Erg mooie sjaal gewordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef trui het volgende:
hoera, ik heb m'n crescent moon shawl af! alleen nog even blocken. fotootje bij kunstlicht (kleuren kloppen niet bepaald).
[ afbeelding ]
caron simply soft party yarn. verkrijgbaar bij woolly.nlquote:
De brede streep.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef trui het volgende:
dank je b.ertha! en bedoel je bij de bloemetjes of de brede streep? ik vind 't wel grappig, dat wat grillige kleurverloop. ik hoop van harte dat de ontvangster er ook blij mee zal zijn.
hele mooie sjaal is 't geworden, Tyler-girl! wat grappig, dat glitter-effect.
en dat konijntje dat ik voorbij zag komen is ook schattig.
Ik heb inderdaad bij de zeeman glitter garen gevonden. Knalroze, maar die bestaat ook in andere kleuren. De glitters zijn niet echt fijn, maar verder is het wel zacht garen. :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef trui het volgende:
bij zeeman of wibra hebben ze geloof ik ook wel garen met glitters. maar ik heb zo'n vermoeden dat dit zachter aanvoelt.
Ik bedoel dat sparkle gedoe, die draad is gedraaidquote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef trui het volgende:
shiny heet 't geloof ik (afgaand op dit overzicht)
oh wacht maar dat ziet er wel heel pluizig uit, ik weet niet of dat lekker werkt voor zo'n sjaal.
cupholders en bijpassende onderzetters?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dottey wat ben je weer productief met de eenhoorns en koala! Ware kunstwerken!
Trui,mooie shawl,vind de kleur erg leuk.
iemand toch nog een leuke idee voor een kado voor mijn moeder? Ik ben inspiratieloos, en wat ik bedenk vind ik even later toch weer niet leuk...
(een 'gebruiksvoorwerp' geen kleding)
nee veel aan mijn hoofd en dan kan ik niet slapen... of ontspannen en haken is een van de dingen die helpt mijn hersenpan te relaxen. Overdag haak ik een uurtje ofzo tussendoor. De rest s'avonds.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef trui het volgende:
leuk dottey, en zo snel! zit je full-time te haken ofzo?
zouzomaarkunnen, een mooi kussen? (en wel kleding maar ook een leuk cadeau vind ik: van die vingerloze handschoenen/polswarmers.)
haha nee.. het zijn kleine poppetjes hoor ^^. En als je een patroon hebt uitgeschreven dan gaat het sneller en hoef je niet meer zo te rekenen en bekijken hoe of wat..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij heeft Dottey een vuurflitsnaald gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |