Ik doel dan meer op dat ik liever geen zoenende mannen of mannen die elkaar insmeren op TV zie. Heb verder niks tegen homo's.quote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef Probability het volgende:
[..]?
Dan ook liever geen negers op tv
Morphje, jij klein homofoobje toch ookquote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh, ik ben het daar mee eens eigenlijk.
ik ook....quote:
Hij doet ook de regie en de camera hoor. En heeft het decor in elkaar getimmerd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef luxerobots het volgende:
Eindredactie, productie en presentatie door Ivo Niehe. Wat een baas.
kan hij drie facturen schrijvenquote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef luxerobots het volgende:
Eindredactie, productie en presentatie door Ivo Niehe. Wat een baas.
Ja.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook....Wát een film is dat he. 1 van mijn all time favo's.
witte satederquote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef Silenus het volgende:
Nu met dit dances with wolves-liedje krijg ik zin om indianen-namen te bedenken voor de BZV-deelnemers.
Witte Donder Distel Stukkie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef Silenus het volgende:
Nu met dit dances with wolves-liedje krijg ik zin om indianen-namen te bedenken voor de BZV-deelnemers.
Lees mn post nou! Zolang ik het niet hoef te zien, vind ik het primaquote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morphje, jij klein homofoobje toch ook![]()
.
Vier, ook een voor zijn ego.quote:Op zondag 18 november 2012 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan hij drie facturen schrijven
quote:
En morgen natuurlijk BZV in 1 minuut bij Giel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Mensen vergeet niet Bert op de BZV site te kijken
Eens. Deze topicreeks maakt het programma een stuk leuker.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Toverheks het volgende:
was alle weken leuk jullie te volgen...........
quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Deze topicreeks maakt het programma een stuk leuker.
Bedankt en tot volgend jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |