en 86 CAM geloof ikquote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja okee, maar goed zijn de pro's ongeveer?
Als poker mijn pvr koopt dan kunnen we streamen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee nog niet, we spelen amper eigenlijk meer
Ligt aan je lengte maar bij mij is het iets vanquote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Clubben is toch met je eigen prof in een club en dat dan met zn achten ofzo?
Hoe goed zijn jullie pro's dan?
Hoeveel potjes heb jij als keeper gespeeldquote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je lengte maar bij mij is het iets van
Doelman: 84
Verdediger: 86
Middenveld: 90
ST: 88
Doe hem een offer he cant refusequote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als poker mijn pvr koopt dan kunnen we streamen.
Die Drop-in maar vind het saai. Dacht beetje omhoog doen voor als ik any zou zijn maar dat ben ik gelukkig nooit meerquote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij als keeper gespeeld
O ik wist niet dat je er meerdere kon hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je lengte maar bij mij is het iets van
Doelman: 84
Verdediger: 86
Middenveld: 90
ST: 88
Je kan je pro editten. Dus positie aanpassen na een potje.quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik wist niet dat je er meerdere kon hebben
Binnenkort maar eens uitvogelen en een potje meespelen.
ik zit ook op 84. Maar dat zegt meer iets over mijquote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Drop-in maar vind het saai. Dacht beetje omhoog doen voor als ik any zou zijn maar dat ben ik gelukkig nooit meer
Any met clubs is zo fijn als je spits dezelfde speelstijl heeftquote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Drop-in maar vind het saai. Dacht beetje omhoog doen voor als ik any zou zijn maar dat ben ik gelukkig nooit meer
Ik vind het fijn als ik de any ben en spits, dan winnen we namelijk alles.quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Any met clubs is zo fijn als je spits dezelfde speelstijl heeft
O op die manier.quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan je pro editten. Dus positie aanpassen na een potje.
Speel liever ST. CAM opzich ook wel omdat ik wel graag meeverdedig al vind ik andere mensen wel beter op CAM.quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Any met clubs is zo fijn als je spits dezelfde speelstijl heeft
quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond clubs op zijn fijnst toen GJE gedisconnect was en we zonder any speelden![]()
Dan luisteren de spelers tenminste en geven ze precies op het moment dat ik het wel de pass
CB is mooi man, vooral als je zo'n type Vidic bent, maar dan met pacequote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel liever ST. CAM opzich ook wel omdat ik wel graag meeverdedig al vind ik andere mensen wel beter op CAM.
RM/LM, CB en keeper zijn beetje saai
CDM nog wel tof.
Mijn verdediging is aardig solidequote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
Als GJE de Any is zou ik op de eigen doellijn gaan staan
Finesse shots zijn wel effectief als je die trait aan hebt. ik gebruik het alleen maar maar ik vaal dan steeds omdat ik in de korte hoek wil schieten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Finesse shots
Gewoon alles rammen man.
Sowieso vanavond weer met z'n allen op de doellijn staan en dan met de keeper + een poppetje het veld over combinerenquote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
Als GJE de Any is zou ik op de eigen doellijn gaan staan
Bij 1.89 kan je max 73 pace hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CB is mooi man, vooral als je zo'n type Vidic bent, maar dan met pace
Ja verdedigen wordt voor de any moeilijker als één van de CBs niet door de computer wordt bestuurdquote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij 1.89 kan je max 73 pace hebben![]()
Wel handig als je tegen een grote spits speelt maar tegen die 1.58 onhandig, nadeel is vooral dat de buitenspelval lastig te spelen is wat nogal irritant is voor de any.
Vaal?quote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Finesse shots zijn wel effectief als je die trait aan hebt. ik gebruik het alleen maar maar ik vaal dan steeds omdat ik in de korte hoek wil schieten.
Ik ben 1,79 geloof ik, met 80 kilo. Win elk kopduel en gooi die midgets van de bal af, tenzij ze zo'n lange tik naar voren geven, dan ben ik de lulquote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij 1.89 kan je max 73 pace hebben![]()
Wel handig als je tegen een grote spits speelt maar tegen die 1.58 onhandig, nadeel is vooral dat de buitenspelval lastig te spelen is wat nogal irritant is voor de any.
Ik snap de oorzaak van de wraakactie niet echtquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mwah vind hard schieten toch echt lekkerder. Finesse te vaak een afzwaaier en met 90 shooting vliegen ze er hard vaak genoeg in. Alleen in 1 op 1 als je dichtbij de keeper bent wel finessequote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Finesse shots zijn wel effectief als je die trait aan hebt. ik gebruik het alleen maar maar ik vaal dan steeds omdat ik in de korte hoek wil schieten.
Jullie hebben gewoon ontwenningsverschijnselen van jullie verslaving aan een topspits (ik!).quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap de oorzaak van de wraakactie niet echtOmdat ik Torres zei en iedereen ging lachen ?
op de Wiiquote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
spelen jullie clubs op ps3? of xbox?
beidequote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
spelen jullie clubs op ps3? of xbox?
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap de oorzaak van de wraakactie niet echtOmdat ik Torres zei en iedereen ging lachen ?
Ik zwengel hem aan, skype?quote:
En in fifa?quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben 1,79 geloof ik, met 80 kilo. Win elk kopduel en gooi die midgets van de bal af, tenzij ze zo'n lange tik naar voren geven, dan ben ik de lul
Is goedquote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zwengel hem aan, skype?
quote:
We misten je eerst wel maar nu niet meer!quote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon ontwenningsverschijnselen van jullie verslaving aan een topspits (ik!).
Netaan 60quote:Op maandag 19 november 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar wel 80 kilo toch. Welvaartsbuikje.
iddquote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe hem een offer he cant refuse
Bied hem 60 euro op de voorwaarde dat z'n moeder eten voor je kookt.quote:
Omdat ik er niet was ja, SHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Gister was ik toch echt de MVP, dus sssssssssssssst.
Jij bent al helemaal dramatischquote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Gister was ik toch echt de MVP, dus sssssssssssssst.
Omdat ik gekickt was ja, SSSSSSHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat ik er niet was ja, SHHHHHHHHHHHHH
JIj ookquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal dramatisch
Altijd voor eigen succes met die dramatische afstandsschoten
Wojoo..quote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Relletje incomingquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was met opzet de PI vergeten zodat jij het zou zien als happenquote:
Wij Dutchies ego'en nooit, en gunnen elkaar de goalsquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Ik vind mezelf best wel een goede spits. Alleen het probleem is dat ik mn vorm niet vaak kan vasthouden en dat ik vaak op de beslissende momenten faal.
Thorb is eigenlijk veel beter op die positie. Soms vind ik wel dat hij teveel egoot maar dat hoort erbij.
Jij kan alleen maar voorzetten erin koppen en je mag geen any omdat je alle ballen alleen maar naar jezelf speeltquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk van mij mag jij best spits en als het goed gaat vind ik het prima maar als het niet loopt heb ik liever dat er even doorgewisseld wordt. Van mij mocht Siem ook wel uit de spits.quote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Ik vind mezelf best wel een goede spits. Alleen het probleem is dat ik mn vorm niet vaak kan vasthouden en dat ik vaak op de beslissende momenten faal.
Thorb is eigenlijk veel beter op die positie. Soms vind ik wel dat hij teveel egoot maar dat hoort erbij.
Dus? Problemen mee?quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar voorzetten afronden en je mag geen any omdat je alle ballen alleen maar naar jezelf speelt
Zegt de spits die constant omdat de bal vraagt terwijl je niet vrij staat en dan boos word dat je 'm niet krijgtquote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach na 5 voorzetten doe je eens iets anderquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij Dutchies ego'en nooit, en gunnen elkaar de goals
quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus? Problemen mee?
Met je kuthoofd.
JA. De ego's zijn te grootquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
Zullen we 2 clubs maken en dan tegen elkaar spelen en dan nog meer ruzie maken en dan nooit meer tegen elkaar spelen
Ja ja ja. Ik heb wel als enige meer dan 100 goals voor de club gemaakt dus iets meer respect graag.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zegt de spits die constant omdat de bal vraagt terwijl je niet vrij staat en dan boos word dat je 'm niet krijgt![]()
Beter dan Crookk ja die kan niet verdedigenquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja ja. Ik heb wel als enige meer dan 100 goals voor de club gemaakt dus iets meer respect graag.
Yeah Rijst de ene manager en Iwan de andere.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
Zullen we 2 clubs maken en dan tegen elkaar spelen en dan nog meer ruzie maken en dan nooit meer tegen elkaar spelen
Eerst poten wie mag beginnen, schat ligt onder GEEN TRUCJESquote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Yeah Rijst de ene manager en Iwan de andere.
WELK TEAM KIEZEN JULLIE?
Iwan: Rijst:
1
2
3
4
5
Ja maar hoe denk je dat dat komt? Door die vloeiende aanvoer van de CAM's en wingers natuurlijk. Oftewel; moi.quote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja ja. Ik heb wel als enige meer dan 100 goals voor de club gemaakt dus iets meer respect graag.
Maar niet in die volgorde toch Gquote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
Top 3 ANY's
ThorB
Die scheld niet zoveel als we verliezen.
BDIL
Hij wel.
Cr00k
Maar wel jammer dat hij vaak met 4231 wil spelen.
Ik scheld altijdquote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
Top 3 ANY's
ThorB
Die scheld niet zoveel als we verliezen.
BDIL
Hij wel.
Cr00k
Maar wel jammer dat hij vaak met 4231 wil spelen.
Nu nog 5, weet niet hoe dat kwam.quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel maar we hadden ( hihi) 19 leden dus dat is best goed
kutje?quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als jullie maar niet met het k woord schelden want dat vind ik echt helemaal niet leuk.
Aldus meneer H. Ypocrietquote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als jullie maar niet met het k woord schelden want dat vind ik echt helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |