SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begon ik ook te denken, maar waarom hem dan er nog bij halen?quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Huntelaar is een stoorzender. Ook Louis ziet dat.
Om Telegraaf en NOS niet achter je aan te krijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat begon ik ook te denken, maar waarom hem dan er nog bij halen?
Als je uit alle Nederlandse spitsen kunt kiezen en je neemt dan Kuyt, dan is dat ook niet makkelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij moest nadenken hoe hij dit ging verantwoorden
De opperbaas uit dé SC van FOK!quote:
Ach, laat gaan joh, is mooi man.quote:
Grove faal jaquote:
Heequote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
wat zit die waterkneus met zijn gelul
Deze man weetquote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee
Aanbid Waterreus want hij is een baas
quote:
hihahoquote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Debiel zei hij niet hij zei houd je bek
Hij zei niet hij zeiquote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Debiel zei hij niet hij zei houd je bek
NAC was toen 4e geworden toch?quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
toen was NAC nog slechter dan nu, dat dat kan!
quote:
Nee, alleen allergisch voor al het anderen dan Ajax.quote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben jij de troll van VBL ofzo?
Dus voor voetbal?quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, alleen allergisch voor al het anderen dan Ajax.
Van bastequote:
Pauper.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus alles wat met voetbal te maken heeft moet je niks van hebben. oké.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GMTAquote:
Theo Reitsma eerst.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Franks Snoek moet dood, wie biedt zich aan?
Mark v. Rijswijkquote:
Ben jij voor ajax?quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je nou echt slecht praten over Bergkamp? Nee toch?
Doe ik dat dan?quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je nou echt slecht praten over Bergkamp? Nee toch?
Maakt mij dat uit, maar Bergkamp is een held. Sowieso. Als speelde die bij Urkse Boysquote:
Alleen was dit een bewussiequote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Was niet op de stuit, stuk makkelijker.
Daar ging het niet om. Het was de vraag of je voor Ajax bent. Bergkamp is sowieso een held.quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maakt mij dat uit, maar Bergkamp is een held. Sowieso. Als speelde die bij Urkse Boys
lijkt wel oudejaarsavondquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
hadden ze niet genoeg gespreksstof om een uitzending te vullen?
Ik ben neutraal.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het was de vraag of je voor Ajax bent. Bergkamp is sowieso een held.
Strootman en Bergkamp ook?quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben neutraal.
MaarWaterreus
verdient wel een standbeeld.
Leuk man.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben neutraal.
MaarWaterreus
verdient wel een standbeeld.
en KAH!!quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
De goal van Martha van RBC niet laten zien is wel een faal van epische proporties.
Mooi jaquote:
Wow.quote:
Yoshida!quote:
Waarom.quote:
Toen bestonden we nog...quote:
Hij wisselt zijn Vitesse/Arsenal (en mogelijk meer clubs) fan zijn af ten gunste van wie de beste resultaten boektquote:
quote:
ah duidelijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij wisselt zijn Vitesse/Arsenal (en mogelijk meer clubs) fan zijn af ten gunste van wie de beste resultaten boekt
Wilfried ook maandagquote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
heeft Jack zijn goede doelen shirt weer aan?
How blackbronze is jack?quote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef alors het volgende:
Er is niet eens genoeg brons in de wereld om van Sjek een standbeeld te maken.
ze hebben hem een pilletje gegevenquote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Waterreus er zit terwijl PSV verloren heeft?
Niet nodig, PSV verdiende winst, maar dankzij zichzelf kreeg die hem nietquote:Op zondag 25 november 2012 22:19 schreef Mandéra het volgende:
Zometeen Waterreus rage om PSV te verdedigen let maar op.
Haha dat zal zo maar kunnenquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Jan Mulder het straks voor Luiz Adriano gaat opnemen, alleen maar om tegen de rest in te gaan
Het antwoord zit in de vraag.quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus moet echt zijn mond houden man, wat voegt die man nou toe aan dit toch al nutteloze programma?
Niets, hij heeft geen verstand van het hedendaags voetbal en kan zijn PSV-bril nooit afzettenquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus moet echt zijn mond houden man, wat voegt die man nou toe aan dit toch al nutteloze programma?
als hij naast Bossie zou zitten had hij allang een paar koeken gehadquote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:RWaterkneus twitterde op zondag 25-11-2012 om 22:10:48Wil je lachen? Kijk dan nu naar #studiovoetbal Mijn extra zure kop zal gegarandeerd een glimlach op je gezicht toveren #psv reageer retweet
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Het haar van Waterreus blijft me fascineren, hoe kan dat nou?
Erwin? Welke Erwin. dat is toch niet te gelovenquote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht dat Erwin de baas was bij Vitesse??
Dat vind Jan nou ook.quote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.
En dan lekker insmeren met spul. Laat maar glimmen hoor Sjek.quote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mij blijft de kaalheid van Sjek me fascineren.
Eigenlijk is alles leuk met een Benny Hill muziekje eronder.quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes zijn zoveel beter met een Benny Hill muziekje eronder.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes zijn zoveel beter met een Benny Hill muziekje eronder.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles leuk met een Benny Hill muziekje eronder.
Alleen onder die voorwaarde zou Waterreus er zitten vanavond en ze konden niemand anders meer vindenquote:
Of over Roda JC - Ajaxquote:Op zondag 25 november 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Twente vs PEC, daar moet het over gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |