Kom met een artikel of bron of zo.quote:Op maandag 19 november 2012 05:47 schreef kikoooooo het volgende:
BREAKING NEWS: 100 PROCENT DNA-MATCH IN MOORDZAAK MARIANNE #VAATSTRA!!!!
BREAKING NEWS: BLANKE MAN (44) GEARRESTEERD VOOR MOORD #VAATSTRA! 100 PROCENT DNA-MATCH! HOERA! HOERA! HOERA!!
BREAKING NEWS: Blanke verdachte moord #Vaatstra woonde 2.5 kilometer van plaats delict...
FAMILIELEDEN #VAATSTRA KENNEN GEARRESTEERDE VERDACHTE....
Aldus Peter r de vries op twitter
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:38:10ZAAK #VAATSTRA: Man gearresteerd. Blanke verdachte, Fries, woonde 2,5 km van plaats delict. 100 procent DNA-match! reageer retweet
gmtaquote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.htmlquote:AMSTERDAM - Er is een 44-jarige man uit Friesland gearresteerd voor de moord op Marianne Vaatstra.
Dat meldt Peter R. de Vries maandagochtend op Twitter.
De Vries laat weten dat er sprake is van een 100 procent DNA-match in het DNA- Verwantschapsonderzoek. Een doorbraak, aldus De Vries.
De 44-jarige man komt uit Oudwoude, 2,5 kilometer van de plaats delict. Volgens De Vries kennen de familieleden van de in 1999 vermoorde Marianne Vaatstra de gearresteerde verdachte.
Verwantschapsonderzoek
Begin oktober hebben 6514 van de 7300 opgeroepen mannen hun DNA afgestaan.
Het ging om alle mannen die op 1 mei 1999, de dag waarop de 16-jarige Marianne dood en verkracht werd gevonden, tussen de 16 en 60 jaar waren en op maximaal 5 kilometer afstand woonden.
Veenklooster
Marianne had in de nacht van 30 april op 1 mei een discotheek in Kollum bezocht en ging op de fiets terug naar haar huis in Zwaagwesteinde. Haar lichaam werd gevonden in een weiland bij Veenklooster
Nieuws van het jaar zegt ie,twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:35:56DRINGT HET AL TOT NEDERLAND DOOR? HET NIEUWS VAN HET JAAR: DOORBRAAK EN 100 PROCENT MATCH IN MOORD #VAATSTRA. reageer retweet
Ik ben ook heel benieuwd.quote:Op maandag 19 november 2012 06:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.html
Nu maar hopen dat hij niet de helft is van een ééneiige tweeling.
Voor HEM is dat wel nieuws van het jaar. Zo gek is dat niet toch?quote:Op maandag 19 november 2012 06:15 schreef Specularium het volgende:
Nieuws van het jaar zegt ie,twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:35:56DRINGT HET AL TOT NEDERLAND DOOR? HET NIEUWS VAN HET JAAR: DOORBRAAK EN 100 PROCENT MATCH IN MOORD #VAATSTRA. reageer retweet
.
Vaanstra was een lieve meid jonge!quote:Op maandag 19 november 2012 06:15 schreef Specularium het volgende:
.
hij is vannacht gebeld dat de zaak opgelost lijkt. En blijkbaar is de info betrouwbaar anders zou die niet twitteren lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2012 06:20 schreef MacBright het volgende:
Peter R. is de officiële woordvoerder van justitie ofzo?
Heeft hij iig een primeurtje van een lek.
Dat vraag ik me ook af!quote:Op maandag 19 november 2012 05:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Las het net op nu.nl.
Goed nieuws voor familie en vrienden van haar.
Betekent dit nu dat deze man vrijwillig zijn DNA heeft afgestaan? (100% match)
Volgens mij is er niemand gedwongen, dus ja.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:35:56IK HEB CAPS LOCK AAN EN SWAFFEL MET MIJN RECHERCHEURSKNOTS OP DE TOETSEN #AANDACHTSHOER reageer retweet
Voor hem wel. Als je al zo lang aan iets werkt.quote:Op maandag 19 november 2012 06:15 schreef Specularium het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |