Dat ie niet op P1 rijdtquote:
Bij Alonso z'n middelvinger zat ook iedereen te bashen hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef zoem het volgende:
Als Vettel iets zegt staat dit topic meteen in brand
McLaren en Ferrari doen dit net zo goed.
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef King_Merc het volgende:
Vettel, gauw maar een altonatorprobleem voor jou. ...
Wanneer dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef zoem het volgende:
Als Vettel iets zegt staat dit topic meteen in brand
McLaren en Ferrari doen dit net zo goed.
Niet zeuren danquote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ga nu niets opzoeken, maar de race kijken
als Alonso wint dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel moet zo 4e worden in Brazilië voor het WK
Ja dan is Vettel kampioen met P4quote:
Vettel zeurt over een achterblijver en meteen 10 klaagreacties hier. Dan klopt mijn constatering dat dit topic in brand staat.quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Weet je zelf ook wel.
En ook niemand meer die het over DRS heeft. Het is allemaal zo kinderachtig hier.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Vettel zeurt over een achterblijver en meteen 10 klaagreacties hier. Dan klopt mijn constatering dat dit topic in brand staat.
Het is een complot, ik zeg het jequote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef D. het volgende:
Reclame/pauze bij F1 en darts valt steeds samen![]()
Dan klopt dat? Volgens wie? Volgens jou? Het zat er al ronden lang aan te komen dat Hamilton hem voorbij zou gaan. Dan gebeurt het en dan zeurt hij over dat er iets niet in orde zou zijn met de inhaalactie, dan is kritiek volledig terecht.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Vettel zeurt over een achterblijver en meteen 10 klaagreacties hier. Dan klopt mijn constatering dat dit topic in brand staat.
Graag!!! Maar Vettel is slimmer.quote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Vettel wordt overmoedig, ramt Hamilton en Ferrari 1 & 2?
Bedankt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan klopt dat? Volgens wie? Volgens jou? Het zat er al ronden lang aan te komen dat Hamilton hem voorbij zou gaan. Dan gebeurt het en dan zeurt hij over dat er iets niet in orde zou zijn met de inhaalactie, dan is kritiek volledig terecht.
Ja, daar geef ik je 100% gelijk in. Mijn constatering is dat dit topic in brand stond. Niet of de kritiek terecht was. Klein verschilletjequote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan klopt dat? Volgens wie? Volgens jou? Het zat er al ronden lang aan te komen dat Hamilton hem voorbij zou gaan. Dan gebeurt het en dan zeurt hij over dat er iets niet in orde zou zijn met de inhaalactie, dan is kritiek volledig terecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef k_man het volgende:
Fuck Gordon Fuck Ramsay Fuck is er Fuck ook Fuck.
Was 2x zo meen ik, in 1986 en 1990. Allebei was een beetje een fiasco voor de teamsquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef Wombcat het volgende:
Dat verhaal over Piquet wat Olav Mol nu vertelt, dat ging toch over zijn Benetton-tijd?
Tenminste, toen Piquet in 1990 bij Benetton reed, werd het verteld dat 'ie daar op basis van punten betaald werd.
Touche. Maar kritiek is volledig terecht en dat probeerde jij met je post een beetje tegen te spreken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je 100% gelijk in. Mijn constatering is dat dit topic in brand stond. Niet of de kritiek terecht was. Klein verschilletje
Net zoals met Kimi nu, duurbetaalde kracht zeker?quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was 2x zo meen ik, in 1986 en 1990. Allebei was een beetje een fiasco voor de teams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |