SoaD was beterquote:
dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef jcdragon het volgende:
Eliane denkt dat ze het niet gaat halen
Hetzelfde als euv denk ikquote:
quote:
Dan gaat Euv hem nog wel troostenquote:
vond ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef leilab het volgende:
De solo's waren over het algemeen vorige jaar beter
Dat zeg ik, geen enkele danser springt eruit. Technisch kunnen ze veel, maar een eigen geluid, ho maar. Dan kun je zeggen van een Lorenzo of Virgil, maar die hadden ietsquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Wat een noncreatieve solo's dit jaar
Ja eigen creativiteit, dat ze een pas bedenken waarvan je denk wow!quote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen enkele danser springt eruit. Technisch kunnen ze veel, maar een eigen geluid, ho maar. Dan kun je zeggen van een Lorenzo of Virgil, maar die hadden iets
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
gaat hij nu iedere keer grommen als tim the toolman taylor?
Nep en gespeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
gaat hij nu iedere keer grommen als tim the toolman taylor?
sowieso al haar solo'squote:
Hij keek eens een beetje kwoadquote:
Toestraks ookquote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef WillemijnB het volgende:
Was die stomme stagiair weer bezig?!
Weet ik niet, ik zag nietsquote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef WillemijnB het volgende:
Was die stomme stagiair weer bezig?!
Is dat van die Mayonaise?quote:
Yiruma - River flows in youquote:
zonder shirt dansen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat iedereen de stijl van Arno moet overnemen
ja lekker alles zonder emotie, dan wordt het vast tofquote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat iedereen de stijl van Arno moet overnemen
en strakke broekquote:
Kledingstijlquote:Op zondag 18 november 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker alles zonder emotie, dan wordt het vast tof
Tissuebelle helemaal janken bij de trainingen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker alles zonder emotie, dan wordt het vast tof
quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tissuebelle helemaal janken bij de trainingen.
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef jcdragon het volgende:
Zou de uitslag een shock zijn. Dat is het meestal in dit stadium.
Niet meteen het lekkerste eruit halenquote:
alleen als Kalila er uit zou gaan, voor de rest: Boejuhquote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef jcdragon het volgende:
Zou de uitslag een shock zijn. Dat is het meestal in dit stadium.
Het is geen Hollands Next Top Modelquote:Op zondag 18 november 2012 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet meteen het lekkerste eruit halen
Hij danst ook als 1 van de beste... die emotie (of geen emotie) ten spijt...quote:
Door die emotieloze meuk van hem mag ie er van mij uit.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij danst ook als 1 van de beste... die emotie (of geen emotie) ten spijt...
Agreequote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Vita, Vivian of Kalila zou schokkend zijn bij de dames... bij de heren is het echt heel erg close... maar Remy heb ik echt geen reet mee
De rest geeft ook niet veel emotie in de dans. Alleen tijdens de interviews zijn ze ineens happy happy joy joy schreeuwerig aanwezig...quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door die emotieloze meuk van hem mag ie er van mij uit.
Dat is onwaar. Hij heeft een ongeïnteresseerde blik in zijn ogen, dan verneukt ie de hele dans (welke dan ook) voor mij. En bij een tango zo'n blik is natuurlijk helemaal een faalactie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De rest geeft ook niet veel emotie in de dans. Alleen tijdens de interviews zijn ze ineens happy happy joy joy schreeuwerig aanwezig...
nope doe Dav maarquote:
ben ik niet mee eens.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope doe Dav maar
En die blonde mag dan wel een goede danseres zijn, maar ze is te arrogant om naast haar schoenen te lopen, dus nog liever die
JB kan wel echt zingen (al heeftie een verneukte stijl helaas)quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef HalloLobbes het volgende:
Of die jochie zingt slecht. Wie is dat kereltje eigenlijk. Een Justin Bieber kloon...?
zong hij maar...quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef iFok. het volgende:
Wat een gek, dit ga je toch niet live zingen![]()
nee, die kan het ook nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JB kan wel echt zingen (al heeftie een verneukte stijl helaas)
Ik ben geen fan van hem, maar hij kan wel degelijk live zingenquote:
Daar hebben we One Direction toch al voor?quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef HalloLobbes het volgende:
Ach het is weer zo'n tieneridool voor 12-13 jarige meisjes, die over 6 jaar denken : "WTF, heb ik ooit posters van die mietje gehad?"
Eenschquote:
uhhhh nee,echt nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem, maar hij kan wel degelijk live zingenen ook akoestisch
man?quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef iFok. het volgende:
Deze man kan best goed zingen hoor, maar dit was lachwekkend![]()
Dan moet je in plaats van haten eens luisterenquote:
Oh en dat. De groepschoreo's van hem zijn echt nooit leuk. Kijkt hij nooit USA of zo? Het mag wel wat spannender allemaal. Of Americans best dance crew likequote:
Die sukkel van een stagiair zeker. Misschien is die stagiair net zo oud als dat kereltje die denkt dat ie JB is. Ja ventje, Turn Around and never come back again, Baby Maynardquote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ook echt niks meegekregen van die dans op de achtergrond. Waardeloos
Jongen?quote:
Lady GaGaquote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Lady Gaga kan wel zingen
Ook accoustisch
heb ik gedaan en het is nog steeds neequote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan moet je in plaats van haten eens luisterenwerkt echt
Maar deze nitwit 20?
Dat idd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat. De groepschoreo's van hem zijn echt nooit leuk. Kijkt hij nooit USA of zo? Het mag wel wat spannender allemaal. Of Americans best dance crew like
Homo?quote:
Zijn ballen moeten nog indalen man. Maar eerst zijn navelstreng nog even afknippen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Homo. Sorry.
Homo's zijn ook jongens.
Dat is correctquote:
denk eerder elianequote:
dat is sowieso waarquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat tussenstanden ook de eindstand was. Daarom geloof ik ze niet.
dat is wel de bedoelingquote:
Als ze wordt weggestuurd stop ik met kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel te wensen ja, ze is voor mij de onbetwiste nr 1
Ze gaat niet winnenquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel te wensen ja, ze is voor mij de onbetwiste nr 1
Maar wie moet me dan vertellen waar die Bieberboys bekend van zijn?quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als ze wordt weggestuurd stop ik met kijken.
ik ook denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als ze wordt weggestuurd stop ik met kijken.
ik heb maar aan 1 ding de pest,en dat is arrogantiequote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Vita is de Anna Alicia van dit seizoen : Ze kunnen allebei goed dansen maar ze hebben iets arrogants over zich.
ze komt niet bij me over als arrogant.quote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb maar aan 1 ding de pest,en dat is arrogantie
zit je in de spanning, leidt het je afquote:
bij mij ook nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze komt niet bij me over als arrogant.
die babydoll was best geilquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eliane onverdiend naar huis... wat hebben mensen thuis toch met Davinia?
idd, totaal nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze komt niet bij me over als arrogant.
Ja, Dennis weet raad met woorden!quote:
schattig en Belgischquote:[b]Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:[/ig b]
quote:
Weinig. My Little Pony The Musical is niet aan mij besteed.quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
De Nina Factor van dit seizoen? Een klein, dansend en guitig popje?quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Nina welquote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
De Nina Factor van dit seizoen? Een klein, dansend en guitig popje?
Klopt.quote:
bij de mannen is DenDen wel mijn favoquote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef iFok. het volgende:
Zo, mijn twee favorieten door. Rest maakt mij helemaal niks uit!
same herequote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de mannen is DenDen wel mijn favo
'Remy, jij tieft helaas op'.quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Pheno het volgende:
Waarom deze 'spanning' opbouwen. Zeg gewoon wie er optieft.
Mooi direct.quote:
Mij ook niet. Arno volgende week gerne.quote:
Echt he... dat blije hoofd wekt zoveel irritatie opquote:
inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef livelink het volgende:
Remy dus inderdaad al die weken gered door Davinia.
Terecht eruit wat mij betreft.
hopelijk welquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij ook niet. Arno volgende week gerne.
quote:
Nietusquote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hihi, dit had je al getypt voordat hij eruit lag!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blij bij SYTYCDHallelujah, Remy eruit
[..]
Ik ookquote:
[..]
Leuk voor een begrafenis.quote:
Typcursus gehad in groep 8?quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik lieg heul nietIk typ gewoon snel
kan het nog slechterquote:
ze hadden echt de beste performance van de avond met die kutstoelenquote:
Ze hadden ene Conor Maynard uit kunnen nodigenquote:
als ze de kijkers willoen houden moeten ze hem volgende week weer vragen:Nquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef iFok. het volgende:
Ze hebben opgetreden met Conor Maynard! Wat willen ze nog meer!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hadden ene Conor Maynard uit kunnen nodigen
uhm neequote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hadden ene Conor Maynard uit kunnen nodigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ed WubbeBack To Black
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:13 schreef megamandy het volgende:
Spoiler over een koppel van komende zondag:Oh cool dus weer nieuwe koppels steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ed WubbeBack To Black
Ik was al aant denken dat Fred en Vivian de nieuwe koppel zouden gaan zijnVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Laat ik eerlijk zeggen dat ik SYTYCD dit seizoen tot nog toe echt veel leuker vind dan bijvoorbeeld TVOH.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Cee het volgende:
Ik ook niet want ik heb de afgelopen weken naar iets anders gekeken.Toch maar eens zien of dit nog een beetje te volgen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |