PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
van NOS.nlquote:Volgens Mariannes vader Bauke Vaatstra heeft de verdachte in september zelf dna afgestaan. Vaatstra kent de 45-jarige man niet persoonlijk, maar zijn kleinkinderen gingen met de kinderen van de verdachte naar school.
Hoezo zou hij dat aan haar moeten uitleggen? Hij zegt gewoon: ik ga DNA afgeven, houdoe. Gaat even bij friet van piet een kroket eten en komt terug.quote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Thorb het volgende:
Mja je hebt ook wel een probleem als je aan je vrouw moet uitleggen waarom je geen DNA wil afstaan. Misschien werd voor hem de drempel om zichzelf aan te geven te hoog en nu is hij er dan alsnog bij. Of hij moet gedacht hebben dat hij niet gepakt zou worden
Zal nog wel duidelijk worden
In Friesland weten ze waarschijnlijk niet eens wat DNA is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo zou hij dat aan haar moeten uitleggen? Hij zegt gewoon: ik ga DNA afgeven, houdoe. Gaat even bij friet van piet een kroket eten en komt terug.
Jawel, want VDM zei ooit eens dat dik zijn in zijn DNA zatquote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Friesland weten ze waarschijnlijk niet eens wat DNA is.
Even naar tradepile sturen en dan vanuit daar store in club.quote:Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef Thorb het volgende:
Ik heb 69 consumables en nu kan ik een formatiekaartje niet in mijn club doen
Inderdaad, goals gaan voor.quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
Wijnaldum gaat echt geen IF krijgen voor die goal en assist. Snap ook niet waarom er zoveel spelers bij de suggesties staan die 1 goal en 1 assist hebben, die worden het toch bijna nooit.
Als zo'n Fries al weet wat DNA is, zal hij waarschijnlijk gedacht hebben dat zijn DNA inmiddels wel veranderd is. Het zijn geen hoogvliegers zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, want VDM zei ooit eens dat dik zijn in zijn DNA zat
hi hi grapje.
Nuchtere mensen die liever met beide benen in de wei staan.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als zo'n Fries al weet wat DNA is, zal hij waarschijnlijk gedacht hebben dat zijn DNA inmiddels wel veranderd is. Het zijn geen hoogvliegers zeg maar.
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien, erg leuke serie ook leuk dat er een groter achterliggend verhaal is en niet gewoon de ene zaak na de andere.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Weet niet meer wie hier over Person of Interest begon, maar het boeit me tot nu toe welBeter dan 24.
Vond het wel aardig spelen maar je trekt wel heel veel naar binnen waardoor het daar wat vol komt te staam. Ligt er ook wel aan wat voor CM's je gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier al met 4312 gespeeld en beviel het ?
Veel te compact in de praktijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier al met 4312 gespeeld en beviel het ?
Bedankt bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Weet niet meer wie hier over Person of Interest begon, maar het boeit me tot nu toe welBeter dan 24.
Ondertussen is hij in waarde gedaald en maak jij dus verlies door EAquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Janeiros het volgende:
Na 15 dagen heb ik mijn winning bid Suarez eindelijk gekregenjawel jawel..
Zo zou je het wel kunnen bekijken inderdaad.. Maar een basisplek krijgt die sws!quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ondertussen is hij in waarde gedaald en maak jij dus verlies door EA
Link?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef BDIL het volgende:
Lol een gast op twitch die pokemon binnen 2 uur uitspeelt![]()
Gewoon voor 1 miljoen erop zettenquote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef Johnbon het volgende:
Vorige week neymar if gekocht met de gedachten dat die wel behoorlijk waarde vast zou zijn.
Nu blijkt maar weer eens dat theorie en praktijk niet echt het zelfde blijkt. Heb betaald 934.000 nu een week niet op de xbox geweest en zie dat die al voor 840.000 oid buy now te koop staat.
Wat denken jullie? Nog even afwachten of mijn verlies nemen nu....
Ik heb al teams in die formaties en 4222 kan ook niet met de spelers in kwestie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Veel te compact in de praktijk.
Zou dan eerder kiezen voor 4222 of 451
Hmm... lastig.. Nou ik wacht gewoon nog even en zet hem er idd voor 1 miljoen op. Misschien nemen er hier meer een voorbeeld aan.quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 miljoen erop zetten
Zou denk ik nog even wachten, grafiekje op UDB stijgt maar is dat een fix?
Eentje voor 1.5 miljoen gegaan waardoor grafiek verneukt is.
Met cheats ?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef BDIL het volgende:
Lol een gast op twitch die pokemon binnen 2 uur uitspeelt![]()
Gewoon voor 150 start price erop zetten en kijken wat er gebeurd, kan je lachen man.quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hmm... lastig.. Nou ik wacht gewoon nog even en zet hem er idd voor 1 miljoen op. Misschien nemen er hier meer een voorbeeld aan.
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook een loterij houden waarbij iedereen voor 10k een lot kan kopen.
Misschien zijn er wel deelnemers die meerdere lootjes willen kopenquote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bij 97 deelnemers gaat deze loterij door.
Meer profit!!!quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel deelnemers die meerdere lootjes willen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |