abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119479658
Die haken en breien boekjes, want!
pi_119479756
Er zijn ook nog kleine breiboekjes maar die vond ik niet interessant, volgens mij dezelfde inhoud als die Zeemanboekjes...althans eentje wel want daarvan herkende ik de inhoud want het had dezelfde foto's en projecten. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119479831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
Er zijn ook nog kleine breiboekjes maar die vond ik niet interessant, volgens mij dezelfde inhoud als die Zeemanboekjes...althans eentje wel want daarvan herkende ik de inhoud want het had dezelfde foto's en projecten. :')
Ja die heb ik laatst zien liggen maar deze niet :o
pi_119479875
Die breinaalden zijn geniaal hè :D Aan de ene kant wil ik ze hebben want cool en 89 cent en mocht je ze ooit nodig hebben nergens te vinden voor een aardige prijs natuurlijk, maar waaar laat je ze? :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  woensdag 21 november 2012 @ 20:48:47 #255
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_119479938
Ik heb een schattig patroontje voor een vestje waar je tunisch voor moet haken, zijn daar die grote haaknaalden van de action handig voor?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_119480110
Haat aan Fluffy-wol... maar de Sint is af! (hoewel ik het hoofd toch nog verkeerd had gedaan, maar gelukkig zie je daar niks van :+ )

pi_119481707
Hoe zie ik nu het verschil tussen de binnenkant en de buitenkant van mijn haakwerkje? Welke kant moet met het in elkaar zetten aan de buitenkant terechtkomen?
Ik twijfel nogal en zie in dit werkje, met vasten, het verschil dus niet :@

Dit is de kant die steeds naar me toe gericht is met haken.

En deze kans is steeds van me af gericht.

Zien jullie het verschil, en hoe dan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119481840
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
Die breinaalden zijn geniaal hè :D Aan de ene kant wil ik ze hebben want cool en 89 cent en mocht je ze ooit nodig hebben nergens te vinden voor een aardige prijs natuurlijk, maar waaar laat je ze? :')
In een oude kunststof houder voor posters in mijn geval :') en 89 cent is spotgoedkoop, die dingen zijn peperduur in normale winkels, ik heb ze gezien voor rondom de 10 euro(en vaak nog duurder). Je kunt ze trouwens ook gebruiken voor dat stokhaken, wil ik ook nog eens proberen.
Optimist tot in de kist
pi_119481891
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef Lijnloos het volgende:
Haat aan Fluffy-wol... maar de Sint is af! (hoewel ik het hoofd toch nog verkeerd had gedaan, maar gelukkig zie je daar niks van :+ )

[ afbeelding ]
Fluffywol is :r maar hier goed gebruikt. ^O^
Optimist tot in de kist
pi_119481956
quote:
5s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:23 schreef Mirjam het volgende:
Hoe zie ik nu het verschil tussen de binnenkant en de buitenkant van mijn haakwerkje? Welke kant moet met het in elkaar zetten aan de buitenkant terechtkomen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie het ook niet :@ , waarschijnlijk heb ik heel veel rond gehaakte projecten die binnenstebuiten zijn. :')
Optimist tot in de kist
pi_119482169
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op de bovenste foto zie je de 'goede' kant :)

Op die foto zijn de verschillende rondes het beste te onderscheiden. Je ziet echt rondjes, dat is bij die onderste veel minder.
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119482242
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De onderste is niet goed. Bij dit garen kun je het mindergoed zien, maar die kant is platter. En de eerste is goed (de kant naar je toe ). Hier zie mooie bobbeltjes :-)

Ohhhhhhh action wacht op mij !!!! Ik wil ook nog :-)
By DMB
  woensdag 21 november 2012 @ 21:33:19 #263
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119482309
mirjam op de eerste foto zie je de 'goede' kant. die moet dus aan de buitenkant komen.
in de haak.
pi_119483490
Ik onthoud het zo: het 'staartje' (begindraadje) moet aan de binnenkant van het projectje komen. :)
pi_119483624
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:53 schreef YogaLove het volgende:
Ik onthoud het zo: het 'staartje' (begindraadje) moet aan de binnenkant van het projectje komen. :)
Ja, zo onthoud ik het ook!
pi_119484078
Bedankt dames O+
pi_119484583
WIPje:

Sorry voor de fotokwaliteit. Hij wordt lang! :D
pi_119484938
Mooi bertha! Is dat mosterdgeel van de wibra?

Wordt die kleur nog ooit aangevuld want het is echt een super kleur voor een sjaal bij mn zwarte jas O+
pi_119484983
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:53 schreef YogaLove het volgende:
ik onthoud het zo... als ik start met een rondje haken zoals op plaatje 1 en ik ben al een aantal rijen verder... Dan haak ik 'achter' het rondje langs (van rechts naar links) als het dan tijd is voor de bolling, duuw ik hem altijd zo (naar binnen) dat ik 'voor' het rondje langs zoals plaatje twee (rechts naar links) moet. Als ik dan eens per ongeluk mijn draadje om de een of andere rede niet goed heb (of zoals ik normaal doe.. meehaak) zie ik het niet meer goed. Als je al wat verder geoefend bent.. zie je het verschil goed tussen binnen en buitenkant aan de bolling van de v of aan de vorm ^^.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119485044
Ik haak zo strak dat ik steeds die naald door het gaatje moet duwen en dan prik ik steeds in mn wijsvinger, nu is die vinger auw :')
pi_119485062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooi bertha! Is dat mosterdgeel van de wibra?

Wordt die kleur nog ooit aangevuld want het is echt een super kleur voor een sjaal bij mn zwarte jas O+
ja O+
Ik heb het via creado :)
pi_119485182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:16 schreef Mirjam het volgende:
Ik haak zo strak dat ik steeds die naald door het gaatje moet duwen en dan prik ik steeds in mn wijsvinger, nu is die vinger auw :')
De wijsvinger van mn linkerhand was helemaal rauw zegmaar een stuk, nu is het een stuk hard 'schilferig' (het peelt zeg maar, lekker duidelijk) vel :')
pi_119485207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:16 schreef Mirjam het volgende:
vingerhoedje, of ietsjes minder strak en verkrampt haken :P
Pijnlijk! lijkt me dan ook dat je zo verkrampt blijft ook al heb je je naald al minuten los :o
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119485243
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

De wijsvinger van mn linkerhand was helemaal rauw zegmaar een stuk, nu is het een stuk hard 'schilferig' (het peelt zeg maar, lekker duidelijk) vel :')
waar we eelt haken!
pi_119485247
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dottey het volgende:

[..]

vingerhoedje, of ietsjes minder strak en verkrampt haken :P
Pijnlijk! lijkt me dan ook dat je zo verkrampt blijft ook al heb je je naald al minuten los :o
verkrampt valt mee, maar ik voel het wel. Maar dat plekje op mn wijsvinger joh, auw :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')