Helemaal mee eens! Ik haak mijn dekens met stylecraft en ik vind het a. zachter na het wassen en b. meer en mooiere kleuren hebben dan bv. Saskia (om maar een 100% acryl wol te noemen). 't is dan wel duurder maar dat heb ik er graag voor over, moet natuurlijk wel nog met plezier onder zo'n dekentje kunnen zitten als het klaar isquote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef trui het volgende:
[..]
dan nog weegt dat mijns inziens wel op tegen zo'n verschil in haakgemak én eindresultaat.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Lutte het volgende:
OP is gefixt met dank aan trui en Toverheks!
Op de Zeeman site staan veel patronen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek een Nederlands patroon om een muts te haken voor mijn moeder, ik kan niet echt iets fatsoenlijks vinden. Iemand suggesties?
Misschien is het gemakkelijker om met foto's mee te haken dan met een filmpje dat je steeds op pauze moet zetten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef dapmar het volgende:
Er zijn zoveel filmpjes over granny stripe, iemand tips?
Oh dankje! Dat is dus echt het laatste waar ik zou zoekenquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Op de Zeeman site staan veel patronen.
Oh echt? Ga ik ook eens kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Op de Zeeman site staan veel patronen.
En hoeveel gram zpagetti zit er nu in?quote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij wilde weten hoe groot de mand werd toch? De doorsnede van de bodem is ongeveer 30cm. Ga hem in de loop van de week afmaken
Geen idee ik heb daar geen weegschaal.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef x__duck het volgende:
[..]
En hoeveel gram zpagetti zit er nu in?
Jammer, ik zit startklaar met mijn bol zpagetti maar ben bang dat het te weinig is! (Misschien gewoon beginnen en dan maar zien hoe hoog hij wordt...)quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee ik heb daar geen weegschaal.
Ja ik had een hele bol en ik ben nu ongeveer halverwege en ik ben ook bang dat ik het net niet haal, maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef x__duck het volgende:
[..]
Jammer, ik zit startklaar met mijn bol zpagetti maar ben bang dat het te weinig is! (Misschien gewoon beginnen en dan maar zien hoe hoog hij wordt...)
Heb jij een schatting of heb je geen idee met hoeveel je begon?
Dat zijn die van ebay, maar dan duurder. Die gaan heel snel kapot!quote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef CREADO het volgende:
Wibra had andere haaknaalden, gekleurde met handvat :-)
[ afbeelding ]
Stukjes met ander wol proberen en dat ernaast houden? Dan kun je het misschien een beetje zien?quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef MarinaJozina het volgende:
Dat is balen SpaceInvaders!
Ik wil een randje maken aan mijn shawl, maar ik weet niet wat mooi is. En als ik wat probeer en weer uithaal, dan krijg ik knoopjes in de wol, dus daar wordt m'n shawl ook niet mooier van
??NEE, deze zijn van de wibra voor 80 cent dacht ik, moeite waard om te proberen dacht ik ? :-)quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn die van ebay, maar dan duurder. Die gaan heel snel kapot!
Die zien er 100% hetzelfde uit als van ebay die dus snel kapot gaan. Die waren 6 voor 2 nog iets dus bij de wibra duurder, heb ze ook zien hangenquote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
??NEE, deze zijn van de wibra voor 80 cent dacht ik, moeite waard om te proberen dacht ik ? :-)![]()
![]()
Of begrijp ik je niet?..
Gaat op dit moment nog prima ;-), maar zie wel hoe lang ze het houden. Bij lidl waren toen ook slecht ;-)quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zien er 100% hetzelfde uit als van ebay die dus snel kapot gaan. Die waren 6 voor 2 nog iets dus bij de wibra duurder, heb ze ook zien hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |