abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2012 @ 00:00:13 #251
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119370231
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

:')

Ik ga wel een muur vinden om tegen te praten.
Ik geloof niet dat ook maar iemand van mening gaat veranderen over dit onderwerp... feiten en cijfers niettegenstaande...
pi_119370245
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat kan Hamas niet, want het gebied wordt voortdurend afgeknepen. De haven en de luchthaven zijn vernield, door Israel. Cement en medicijnen en voedsel worden maar mondjesmaat toegelaten, door Israel.
Dat maakt een normaal economisch leven onmogelijk, waardoor onder andere veel jonge mannen werkloos zijn,. En die jonge mannen zijn dus boos en vervelen zich. En wat gaan jonge mannen doen als ze boos zijn en zich vervelen? Juist, ze gaan rotzooi trappen.

Israel gebruikt als excuus voor het afknijpen van de Gazastrook militaire excuzen. Maar als je soldaten het verschil tussen cement en buskruit niet weten, moet je ze de ultieme test leren: roep je maten erbij, hou er een lucifer bij en kijk goed wat er gebeurt.

Als Israel niet de strook zou isoleren en afknijpen zou er sowieso veel minder rotzooi zijn en voor de rotzooi die er dan nog wel was, was minder excuus geweest.
Als ze zoveel wapens kunnen binnensmokkelen en geen medicijnen of iets dergelijks, zegt dat wat over hun prioriteiten ;)

Burgers vermoorden is rotzooi trappen? :{w

Je hebt een plank voor je hoofd m.b.t. dit onderwerp :Z
  maandag 19 november 2012 @ 00:01:32 #253
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119370280
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Nibb-it het volgende:
Haaretz:

11:27 P.M. Just 75 rockets were fired from Gaza into Israel on Sunday, compared to an average of 230 rockets per day over the weekend – a two-thirds drop in rocket fire. The IDF states that since the beginning of the escalation of the conflict, over 980 rockets have been launched from the Gaza Strip toward Israel and that approximately 100 rockets have landed in Gaza. According to the IDF, a rocket siren sounds, on average, every seven minutes somewhere in Israel.
Kijk eens aan.

Of de raketten beginnen op te raken, of het IDF doet toch iets goed.
pi_119370289
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Verschil met de raketaanvallen van israel en de raketaanvallen van de palestijnen linkerburen van israel is uiteraard dat die wel successvol zijn en geen slachtoffers aan de eigen zijde maken.
Iets successvols herhalen is dan ook niet krankzinnig maar iets wat geheid je eigen burgers doodt is wel krankzinnig te noemen naar mijn idee in iedergeval.
Overeenkomst is, dat ze beide geen aanleiding zijn voor de andere partij om na te denken over vrede.
Dus de aanvallen van Israel zijn evenmin succesvol. Sinds het ontstaan is het land voortdurend in oorlog geweest, en heeft het een gigantisch leger opgebouwd, wat ten koste gaat van de eigen welvaart.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119370319
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Nibb-it het volgende:
Haaretz:

11:27 P.M. Just 75 rockets were fired from Gaza into Israel on Sunday, compared to an average of 230 rockets per day over the weekend – a two-thirds drop in rocket fire. The IDF states that since the beginning of the escalation of the conflict, over 980 rockets have been launched from the Gaza Strip toward Israel and that approximately 100 rockets have landed in Gaza. According to the IDF, a rocket siren sounds, on average, every seven minutes somewhere in Israel.
Het leger zegt wat anders:

IDF ‏@IDFSpokesperson
Video: Here's a recap of 5th day of #PillarOfDefense 105 rockets hit #Israel today
  maandag 19 november 2012 @ 00:03:14 #256
389409 Ali_Baas
Ik sta bekend als een rustige
pi_119370349
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat kan Hamas niet, want het gebied wordt voortdurend afgeknepen. De haven en de luchthaven zijn vernield, door Israel. Cement en medicijnen en voedsel worden maar mondjesmaat toegelaten, door Israel.
Dat maakt een normaal economisch leven onmogelijk, waardoor onder andere veel jonge mannen werkloos zijn,. En die jonge mannen zijn dus boos en vervelen zich. En wat gaan jonge mannen doen als ze boos zijn en zich vervelen? Juist, ze gaan rotzooi trappen.

Israel gebruikt als excuus voor het afknijpen van de Gazastrook militaire excuzen. Maar als je soldaten het verschil tussen cement en buskruit niet weten, moet je ze de ultieme test leren: roep je maten erbij, hou er een lucifer bij en kijk goed wat er gebeurt.

Als Israel niet de strook zou isoleren en afknijpen zou er sowieso veel minder rotzooi zijn en voor de rotzooi die er dan nog wel was, was minder excuus geweest.
Als de palestijnse oh dat was een scheldwoord tegenwoordig, regering van de linkerburen van Israel in plaats van raketten en wapentuig cement en voedsel hadden geimporteerd was de bevolking nu niet zo slecht af geweest.
Maar aan de andere kant heeft het volk deze keus bewust gemaakt en maakt het moeilijk zoniet onmogelijk om sympathie te hebben voor de hamas stemmers die naast Israel wonen.
Op dinsdag 20 november 2012 20:41 schreef rakotto het volgende:
Ik verdedig het feit dat je spionnen die voor doden zorgen te executeren.
pi_119370409
Aan de andere kant wel mooi hoe moderne conflicten gevolgd worden, door Twitter, blogs, YouTube en livestreams hoef je geen seconde menselijk leed te missen. Tot iedere raket, inslagkrater, geschaafde knie van oma en gestoot voorhoofd van babies aan toe.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119370448
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Aan de andere kant wel mooi hoe moderne conflicten gevolgd worden, door Twitter, blogs, YouTube en livestreams hoef je geen seconde menselijk leed te missen. Tot iedere raket, inslagkrater, geschaafde knie van oma en gestoot voorhoofd van babies aan toe.
Plus de nagemaakt plaatjes van slachtoffers in Syrië die Hamas gebruikt :')
pi_119370487
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Precies. 2 dingen.

1. De bron spreekt van Briste bezetting.
2. De bezetting eindigde, in 1954, dus het was niet meer Brits (nooit geweest, zie punt 1).
quote:
Het kanaal was aanvankelijk in bezit van de Egyptische en Franse overheid...................Egypte kreeg schulden door het moderniseren door leider Ismail (onder het bewind van sultan Abdul Hamid II) die uiteindelijk zorgden tot verkoop van hun aandeel in dit project aan het Verenigd Koninkrijk. In 1882 trokken Britse troepen het gebied binnen om hun belang in het kanaal te beschermen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suezkanaal

Weet niet of jullie er iets mee kunnen.
Ich hock in meinem Bonker
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:07:31 #260
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119370488
quote:
Zelfs gekrenkte egotjes.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119370496
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Plus de nagemaakt plaatjes van slachtoffers in Syrië die Hamas gebruikt :')
Och Israel zal ook wel overdrijven met bepaalde zaken, hoort er allemaal bij. Maar het mooie is dat je gewoon lekker kan volgen wat je wil. Volg onze media als je de Westerse "dood aan Gaza" versie wilt, of Al Jazeera als je de babies met hoofdwondjes wil zien, al dan niet uit Syrie. :P
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:08:39 #262
341203 3-voud
pi_119370524
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Och Israel zal ook wel overdrijven met bepaalde zaken, hoort er allemaal bij. Maar het mooie is dat je gewoon lekker kan volgen wat je wil. Volg onze media als je de Westerse "dood aan Gaza" versie wilt, of Al Jazeera als je de babies met hoofdwondjes wil zien.
Mensen met kabel kijken veelal je eerste voorstel, die met schotels je tweede.
Typisch.
pi_119370555
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zelfs gekrenkte egotjes.
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mensen met kabel kijken veelal je eerste voorstel, die met schotels je tweede.
Typisch.
Dat is het mooie aan oorlog anno 2012, zet er een camera bij, een verslaggever die rondrent onder luchtalarm, en wat plaatjes van ontploffende flatgebouwen en bebloede mensen en we zitten allemaal aan de buis gekluisterd met meer kijkcijfers dan The Voice. 8-)

Mensen zijn leuke dieren.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119370563
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als ze zoveel wapens kunnen binnensmokkelen en geen medicijnen of iets dergelijks, zegt dat wat over hun prioriteiten ;)
Punt voor jou. Maar tja, dat krijg je dan. Dat heet vrijheidsstrijd. Voor vrijheid (of vermeende vrijheid) wordt vrijwel alles opgeofferd.
quote:
Burgers vermoorden is rotzooi trappen? :{w
De Hamasraketten vermoorden amper Israelische burgers. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt.
Israelische auto's vermoorden meer Israelische burgers.
quote:
Je hebt een plank voor je hoofd m.b.t. dit onderwerp :Z
Valt wel mee. Maar ik eerst goed nagedacht voor ik een mening gevormd heb. En ik heb nog weinig argumenten gezien om mij van mening te laten veranderen.
In elk geval in jouw bericht maar 1. En 1 schijnargument. En 1 non-argument.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:10:30 #265
341203 3-voud
pi_119370587
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

[..]

Dat is het mooie aan oorlog anno 2012, zet er een camera bij, een verslaggever die rondrent onder luchtalarm, en wat plaatjes van ontploffende flatgebouwen en bebloede mensen en we zitten allemaal aan de buis gekluisterd met meer kijkcijfers dan The Voice. 8-)

Mensen zijn leuke dieren.
Bankramptoeristen.

Nieuwe woord voor 2013.
pi_119370643
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Bankramptoeristen.

Nieuwe woord voor 2013.
Mooi toch, met je borrelnootjes en wijntje in de hand kijken hoe Abdul z'n hele huis is opgeblazen of Ismail z'n neefje net is omgekomen door een Hamas raket. Die mensen zijn totaal de kluts kwijt en in alle staten en bij ons resulteert het in een anoniem gesprek op FOK.nl en hooguit wat irritatie over de discussiepartner, terwijl we ons leuke leventje weer verder leiden. 8-)

Het enige wat het Westen boeit aan deze conflicten zijn waarschijnlijk of er nog leuke geluidseffecten opgenomen zijn voor de volgende Call of Duty game.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 19 november 2012 @ 00:13:33 #267
389409 Ali_Baas
pi_119370695
Wel intresanter dan een paar mannen achter een balletje zien huppelen of zogenaamde sterren gekke dansjes zien doen om van de lolbroeken die zichzelf belachelijk maken op tv die jou dan zouden moeten representeren.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:15:04 #268
341203 3-voud
pi_119370743
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mooi toch, met je borrelnootjes en wijntje in de hand kijken hoe Abdul z'n hele huis is opgeblazen of Ismail z'n neefje net is omgekomen door een Hamas raket. Die mensen zijn totaal de kluts kwijt en in alle staten en bij ons resulteert het in een anoniem gesprek op FOK.nl en hooguit wat irritatie over de discussiepartner, terwijl we ons leuke leventje weer verder leiden. 8-)

Het enige wat het Westen boeit aan deze conflicten zijn waarschijnlijk of er nog leuke geluidseffecten opgenomen zijn voor de volgende Call of Duty game.
Sja, ik wordt er ook steeds gevoellozer onder. Die landen zijn net krijsende kindjes die hun zin niet kunnen krijgen.
  maandag 19 november 2012 @ 00:15:14 #269
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119370750
Hamas operative: Removal of Gaza blockade – condition for truce
Izat a-Rishak, a member of Hamas' political bureau, addressed the diplomatic efforts to reach ceasefire, saying that "The resistance will not agree to appeasement unconditionally. We insist that the aggression and assassinations stop and the unjustified blockade on Gaza be removed. (Elior Levy)(Ynet)

Duurt nog wel even, dus.
pi_119370759
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Als de palestijnse oh dat was een scheldwoord tegenwoordig, regering van de linkerburen van Israel in plaats van raketten en wapentuig cement en voedsel hadden geimporteerd was de bevolking nu niet zo slecht af geweest.
Maar aan de andere kant heeft het volk deze keus bewust gemaakt en maakt het moeilijk zoniet onmogelijk om sympathie te hebben voor de hamas stemmers die naast Israel wonen.
Het is ronduit een schandaal dat er überhaupt (sorry voor het Duitse woord) medicijnen en cement gesmokkeld zouden moeten worden.
En voor je het vergeet: Hamas is door Israel gecreëerd om El Fatah dwars te zitten. De bevolking van Gaza heeft Hamas democratisch gekozen, waarna de VS en Israel meteen hun bewondering voor de democratie verloren. En de bevolking heeft er beslist niet voor gekozen om afgeknepen te worden.
Met andere woorden: Israel heeft er alles aan bijgedragen om deze toestand te creëren.

En zoals ik al eerder schreef: de eerdere ontruiming van de illegale nederzettingen komt hen wel goed uit.
pi_119370760
Roel Geeraedts kan de slaap moeilijk vatten.

maandag 19 november 2012 @ 00:17:10 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119370822
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119370823
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Ali_Baas het volgende:
Wel intresanter dan een paar mannen achter een balletje zien huppelen of zogenaamde sterren gekke dansjes zien doen om van de lolbroeken die zichzelf belachelijk maken op tv die jou dan zouden moeten representeren.
Daarom, 't kan eigenlijk niemand ook maar ene fuck boeien maar 't is weer wat anders om over te zeiken, plus goede TV dus hoppa.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 19 november 2012 @ 00:17:54 #274
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119370841
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is ronduit een schandaal dat er überhaupt (sorry voor het Duitse woord) medicijnen en cement gesmokkeld zouden moeten worden.
Er zijn geloof ik gisteren nog een vrachtwagen of 70-80 met medicijnen de grens over gegaan bij Kerem Shalom. Dus dat smokkelen valt wel kennelijk mee.

quote:
En zoals ik al eerder schreef: de eerdere ontruiming van de illegale nederzettingen komt hen wel goed uit.
Ja, maar dat waren ze al in 2005.
pi_119370857
quote:
Inderdaad. En de woede van Israeli's die zich opbouwt. Ik zag een man langskomen die bang was zijn vrouw en kinderen achter te laten en bijna niet meer naar zijn werk durfde.

Maar niet op het idee komen dat zijn leger, van zijn belastingcenten, hetzelfde veroorzaakt aan de andere kant. Niet eens zozeer door de huidige oorlog, maar gewoon door de eerdere afgrendeling.

Niet tot het besef komen dat hij nu op zijn bord krijgt wat hij indirect al jaren veroorzaakt aan anderen.
pi_119370888
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Inderdaad. En de woede van Israeli's die zich opbouwt. Ik zag een man langskomen die bang was zijn vrouw en kinderen achter te laten en bijna niet meer naar zijn werk durfde.

Maar niet op het idee komen dat zijn leger, van zijn belastingcenten, hetzelfde veroorzaakt aan de andere kant. Niet eens zozeer door de huidige oorlog, maar gewoon door de eerdere afgrendeling.

Niet tot het besef komen dat hij nu op zijn bord krijgt wat hij indirect al jaren veroorzaakt aan anderen.
Vice versa net zo.

Thats life.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119370903
Helemaal niets meer over die Apache welke zou zijn neergehaald door Hamas he?
  maandag 19 november 2012 @ 00:20:17 #278
389409 Ali_Baas
pi_119370909
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom, 't kan eigenlijk niemand ook maar ene fuck boeien maar 't is weer wat anders om over te zeiken, plus goede TV dus hoppa.
Al moet ik een kleine aantekening maken:
Ik zit al 5 uur deze livestream te bekijken maar ik heb nog nooit zo iets saais gezien, niks geen bommen of granaten.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:20:28 #279
341203 3-voud
pi_119370916
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Alles eenzijdig bekijken. Mooie oogkleppen heb je. Nieuw?
  maandag 19 november 2012 @ 00:20:29 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119370918
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, net als de F-16.
  maandag 19 november 2012 @ 00:20:36 #281
389409 Ali_Baas
pi_119370922
pi_119370944
Ik blijf staan voor een nieuw Mesopotanisch koningkrijk waarin tevens het Polytheïstische geloof in ere wordt herstelt om de onderlinge vrede te bespoedigen. Het is of dit of ze moeten elkaar maar eens echt vernietigen zodat er 1 winnaar, verzwakt en wel overblijft.
pi_119370946
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Ik zit al 5 uur deze livestream te bekijken maar ik heb nog nooit zo iets saais gezien, niks geen bommen of granaten.
Daarom zijn er samenvattingen. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:21:47 #284
341203 3-voud
pi_119370957
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
  maandag 19 november 2012 @ 00:22:04 #285
389409 Ali_Baas
pi_119370962
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
En die straaljager en drone niet vergeten he.
:D

maandag 19 november 2012 @ 00:22:24 #286
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119370978
Als Hamas een Apache of F-16 neer zou halen , zou die invasie nu al begonnen zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119370984
quote:
Ik hoor alleen hanen kraaien.

Valt wel mee dus.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 19 november 2012 @ 00:22:48 #288
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119370993
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Ali_Baas het volgende:

[..]

En die straaljager en drone niet vergeten he.
:D

[ afbeelding ]
Van die drone waren wel degelijk beelden. Maar die was nog dermate intact dat ik me afvraag of 'ie wel uit de lucht geschoten is.
pi_119371015
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Die drone waren wel deelijk beelden van. Maar die was nog dermate intact dat ik me afvraag of 'ie wel uit de lucht geschoten is.
Hezbollah en Iran hebben wel eens Drones gehackt
pi_119371038
quote:
Nu ik de post citeer zie ik waar het om gaat.
Maar anders moet je er even bijzetten om welke stad het hier gaat. Dan weten we of we moeten juichen of juist vloeken.

Israelische Mammoethbom in Gazastad.
Is dat net zo iets als het bombardement op Rotterdam, Dresden, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki?
Heeft ongetwijfeld een militaire rechtvaardiging. Want dat doen ze anders nooit, toch?

Als beeld is de foto wel mooi trouwens.
Bijna net zo mooi als die vliegtuigen in de Twin Towers.
  maandag 19 november 2012 @ 00:24:52 #291
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119371063
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hezbollah en Iran hebben wel eens Drones gehackt
Kan. Maar waarom zou Hamas het bij één ongewapend exemplaar houden als ze die mogelijkheid hadden?
pi_119371083
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Kan. Maar waarom zou Hamas het bij één ongewapend exemplaar houden als ze die mogelijkheid hadden?
Technische mogelijkheden? Dunno.
pi_119371091
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf staan voor een nieuw Mesopotanisch koningkrijk waarin tevens het Polytheïstische geloof in ere wordt herstelt om de onderlinge vrede te bespoedigen. Het is of dit of ze moeten elkaar maar eens echt vernietigen zodat er 1 winnaar, verzwakt en wel overblijft.
Bij elkaar echt vernietigen blijft er geen overwinnaar over.
pi_119371105
Schijt dus dat ze Gaza zojuist vanaf zee bestookten met granaten. Steeds per drie en veel minder accuraat dan de raketten.

Nog meer burgerdoden, vrees ik.
  maandag 19 november 2012 @ 00:26:06 #295
389409 Ali_Baas
pi_119371107
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:

Is dat net zo iets als het bombardement op Rotterdam, Dresden, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki?
Heeft ongetwijfeld een militaire rechtvaardiging. Want dat doen ze anders nooit, toch?
Ja die vergelijking kan inderdaad best wel gemaakt worden als Israel er nog 150000 van die bommen op Gazastad afschiet.
  maandag 19 november 2012 @ 00:27:02 #296
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119371130
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Schijt dus dat ze Gaza zojuist vanaf zee bestookten met granaten. Steeds per drie en veel minder accuraat dan de raketten.

Nog meer burgerdoden, vrees ik.
Ik zie of hoor vooralsnog niets op de RT-stream die hierboven gepost is.
pi_119371133
quote:

[..]

Maar anders moet je er even bijzetten om welke stad het hier gaat. Dan weten we of we moeten juichen of juist vloeken.

Och, ze gooiden vanmiddag ook de mediatoren plat.

Maar dat is Israel, als die er genoeg van hebben dan maakt 't ze geen reet meer uit. Groot gelijk hebben ze hoor, maar ik erken wel dat er sprake is van schijnheiligheid. Israel heeft nog nooit wat aangetrokken van anderen, dus waarom nu wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 19 november 2012 @ 00:28:54 #298
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119371182
quote:

[..]

Als beeld is de foto wel mooi trouwens.
Bijna net zo mooi als die vliegtuigen in de Twin Towers.
Zal prob. wapenopslag zijn.
Israël gebruikt volgens mij geen 2000 Ibs JDAMs.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119371214
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik zie of hoor vooralsnog niets op de RT-stream die hierboven gepost is.
Het is alweer rustig, lees ik net op Twitter.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 00:30:52 #300
341203 3-voud
pi_119371254
Ach... wordt weer niks dit. Vrede komt er niet, een oplossing voor de haat tegen elkaar ook niet.
Dit gezeik duurt een paar dagen... beide partijen vervloeken elkaar nog jaren waardoor het een eitje is voor beide om weer als eerste een raket aan te steken met een sigaretje en de boel begint weer van voren af aan.

Ik stel voor deze discussie te kopieren, archiveren en dan te pasten als het weer zover is. Kunnen we een film kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')