En dan vertrekt iedereen weer en worden ze weer boosquote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja precies, heel roffa op z'n kop omdat ze play-offs mogen spelen.
Allemaal met hun Strootmanface.quote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan vertrekt iedereen weer en worden ze weer boos
Wat is het leven toch simpelquote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan vertrekt iedereen weer en worden ze weer boos
Pics van dat kuiken?quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kiest ie toch voor zijn 17-jarige Hongaarse chick, de vlegel
quote:
Dan is Fabregas iets voor jou.quote:
kamervragen kosten de samenleving per stuk iets van 3000 euro, dus misplaatst opmerking van Tomquote:
Flikker op manquote:Op zondag 18 november 2012 19:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kamervragen kosten de samenleving per stuk iets van 3000 euro, dus misplaatst opmerking van Tom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die dusknow'm sayin?
word? word.
Heeft een vrouw van ongeveer 38 jaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou hem wel geven hoor daar niet van.
Tja ajax gewonnen, niet veel aan danquote:
heerlijk leedvermaak altijd dan inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja ajax gewonnen, niet veel aan dan
quote:Op zondag 18 november 2012 19:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heerlijk leedvermaak altijd dan inderdaad
quote:Op zondag 18 november 2012 19:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heerlijk leedvermaak altijd dan inderdaad
quote:
quote:
omgquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft een vrouw van ongeveer 38 jaar.
alhoewel, 90% van de ajacieden is amper daadwerkelijk betrokken bij de club,quote:
toch wel hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 19:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
alhoewel, 90% van de ajacieden is amper daadwerkelijk betrokken bij de club, dus echt leedvermaak is het ook weer niet
wel leedvermaak.quote:
Ze heeft best een lekker lichaam als je bedenkt dat daar 2 kinderen in hebben gezeten.quote:
Jawohlquote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Grifte het volgende:
Auf Wiedersehen zingen als Almeloër
De ironie
Kerkrade ligt dichter bij de grens.quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Grifte het volgende:
Auf Wiedersehen zingen als Almeloër
De ironie
quote:
Grindheimquote:
Is het echt gebeurt dan?quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef GGMM het volgende:
Die scheids is ook een mongool. je moet mensen gewoon met respect behandelen.
Dat hij gaat huilen is dan weer een beetje zielig natuurlijk, maar die scheids spoort niet helemaal.
wordt nu dus ook gezegd.quote:
Haten op Markoquote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Was dat de zoon van Rutten? Die Heracles speler met slis?
Best zielig van hem dan.quote:
Fuck you (werd er gezegd...quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Darkestrah het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu gezegd werd.
Iets wat de scheids heeft gezegd, waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom ging die speler van roda huilen?
quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Mandéra het volgende:
Was leuk he gisteren in Roermond bij de intocht van de Sint?
Misschien zei de scheids dat wel.
Inderdaad, jij bent natuurlijk helemaal nooit in een stadion te vindenquote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buiten 'hier verder.' zijn je posts niet echt grappig.
o sorry is waar ook, je bent nooit in een stadionquote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buiten 'hier verder.' zijn je posts niet echt grappig.
Daarom.quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent natuurlijk helemaal nooit in een stadion te vinden
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
o sorry is waar ook, je bent nooit in een stadion
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
Probeer je maar eens op te laden voor VVV als je bijna wekelijks Manchester City vernedert.
Probeer je maar eens op te laden voor VVV als je bijna wekelijks Manchester City vernedert.
Ga is meedoen om de titel dan Almelooooooooquote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alleen Ajax en PSV hebben meer gescoord dan Heracles![]()
En 26 tegenquote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alleen Ajax en PSV hebben meer gescoord dan Heracles![]()
fuck you tooquote:
Dat is het shirt van Serious Request, die 3fm actie met het Glazen Huis.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Rickazio het volgende:
wat heeft die Jack voor een lelijk goedkoop tshirt aan?
Ik ook.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Darkestrah het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu gezegd werd.
Als je een echte meisje was, dan misschien oke.quote:
Spelen half zeven. Ze hadden klacht ingediend bij UEFA.quote:
Hadden ze kunnen weten, dat is hij 80% van de tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Bayern Munchen, net nu Robben geblesseerd is, ze zullen wel balen bij de NOS
Marcelo heeft hem in zijn zak.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfried Bony
Volgende week moet PSV oppassen
Gelukkig is Louis zijn invloed bij Bayern nog van ongekende waarde, dat legitimeert deze keuze.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten, dat is hij 80% van de tijd.
Overal waar Louis is geweest is z'n invloed nog zichtbaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig is Louis zijn invloed bij Bayern nog van ongekende waarde, dat legitimeert deze keuze.
bedanktquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spelen half zeven. Ze hadden klacht ingediend bij UEFA.
Mooi, want ik was heel serieus.quote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze zet ik even met een printscreentje op mijn bureaublad. Zoals jij graag doet.
Is dit nou serieus?quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk raar van jou.quote:
nos gaat vast een andere wedstrijd uitzendenquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Bayern Munchen, net nu Robben geblesseerd is, ze zullen wel balen bij de NOS
Ja vastquote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh hoe kan je dat nou verkeerd begrijpenquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
Oeh de scheids zou 'fuck you' hebben gezegd tegen die negerOf hij had het niet goed begrepen, aldus nu.nl
Werd 5 minuten voor Studio Sport begon al op NED3 gemaakt door Dolf Jansenquote:
NOS.quote:Op zondag 25 november 2012 04:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen noemen ze zelf op de site 'super sunday'...
19:00
NOS Studio Sport Eredivisie
SUPER SUNDAY
Presentatie: Tom Egbers
Roda JC - Ajax
Commentaar: Jan Roelfs
PSV - Vitesse
Commentaar: Jan Roelfs
AZ - Feyenoord
Commentaar: Jan Elshoff
FC Twente - PEC Zwolle
Commentaar: Bas Ticheler
Bovendien zal Jan Roelfs klaarblijkelijk maar liefst twee wedstrijden voor zijn rekening nemen.
Oh oké, fijn dat je me er even aan herinnert.quote:Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Vandaag om 19:00 is er weer een aflevering.
Het is begonnen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oké, fijn dat je me er even aan herinnert.
Heel het gehandicaptenvak gediskwalificeerdquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel het gehandicaptenvak gediskwalificeerd
quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel het gehandicaptenvak gediskwalificeerd
Vast wel, maar zullen ze ook de kansen afmaken?quote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
Snelle goal van PSV. Die zullen er wel volledig overheen lopen vandaag.
Vind ik ook. Als je bandjes van vroeger terug ziet was dat veel anders.quote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
Die trieste gebaren als je scoort
Juich gewoon.
Ik wil houten doelpalen en een leren bal ook terug trouwens.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als je bandjes van vroeger terug ziet was dat veel anders.
Bij dat Sta op tegen kankergedoe hoor ik altijd wat anders in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Bij dat Sta op tegen kankergedoe hoor ik altijd wat anders in mijn hoofd
Gut'navundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus Kanker???quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als je bandjes van vroeger terug ziet was dat veel anders.
Ik snap deze 2 posts niet helemaal achter elkaar na het simpele provoceren van Reis na zijn doelpunt?quote:
0-3 want de 1-0 was buitenspel.quote:Op zondag 25 november 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
En weer een enorme mogelijkheid.
Vitesse had al 1-3 voor kunnen staan inmiddels.
We hadden het over Derijck.quote:Op zondag 25 november 2012 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap deze 2 posts niet helemaal achter elkaar na het simpele provoceren van Reis na zijn doelpunt?
Volgende week worden ze ook geholpen. Ik denk dat Vink of Blom Ajax - PSV fluit volgende week.quote:
whut?quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bony wat zit je nou expres niet te scoren zodat clubs te weinig voor je gaan bieden zodat je bij Vitesse blijft?
PSV fans doen niks anders dan fluiten en zitten.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Ze missen een kans en gelijk gefluit. Wtf man
quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer een enorme mogelijkheid.
PSV had al 6-3 voor kunnen staan inmiddels.
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
Nu ik de kansen allemaal op een rij zie is het wel duidelijk dat het allemaal behoorlijk gelijkwaardig was. Had vanmiddag juist het gevoel dat PSV overduidelijk de betere was.
Alleen de slotfase was voor PSV, maar ja, toen stonden ze al 1-2 achter, dus het is logisch dat ze vanaf dat moment gingen drukken.
Zo'n knullige actie was datquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wij Hoesen en Babel. Ik vind het goed
Hij liep zich gewoon vast. De bal ging alleen met een gelukje het strafschopgebied in.quote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door drie verdedigers heen, plopperdeplop...
Bedankt voor deze analysequote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
Nu ik de kansen allemaal op een rij zie is het wel duidelijk dat het allemaal behoorlijk gelijkwaardig was. Had vanmiddag juist het gevoel dat PSV overduidelijk de betere was.
Alleen de slotfase was voor PSV, maar ja, toen stonden ze al 1-2 achter, dus het is logisch dat ze vanaf dat moment gingen drukken.
Siem de Jong leed wel vaak balverlies vandaag vond ik in de spits.quote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.
Sowieso als hij niet bijtekent heeft het weinig zin om hem nog op te stellen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |