Vice versa net zo.quote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad. En de woede van Israeli's die zich opbouwt. Ik zag een man langskomen die bang was zijn vrouw en kinderen achter te laten en bijna niet meer naar zijn werk durfde.
Maar niet op het idee komen dat zijn leger, van zijn belastingcenten, hetzelfde veroorzaakt aan de andere kant. Niet eens zozeer door de huidige oorlog, maar gewoon door de eerdere afgrendeling.
Niet tot het besef komen dat hij nu op zijn bord krijgt wat hij indirect al jaren veroorzaakt aan anderen.
Al moet ik een kleine aantekening maken:quote:Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, 't kan eigenlijk niemand ook maar ene fuck boeien maar 't is weer wat anders om over te zeiken, plus goede TV dus hoppa.
Alles eenzijdig bekijken. Mooie oogkleppen heb je. Nieuw?quote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad. En de woede van Israeli's die zich opbouwt. Ik zag een man langskomen die bang was zijn vrouw en kinderen achter te laten en bijna niet meer naar zijn werk durfde.
Maar niet op het idee komen dat zijn leger, van zijn belastingcenten, hetzelfde veroorzaakt aan de andere kant. Niet eens zozeer door de huidige oorlog, maar gewoon door de eerdere afgrendeling.
Niet tot het besef komen dat hij nu op zijn bord krijgt wat hij indirect al jaren veroorzaakt aan anderen.
Nee, net als de F-16.quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Helemaal niets meer over die Apache welke zou zijn neergehaald door Hamas he?
Daarom zijn er samenvattingen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Al moet ik een kleine aantekening maken:
Ik zit al 5 uur deze livestream te bekijken maar ik heb nog nooit zo iets saais gezien, niks geen bommen of granaten.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Al moet ik een kleine aantekening maken:
Ik zit al 5 uur deze livestream te bekijken maar ik heb nog nooit zo iets saais gezien, niks geen bommen of granaten.
En die straaljager en drone niet vergeten he.quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Helemaal niets meer over die Apache welke zou zijn neergehaald door Hamas he?
Ik hoor alleen hanen kraaien.quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Ali_Baas het volgende:
http://rt.com/s/swf/playe(...)flv&abouttext=Russia
^^^^^
Van die drone waren wel degelijk beelden. Maar die was nog dermate intact dat ik me afvraag of 'ie wel uit de lucht geschoten is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
En die straaljager en drone niet vergeten he.![]()
[ afbeelding ]
Hezbollah en Iran hebben wel eens Drones gehacktquote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die drone waren wel deelijk beelden van. Maar die was nog dermate intact dat ik me afvraag of 'ie wel uit de lucht geschoten is.
Nu ik de post citeer zie ik waar het om gaat.quote:
Kan. Maar waarom zou Hamas het bij één ongewapend exemplaar houden als ze die mogelijkheid hadden?quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hezbollah en Iran hebben wel eens Drones gehackt
Technische mogelijkheden? Dunno.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan. Maar waarom zou Hamas het bij één ongewapend exemplaar houden als ze die mogelijkheid hadden?
Bij elkaar echt vernietigen blijft er geen overwinnaar over.quote:Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf staan voor een nieuw Mesopotanisch koningkrijk waarin tevens het Polytheïstische geloof in ere wordt herstelt om de onderlinge vrede te bespoedigen. Het is of dit of ze moeten elkaar maar eens echt vernietigen zodat er 1 winnaar, verzwakt en wel overblijft.
Ja die vergelijking kan inderdaad best wel gemaakt worden als Israel er nog 150000 van die bommen op Gazastad afschiet.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
Is dat net zo iets als het bombardement op Rotterdam, Dresden, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki?
Heeft ongetwijfeld een militaire rechtvaardiging. Want dat doen ze anders nooit, toch?
Ik zie of hoor vooralsnog niets op de RT-stream die hierboven gepost is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Schijt dus dat ze Gaza zojuist vanaf zee bestookten met granaten. Steeds per drie en veel minder accuraat dan de raketten.
Nog meer burgerdoden, vrees ik.
Och, ze gooiden vanmiddag ook de mediatoren plat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nu ik de post citeer zie ik waar het om gaat.
Maar anders moet je er even bijzetten om welke stad het hier gaat. Dan weten we of we moeten juichen of juist vloeken.
Israelische Mammoethbom in Gazastad.
Is dat net zo iets als het bombardement op Rotterdam, Dresden, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki?
Heeft ongetwijfeld een militaire rechtvaardiging. Want dat doen ze anders nooit, toch?
Zal prob. wapenopslag zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nu ik de post citeer zie ik waar het om gaat.
Maar anders moet je er even bijzetten om welke stad het hier gaat. Dan weten we of we moeten juichen of juist vloeken.
Israelische Mammoethbom in Gazastad.
Als beeld is de foto wel mooi trouwens.
Bijna net zo mooi als die vliegtuigen in de Twin Towers.
Het is alweer rustig, lees ik net op Twitter.quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zie of hoor vooralsnog niets op de RT-stream die hierboven gepost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |