Oh, nu wel een knal.quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is alweer rustig, lees ik net op Twitter.
Wie weet hebben ze daar ook illegaal vuurwerk. Het knalt hier ook geregeld. En niet te zuinig.quote:
We sturen wel een aspirant agent op z'n politie-scooter.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze daar ook illegaal vuurwerk. Het knalt hier ook geregeld. En niet te zuinig.
Tweet van RGjournalist:quote:
Vage journalist. Half engels en Nederlands. Wil die een beetje interessant doen ofsow?quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tweet van RGjournalist:
This is how Gaza ´sleeps´ tonight: Israeli Navy schiet raketten af van zee. Sound vanuit mn hotel. http://t.co/SS1B1tTK al 1 uur aan de gang
Maar het zou dus om granaten gaan.
Geen idee wat ie wil.quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vage journalist. Half engels en Nederlands. Wil die een beetje interessant doen ofsow?
Vraag hem eens... Zeg maar dat het van mij komt.quote:
Neequote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vraag hem eens... Zeg maar dat het van mij komt.
Als ze slim zijn maken ze een team samen met syrie, Iran, Georgie en Armenie om zo een deel van Turkije af te pakken, net als ze bij Israel probeerde 20 jaar geleden.quote:
Ik snap niet waarom die palestijnen oh ja dat was een scheldwoord, linkerburen van israel op Hamas stemmen, die Hamas regering kan niet eens voor electricitei zorgen zo te zien op de livestream. Bijna de hele stad is donker.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Nibb-it het volgende:
Gaza livestream: http://rt.com/s/swf/playe(...)flv&abouttext=Russia
Ligt ook aan Israël natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:43 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die palestijnen oh ja dat was een scheldwoord, linkerburen van israel op Hamas stemmen, die Hamas regering kan niet eens voor electricitei zorgen zo te zien op de livestream. Bijna de hele stad is donker.
Niets,quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben ergens wel benieuwd wat ons hypocriete NAVO gaat doen wanneer meer dan 20% van Israel daadwerkelijk wordt aangevallen door ons vriendelijk doch joods-onvriendelijk gezinde machten daar huis gaan houden.
De NAVO kan alleen voor spek en bonen meedoen zoals in zuid-Libanon en de wapenhandel door laten gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben ergens wel benieuwd wat ons hypocriete NAVO gaat doen wanneer meer dan 20% van Israel daadwerkelijk wordt aangevallen door ons vriendelijk doch joods-onvriendelijk gezinde machten daar huis gaan houden.
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Als het is zoals bij Zuid-Korea dan kan het wel eens spannend worden (de VS greep pas in toen 96% van Zuid-Korea in handen was van het Noorden). En zoals iedereen weet zal de VN pas ingrijpen wanneer de VS daartoe opdracht geeft. Die zijn immers baas.quote:
Ah, dank. Die zal ik zeker eens lezen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Israel
Aub mensen. Lees je eens in. Derde paragraaf als je meteen het antwoord wilt hebben.
20% van Israël werd aangevallen in 2006 door raketten en in 2008. Wat deed NATO? Niets.quote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Als het is zoals bij Zuid-Korea dan kan het wel eens spannend worden (de VS greep pas in toen 96% van Zuid-Korea in handen was van het Noorden). En zoals iedereen weet zal de VN pas ingrijpen wanneer de VS daartoe opdracht geeft. Die zijn immers baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |