Dat is vannacht al gestopt toch?quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
SEX SC vervanging? Dus we gaan hier door met elkaar affakkelen?
Niet als ik de voorlopige sluitpost van de SEX SC lees...quote:
Dat dus!!quote:
huilies.quote:
Evie en KT.quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef twi het volgende:
Wat, SEX SC dicht? Zo moeilijk was dat doodsaaie groepje mensen toch niet te beheren?
Evie de bitch en kingtoppie?quote:
Die hele oude film?quote:Op maandag 19 november 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende maand naar War of the Worlds![]()
Zin in
Tamashii wacht op de hulptroepen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:57 schreef Royco1 het volgende:
Maar waarom is het nu dicht dan?
Zo heftig was het toch ook weer niet.
Jezus Christus, blij dat ze geen mod is van deze reeks dan. Ze zou zijn overleden aan DigitalGirl.quote:
Ja dat las ik, maar waar voor, de rel is voorbij.quote:Op maandag 19 november 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hele oude film?
[..]
Tamashii wacht op de hulptroepen.
Samenvatting: Evie en KT hebben gedate. Dit moest geheim blijven. Op een zo'n date was Peurac er ook bij (vriend van Evie), zonder dat KT wist dat hij Peurac was.quote:
Uhm nee. Het begon als hoorspel, toen musical, toen pas film en nu weer musical.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Holograph het volgende:
Even een vraagje tussendoor, is iemand uitvragen voor een dagje Amsterdam of Scheveningen raar voor een derde date?
Nee hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Holograph het volgende:
Even een vraagje tussendoor, is iemand uitvragen voor een dagje Amsterdam of Scheveningen raar voor een derde date?
En ze hadden het bij het hoorspel moeten latenquote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee. Het begon als hoorspel, toen musical, toen pas film en nu weer musical.
FU!!quote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze hadden het bij het hoorspel moeten laten
Er zijn in elk geval 2 films van War of the Worlds. De leuke oudere film uit de jaren 50 van de vorige eeuw, en de matige nieuwe versie met hoe heet die gozer ook alweerquote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee. Het begon als hoorspel, toen musical, toen pas film en nu weer musical.
Tom cruisequote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn in elk geval 2 films van War of the Worlds. De leuke oudere film uit de jaren 50 van de vorige eeuw, en de matige nieuwe versie met hoe heet die gozer ook alweer
En er is ook nog een mini serie van, met Adrian Paulquote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn in elk geval 2 films van War of the Worlds. De leuke oudere film uit de jaren 50 van de vorige eeuw, en de matige nieuwe versie met hoe heet die gozer ook alweer
Ow dat wist ik niet!quote:Op maandag 19 november 2012 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er is ook nog een mini serie van, met Adrian Paul
Doei maar weer Huppelquote:Op maandag 19 november 2012 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik druk zijn met een sociaal leven hebben
Handig als je erbij zet dat je naar de musical ging.quote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Holograph het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze hadden het bij het hoorspel moeten laten
Ach, ze zijn beiden dood.quote:Op maandag 19 november 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
Bij deze meld ik mij hier ipv de SEX SC
Dat komt omdat de R&P users keilief zijn. Kusjekroel enzo.quote:
Ik houd maar even wijselijk mijn mond.quote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat de R&P users keilief zijn. Kusjekroel enzo.
Hehehehe. Verstandig.quote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd maar even wijselijk mijn mond.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Verstandig.
Ik ben wel benieuwd wie er geband/genote gaat gaan worden.
Ja, zullen waarschijnlijk wel meerdere mensen de schuld krijgen.quote:
Ik kan wel raden wie.quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Verstandig.
Ik ben wel benieuwd wie er geband/genote gaan worden.
Lafjes wel Mur. Een relletje waar je niet eens in het centrum staat.quote:
Er werd gisteravond een beetje gereld en vandaag begon een modje er over waarna het nog een beetje nasudderde waarna het hele topic op slot ging. Zoietsquote:Op maandag 19 november 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom is SEX SC dicht?
quote:
Het spijt me.quote:Op maandag 19 november 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lafjes wel Mur. Een relletje waar je niet eens in het centrum staat.
Omdat er gezeik was tussen een paar users, er niemand een TR heeft gemaakt, dus dat moeten ze nu uit gaan zoekenquote:Op maandag 19 november 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom is SEX SC dicht?
Is dat ook al een rel. Jeetje. FOK! gaat achteruitquote:Op maandag 19 november 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er werd gisteravond een beetje gereld en vandaag begon een modje er over waarna het nog een beetje nasudderde waarna het hele topic op slot ging. Zoiets
Dat was dus niet de reden, gisteravond was de reden. Maar 't zal welquote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Wtf, Tamashii faalt wel... Ze begint zelf (!!) over gisteren.
Leuk he.quote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Wtf, Tamashii faalt wel... Ze begint zelf (!!) over gisteren.
Dan heb je haar laatste post niet goed gelezenquote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dus niet de reden, gisteravond was de reden. Maar 't zal wel
Have funSterkte in de kou.
Jawel toch. Ze begint er over, dan gaan wij allemaal teruglezen, en er wat over neerzetten, en toen ging ze opeens moeilijk doen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dus niet de reden, gisteravond was de reden. Maar 't zal wel
Have funSterkte in de kou.
Ja, ik weet dat dat tegenstrijdig is met de zogenaamde redenquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je haar laatste post niet goed gelezen.
Kloptquote:Op maandag 19 november 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel toch. Ze begint er over, dan gaan wij allemaal teruglezen, en er wat over neerzetten, en toen ging ze opeens moeilijk doen.
Vertel, vertel wat heb je gedaan dan?quote:
Naar mijn beste vriendin geweestquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel, vertel wat heb je gedaan dan?
Dus dat was roddelen, bij kletsen en zuipen?quote:
Ja, ja en nee.quote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus dat was roddelen, bij kletsen en zuipen?
Niet eens gedronken?quote:
Ja, water. Moest nog rijden, he. Dan kan je niet aan de zuip.quote:
Had je beter kunnen blijven slapen!quote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, water. Moest nog rijden, he. Dan kan je niet aan de zuip.
Sex scquote:
ja goed onderzoekenquote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je heel hard nadenkt en onderzoek doet naar de TT zou je dat wel kunnen achterhalen.
waarom?quote:Op maandag 19 november 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik lees TT's eigenlijk nooit. Maar had het na mijn post door
je moet er toch op klikken in je Myat?quote:Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk erover heen, vind ze niet boeiend. Dat soort onzin
Nop.quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
je moet er toch op klikken in je Myat?
vele wegen blijkbaar!quote:Op maandag 19 november 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.
Ik zie links SC Relaties staan en klik dan op de naam van last poster.
Preciesquote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had je beter kunnen blijven slapen!
Oehquote:
Oldenzaal is daar fanatieker in toch? Ik ben in Enschede geweest en heb er niks van gemerktquote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh. Hier waren ze zaterdag ook met de carnaval bezig
.
Ja, Oldenzaal klopt. Al vieren we het in Enschede ook goed, hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oldenzaal is daar fanatieker in toch? Ik ben in Enschede geweest en heb er niks van gemerkt. Drankje gedaan bij de Kater.
Ik doe alleen in februari mee tot zoverquote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Oldenzaal klopt. Al vieren we het in Enschede ook goed, hoor.
Prins Carnaval van Krekkelstad woont hier in de buurt en dat werd zaterdag gevierd met muziek en carbidschieten.
Wat zeg ik. Ik bedoel zondag.
Ik ben ook niet zo fanatiek, hoor. Een van mijn exen wel, die zat ook in de Raad van Elf und so.quote:Op maandag 19 november 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe alleen in februari mee tot zover.
Zit er wel altijd gezellig uit.
Wehehe ik vind meedoen wel genoegquote:Op maandag 19 november 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo fanatiek, hoor. Een van mijn exen wel, die zat ook in de Raad van Elf und so.
Oldenzaal heeft ieder jaar een geweldige optocht, dus die ga ik ieder jaar wel bekijkenquote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik vind meedoen wel genoeg
Den Bosch ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oldenzaal heeft ieder jaar een geweldige optocht, dus die ga ik ieder jaar wel bekijken.
Ik vind verkleden altijd wel leuk.. Zuipen ook..quote:
Ja, klopt. Ben een keer in Oeteldonk geweest voor de optocht. Ook wel echt een spektakel.quote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ben een keer in Oeteldonk geweest voor de optocht. Ook wel echt een spektakel.
En de lichtoptocht van Tubbergen is ook gaaf. In het donker, alle wagens en mensen verlicht, zo tof!
mwa. het zuipen wellicht.quote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind verkleden altijd wel leuk.. Zuipen ook..
ja en dit heeft carnaval verneukt. figuren die denken dat je zo even mee kunt doen. carnaval zit in het zuidelijk bloed, daar groei je mee op en valt niet te faken.quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.
Den Bosch heeft wel als nadeel dat veel mensen van boven de rivieren denken even te komen carnavallen. Mijn zusje werd aangesproken door zo een gast en die wilde haar ineens vol op de bek pakken terwijl ze een vriend heeft...
Oh noes, want dat gebeurt alleen met carnaval en alleen door mensen van boven de rivieren... De schavuiten!quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.
Den Bosch heeft wel als nadeel dat veel mensen van boven de rivieren denken even te komen carnavallen. Mijn zusje werd aangesproken door zo een gast en die wilde haar ineens vol op de bek pakken terwijl ze een vriend heeft...
Precies. Eindhoven en Breda/Tilburg moeten het ook ontgelden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ja en dit heeft carnaval verneukt. figuren die denken dat je zo even mee kunt doen. carnaval zit in het zuidelijk bloed, daar groei je mee op en valt niet te faken.
Zeur niet, dat gebeurd daarbuiten niet nee.quote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh noes, want dat gebeurt alleen met carnaval en alleen door mensen van boven de rivieren... De schavuiten!
Verkleden ookquote:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gebeurd daarbuiten niet nee.
jup. ik ging tot een aantal jaar geleden altijd wel een of twee dagen (en toen ik 16 was 6 dagenquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies. Eindhoven en Breda/Tilburg moeten het ook ontgelden.
Sure babequote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja.
Goed, laat ik het zo zeggen; het komt minder voor.
Dat is niet verkleden, dat is standaardquote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Verkleden is ook leuk.. mits in geile jurkjes en lingerie he?!![]()
Euh... Rightquote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja.
Goed, laat ik het zo zeggen; het komt minder voor.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is niet verkleden, dat is standaard
PMS/vooruitzicht op een sekstekort.quote:
Jij wil zeggen dat het gedrag met carnaval net zo erg is als daarbuiten?quote:
Nee, die heb ik, met mn sexy polo en schortquote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]o ik dacht even dagelijks een leuke hobby te hebben
Speel jij mee in Charmed?quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
PMS/vooruitzicht op een sekstekort.
De laatste keer dat ik mijn cv bekeek niet iig.quote:
quote:
Nee, ik dacht dat jij beweerde dat dit gedrag alleen met carnaval in het zuiden voorkwam. Dat is niet zo.quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het gedrag met carnaval net zo erg is als daarbuiten?
Hm, dat is nieuw voor mij.
Hm, dat was wel te herleiden uit mijn post ja, die heb ik herzienquote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij beweerde dat dit gedrag alleen met carnaval in het zuiden voorkwam. Dat is niet zo.
Maar het is wel zo dat bovenstaand gedrag ook buiten carnaval voorkomt.
Ahhh.. misschien zie jij er in een sexy polo en schort wel extreem lekker uitquote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die heb ik, met mn sexy polo en schort
Ik zie er altijd extreem lekker uit.quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh.. misschien zie jij er in een sexy polo en schort wel extreem lekker uit
(maar dat weet ik niet want ik heb je nog nooit gezien)
Dat valt in mijn ervaring wel mee. Maar goed dat zegt ook niet zoveelquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat was wel te herleiden uit mijn post ja, die heb ik herzien.
Ik bedoelde dat het met carnaval erger was dan daarbuiten.
Ik geef heel eerlijk toe dat ik met carnaval altijd iets sloerier was dan anders, maar ik kom van beneden de rivierenquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt in mijn ervaring wel mee. Maar goed dat zegt ook niet zoveel.
Drank is een duivelquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef heel eerlijk toe dat ik met carnaval altijd iets sloerier was dan anders, maar ik kom van beneden de rivieren
Nee, ook zonder drank misdraag ik mequote:
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ook zonder drank misdraag ik me
Niet altijd natuurlijkquote:
Trut!!quote:
Hoi schatquote:
Weet ik tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoi schat![]()
Ik vind jou ook lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |